Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Przegląd Badań Edukacyjnych
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 18 elementów.
Persons with Moderate and Severe Intellectual Disabilities – the Specific Needs of Adulthood
Mateusz Szafrański
129-139
2019-12-02
On the Need to Strengthen Social Capital in Pro-Inclusive Education and Supporting People with Disabilities
Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk
95–110
2019-05-31
Bariery aktywności psychospołecznej osób z niepełnosprawnością – mity i rzeczywistość
Joanna Konarska
153-173
2016-05-15
Emotional and Social Competences in Students with Mild Intellectual Disability – Research Using TROS-KA Battery
Ewa Domagała-Zyśk, Tomasz Knopik
5-21
2019-05-29
Social and Educational Context of the Poverty of People with Disabilities in Poland
Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk
213–234
2021-12-16
Динамика нарастания степени самостоятельности у лиц с тяжёлыми множественными нарушениями развития (личностная эффективность)
Tatiana Viktoryja Lisovskaya
39-58
2016-11-02
Tyflologopedia jako subdyscyplina szczegółowa logopedii oraz element jej współczesnej koncepcji strukturalnej
Marzenna Zaorska
149-162
2016-11-02
In Search for Optimal Educational, Rehabilitative and Supportive Solutions for People with Disabilities in the Context of Postulates Put Forward in the International Classification of Functioning, Disability and Health (ICF)
Marzenna Zaorska
161–176
2019-06-01
Przemoc wobec osób niepełnosprawnych jako przedmiot studiów interdyscyplinarnych
Marcin Wlazło
193-202
2015-10-12
Zastosowanie metody Photovoice w badaniach z udziałem osób z niepełnosprawnością intelektualną
Ditta Baczała
133-150
2021-12-15
Artefakty inkluzji kulturowej osób z niepełnosprawnością fizyczną w badaniu dostępności zabytkowych sanktuariów. Raport z fotoetnografii obiektu
Beata Borowska-Beszta
69-91
2021-12-15
Organizacja oraz realizacja badań naukowych osób dorosłych z niepełnosprawnością sprzężoną (na przykładzie osób głuchoniewidomych) za granicą – możliwości i ograniczenia
Marzenna Zaorska
91-102
2014-12-05
ABAS-3 and the PAC-1 in the Study of Adaptive Behaviour of Children and Adolescents with Deeper Intellectual Disabilities
Janusz Kirenko, Anna Prokopiak
43-60
2020-12-30
Work in the Experience of Persons with Intellectual Disabilities. A Focus Group Research Report
Urszula Bartnikowska, Katarzyna Ćwirynkało
43-67
2023-08-31
Social Inclusion of Adults with a Light Intellectual Disability
Jarosław Antoni Bąbka, Regina Korzeniowska
47-70
2024-01-30
Medialny wizerunek dzieci w spektrum zaburzeń autystycznych (ASD) kreowany przez rodziców blogerów
Natalia Walter
85-104
2017-02-20
Beliefs About the World and Coping Strategies in Siblings of Adults with Intellectual Disabilities: The Moderating Effect of Posttraumatic Growth
Stanisława Byra, Katarzyna Ćwirynkało
23-45
2024-01-30
Resilience, Coping Strategies, and Stress Related to Online Diploma Exam in University Students in Poland
Stanisława Byra, Magdalena Boczkowska
177–197
2022-07-31
1 - 18 z 18 elementów