Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Przegląd Badań Edukacyjnych
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 28 elementów.
The Application of Problem-Centered Interview as a Method of Pedagogical Research
Sylwester Matkowski
291–308
2021-12-16
Paradygmatyczny pultanizm współczesnej pedagogiki specjalnej
Marzenna Zaorska
171-182
2015-10-12
Opinie przyszłych pedagogów na temat medialnie głośnych zmian w systemie edukacji
Błażej Przybylski
101-117
2017-12-18
Dyskursy medykalizacji i farmakologizacji: rekonstrukcje tożsamości człowieka
Zbyszko Melosik
123-136
2018-01-29
Paradygmaty współczesnej pedagogiki jedności w Polsce
Bogusław Śliwerski
39-58
2018-01-29
Framing analysis z perspektywy pedagogicznej – w stronę edukacji medialnej
Aleksandra Rzyska
215-236
2018-06-30
Badania rekonstrukcyjne – poza subiektywnością i obiektywnością interpretacji. Na przykładzie analizy sytuacji trudnych w pracy zawodowej w doświadczeniu absolwentów pedagogiki
Danuta Urbaniak-Zając
211-230
2017-02-20
Background przyszłych pedagogów. Na podstawie badań nad młodzieżą planującą podjąć studia pedagogiczne oraz badań nad studentami kończącymi pedagogikę
Dagna Dejna, Filip Nalaskowski
61-80
2016-05-15
Overexcitability in Children Aged 8 and 9 in Parents’ Perception. Does Sex Matter?
Wiesława Anna Limont, Joanna Teresa Łukasiewicz-Wieleba, Agnieszka Demianowska, Małgorzata Jabłonowska
5-20
2022-09-08
Zastosowanie metody Photovoice w badaniach z udziałem osób z niepełnosprawnością intelektualną
Ditta Baczała
133-150
2021-12-15
Educational Support of a Student with ADHD. An Analysis of Parents’ Biographical Experiences
Iwona Myśliwczyk
5-31
2021-12-16
Biography of Things – A Ball
Agnieszka Anita Zalewska-Meler
53-68
2021-12-16
Pozoranctwo/pozorność/pozory/pozór w działaniach na rzecz osób niepełnosprawnych
Marzenna Zaorska
81-96
2015-02-10
Metoda biograficzna wobec wyzwań pedagogiki specjalnej
Maria Chodkowska
125-142
2014-12-05
Determinants of Professional Success – About the Beliefs of Primary School Students
Joanna Wanda Kozielska
139-158
2023-01-31
Self-Efficacy of Teachers Working in Mainstream Schools – Research Communication
Beata Maria Nowak
115–129
2021-12-16
Questioning the Phenomenological Foundations of Marton’s Research Approach
Jacek Moroz
309–324
2021-12-16
Methodology of Modern Research Concerning Childhood – The Perspective of Childhood Studies
Ewa Jarosz
235–253
2021-12-16
Academic Malpractice in Tests and Exams from an International Perspective
Agnieszka Małgorzata Sendur
153–175
2022-07-31
Artefakty inkluzji kulturowej osób z niepełnosprawnością fizyczną w badaniu dostępności zabytkowych sanktuariów. Raport z fotoetnografii obiektu
Beata Borowska-Beszta
69-91
2021-12-15
Post-Accession Economic Migration of Young Adults as Element of Changing Career Patterns in Poland
Joanna Wanda Kozielska, Magdalena Piorunek
217–235
2022-07-31
Student Well-Being in the Context of Erik Allardt’s Theory of Welfare and Urie Bronfenbrenner’s Ecological Systems Theory of Development
Izabella Maria Łukasik
197-212
2021-12-16
Gimnazjum – „poczekalnia” na drodze ku dorosłości
Magdalena Cuprjak
2015-06-27
The (un)presence of emotions in teacher education. A critical analysis of the academic curriculum discourse in Poland
Renata Góralska, Małgorzata Kosiorek
2021-12-16
Basic Aspects of the Erotetic Logic and the Role of Questions in Empirical Cognition in Pedagogical Research Practice
Danuta Urbaniak-Zając
253-274
2023-08-31
1 - 25 z 28 elementów
1
2
>
>>