Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Przegląd Badań Edukacyjnych
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 47 elementów.
The Application of Problem-Centered Interview as a Method of Pedagogical Research
Sylwester Matkowski
291–308
2021-12-16
Wykorzystanie epizodów (vignettes) jako metody zbierania danych w badaniach dotyczących przemocy rówieśniczej w szkole
Aleksandra Tłuściak-Deliowska
195-214
2018-06-30
Action Research as an Element of Integrative Research Model in Social Sciences/ Badania w działaniu jako element integracyjnego modelu badań w naukach społecznych
Marzanna Farnicka
219–233
2019-06-01
Analysis of the State of Research on the Effectiveness of the Philosophical Inquiry Method
Paweł Walczak
215–228
2021-06-25
O łączeniu badań ilościowych i jakościowych – oczekiwania i wątpliwości
Danuta Urbaniak-Zając
121-138
2018-06-30
Communicative and Linguistic Method of a Narrative Text Analysis/ Komunikacyjno-lingwistyczna metoda analizy tekstu narracyjnego
Agnieszka Krawczyk
193–218
2019-06-01
Od prakseologii do badań w działaniu. Wokół synergii i antagonizmów
Maciej Jabłoński
247-268
2017-02-20
University Students Practising towards Teacher’s Profession in Poland, Latvia and Belarus – Motives and Educational Aspirations Found among Generation ‘Z’
Alicja Antas-Jaszczuk, Agnieszka Roguska
5-26
2019-12-02
Theoretical and Methodological Aspects of Tacit Knowledge Research of Educators at Youth Educational Centres in Poland in the Context of Social Worlds Theory
Gabriela Dobińska
269–291
2020-06-30
The Deconstructive Potential of Collective Biography Writing
Zuzanna Zbróg
243-257
2020-12-30
Methodological Aspects of Pedagogy’s Two-Discipline Location
Danuta Urbaniak-Zając
227-241
2020-12-30
Zastosowanie metody Photovoice w badaniach z udziałem osób z niepełnosprawnością intelektualną
Ditta Baczała
133-150
2021-12-15
Qualitative Content Analysis – A Research Method in Social Science
Marcin Komor, Karolina Grzyb
143-163
2023-01-30
„Uczyć się od mistrzów” – zastosowanie tanatoedukacji do nauczania historii najnowszej
Agnieszka Janiak
237-255
2018-06-30
Orientacje w badaniach nad młodzieżą w czasopismach pedagogicznych
Magdalena Cuprjak
93-113
2021-12-15
Między konformizmem a innowacyjnością. Z badań nad strategiami uczniowskimi
Beata Przyborowska, Iwona Murawska
247-265
2018-01-28
The Use of Gamification in Academic Teaching – Evidence from Polish State Universities
Katarzyna Piwowar-Sulej
75–98
2021-06-25
Opinie młodych kobiet na temat realizacji zadań rozwojowych okresu wczesnej dorosłości, związanych z rodzicielstwem. Raport z badań
Janina Duszyńska
83-98
2016-11-02
Badania biograficzne w pedeutologii. Stan i kierunki ewolucji
Wanda Dróżka
211-234
2015-02-10
Autoethnography in Intrapersonal and Intra-Active Training of Pedagogues. Selected Aspects and Application Possibilities
Magdalena Ciechowska, Justyna Kusztal, Maria Szymańska
177–192
2019-06-01
Badania rekonstrukcyjne – poza subiektywnością i obiektywnością interpretacji. Na przykładzie analizy sytuacji trudnych w pracy zawodowej w doświadczeniu absolwentów pedagogiki
Danuta Urbaniak-Zając
211-230
2017-02-20
Virtual Reality in Teaching and Learning – Experiences and Opinions of Educators
Magdalena Kazimierska-Zając, Karolina Marek, Luba Jakubowska
61–74
2021-06-25
Wywiady eksperckie z przedstawicielami elit – możliwości i ograniczenia w badaniach nad grupami o statusie mniejszościowym
Joanna Cukras-Stelągowska
2021-12-15
Mathematical Resilience and Motivation to Study in Mathematically Gifted Students - Self-Determination Approach
Tomasz Knopik, Urszula Oszwa
5-24
2023-08-31
Metoda biograficzna wobec wyzwań pedagogiki specjalnej
Maria Chodkowska
125-142
2014-12-05
1 - 25 z 47 elementów
1
2
>
>>