Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Przegląd Badań Edukacyjnych
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 37 elementów.
The Phenomenon of Functional Illiteracy in the Light of Empirical Studies
Ewa Przybylska
91-109
2018-01-29
Girls and Online Civic Engagement: Why Are They Less Likely to Engage in Political Discussion and Argumentation?
Natalia Małgorzata Walter, Agnieszka Iwanicka
137-156
2023-12-19
Friendship Across the Border. An Overlooked Predictor of Heritage Language Skills and Cultural Knowledge in Teenagers of Polish Origin in Germany Przyjaźń przez granicę. Niedoceniony czynnik w kształtowaniu kompetencji językowej i wiedzy o Polsce u dzieci
Hanna Pułaczewska
37-56
2019-05-31
ABAS-3 and the PAC-1 in the Study of Adaptive Behaviour of Children and Adolescents with Deeper Intellectual Disabilities
Janusz Kirenko, Anna Prokopiak
43-60
2020-12-30
Grupa Balinta jako narzędzie doskonalące relacje z niepełnosprawnym pacjentem
Bogusław Stelcer
233-246
2016-05-15
Polish Perspective on the Reflective Judgement Level Amongst Students of the Erasmus Programme
Anna Perkowska-Klejman, Anna Odrowąż-Coates
23–39
2021-06-25
Zmiana czy status quo? Krytyczna analiza nowych podstaw programowych do wiedzy o społeczeństwie
Violetta Kopińska
201-228
2018-01-29
Teachers' Perceptions of Their Own Competences in View of the Demands of the Professionalisation of the Teaching Profession
Dorota Pankowska, Janusz Kirenko, Małgorzata Samujło
69-96
2023-08-31
University Students Practising towards Teacher’s Profession in Poland, Latvia and Belarus – Motives and Educational Aspirations Found among Generation ‘Z’
Alicja Antas-Jaszczuk, Agnieszka Roguska
5-26
2019-12-02
Współczesne tendencje w polskich badaniach nad zdolnościami
Iwona Murawska
167-180
2015-02-10
„Uczyć się od mistrzów” – zastosowanie tanatoedukacji do nauczania historii najnowszej
Agnieszka Janiak
237-255
2018-06-30
Poczucie lokalizacji kontroli u skazanych powracających do przestępstwa a postrzeganie przez nich własnych rodzin pochodzenia
Beata Maria Nowak
163-182
2018-01-29
Tyflologopedia jako subdyscyplina szczegółowa logopedii oraz element jej współczesnej koncepcji strukturalnej
Marzenna Zaorska
149-162
2016-11-02
Postrzeganie szkolnej dyskryminacji przez nauczycielki i nauczycieli
Małgorzata Jonczy-Adamska
7-34
2016-05-15
Badania sfery ruchowej dzieci z opóźnieniami rozwojowymi w wieku wczesnodziecięcym
Алиция Зарин, Марина Яковлева
7-22
2014-12-05
Expectations and Self-Care of Family Members in Palliative Care. The Analysis of Needs and Workshop Plan
Małgorzata Fopka-Kowalczyk, Małgorzata Krajnik
91-110
2019-12-02
On the Need to Strengthen Social Capital in Pro-Inclusive Education and Supporting People with Disabilities
Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk
95–110
2019-05-31
Therapy of Sensory Integration Disorders in Pre-School and Early School-Age Children (Based on the Results of Pilot Experimental Studies)
Marzenna Zaorska
5-21
2021-06-25
Komercyjne konkursy przedmiotowe a edukacyjna wartość dodana szkół
Igor Hebda
125-136
2015-10-12
Dyskretne oraz jawne deficyty edukacyjne dzieci i młodzieży z rodzin wysokiego ryzyka socjalnego
Przemysław Nosal
103-124
2015-10-12
Postawy twórcze a kompetencje społeczno-emocjonalne uczniów z dysleksją i bez dysleksji w okresie wczesnej adolescencji
Agnieszka Dłużniewska, Kamil Kuracki, Bernadetta Kosewska
59-77
2017-12-18
Формирование коммуникативного поведения у подростков и взрослых с заиканием
Lyudmila A. Sys
7-18
2015-10-12
Virtual Reality in Teaching and Learning – Experiences and Opinions of Educators
Magdalena Kazimierska-Zając, Karolina Marek, Luba Jakubowska
61–74
2021-06-25
Kompetencje społeczne i obywatelskie w edukacji szkolnej – pozór w podstawie programowej dla trzeciego etapu edukacyjnego
Beata Przyborowska, Violetta Kopińska, Iwona Murawska
45-60
2016-02-20
Analysis of the State of Research on the Effectiveness of the Philosophical Inquiry Method
Paweł Walczak
215–228
2021-06-25
1 - 25 z 37 elementów
1
2
>
>>