Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Przegląd Badań Edukacyjnych
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 209 elementów.
The Cognitive Component of Academic Teachers’ Attitudes Towards E-Learning – Research Report
Krystian Tuczyński
97-120
2023-08-31
Czy mnie dostrzegasz, czy odpowiadasz na moje potrzeby? Obecność znaków rozpoznania w relacji tutorów szkolnych i ich podopiecznych. Perspektywa uczniów
Adrianna Sarnat-Ciastko
43-60
2015-02-10
The (un)presence of emotions in teacher education. A critical analysis of the academic curriculum discourse in Poland
Renata Góralska, Małgorzata Kosiorek
2021-12-16
Likwidacja szkół podstawowych na wsi: perspektywa władz lokalnych, nauczycieli, rodziców, uczniów i pozostałych mieszkańców
Artur Bajerski, Agnieszka Błaszczyk
81-105
2016-05-15
Social Image of Autism and the Need for Educational Research
Maciej Cezary Wodziński, Paulina Gołaska-Ciesielska
175-184
2021-12-16
Social Inclusion of Adults with a Light Intellectual Disability
Jarosław Antoni Bąbka, Regina Korzeniowska
47-70
2024-01-30
Semiofory w przestrzeniach Uniwersytetu Juliusza i Maksymiliana w Würzburgu. Studium edukacyjne
Kinga Majchrzak-Ptak
43-67
2021-12-15
Wskaźnik edukacyjny oraz poziom rozwoju społecznego jako tło wyników egzaminacyjnych na poziomie gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym
Jan Polcyn, Maciej Gawrysiak
25-44
2017-02-20
Communicative and Linguistic Method of a Narrative Text Analysis/ Komunikacyjno-lingwistyczna metoda analizy tekstu narracyjnego
Agnieszka Krawczyk
193–218
2019-06-01
The Snowball Sampling Strategy in the Field of Social Sciences. Contexts and Considerations.
Contexts and considerations
Marcin Gierczyk, Agnieszka Gromkowska-Melosik, Sam Sam Scott, Charlie Parker
87-104
2024-01-30
Girls and Online Civic Engagement: Why Are They Less Likely to Engage in Political Discussion and Argumentation?
Natalia Małgorzata Walter, Agnieszka Iwanicka
137-156
2023-12-19
“It’s Creative Stuff!” The REF Impact Agenda and the Discursive (Re)Positioning of Academics
Johannes Angermuller, Marta Wroblewska
29-54
2023-01-31
Walidacja kwestionariusza gotowości przeciwstawiania się wpływowi społecznemu. Perspektywa aplikacji w edukacji akademickiej
Sławomir Pasikowski
213-231
2016-05-15
Typologies of the Understanding of the Experience Notion in Pedagogy
Leszek Waga
149–160
2019-06-01
Does the Use of Electronic Gradebooks Affect Schooling Outcomes? A Study in Polish Primary Schools
Aleksandra Jasińska-Maciążek
45-64
2020-06-30
The Explicit Attitude of Adolescents Towards Peers with Cancer
Hanna Stępniewska-Gębik, Sławomir Trusz
107-125
2020-12-30
Humour Style, Identity, and Attachment Processes – An Analysis of Narratives from Nonheteronormative Parents Living in Poland
Małgorzata Kowalska
141–159
2021-06-25
Przegląd badań reprezentacji społecznych obiektów i zjawisk z obszaru edukacji – część 2
Marta Krasuska-Betiuk, Zuzanna Joanna Zbróg
193-207
2017-12-18
Humor, wartości i jakość życia – wyniki badań studentów
Katarzyna Tomaszek
65-85
2018-06-30
O dobrodziejstwie starej, dobrej szkoły specjalnej w perspektywie realizacji obowiązku szkolnego przez uczniów niepełnosprawnych – napięcia między ideą integracji a rzeczywistością
Sławomira Sadowska, Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk
137-152
2016-05-15
Mental Resilience of Polish Adolescents During the COVID-19 Pandemic in 2021
Urszula Oszwa
255–273
2023-01-31
Kompetencje społeczne i obywatelskie w edukacji szkolnej – pozór w podstawie programowej dla trzeciego etapu edukacyjnego
Beata Przyborowska, Violetta Kopińska, Iwona Murawska
45-60
2016-02-20
Poznanie przez upodobnienie jako wejście w model Davida Silvermana
Andrzej Wojciechowski
115-124
2015-01-27
Emotional and Motivational School Readiness of Six-Year-Old Children and Parental Support in Mothers’ Assessments
Paulina Michalska, Anna Szymanik-Kostrzewska
187-207
2023-08-31
The Role of Sail Training as a Factor Strengthening the Hardiness of Extraordinary Youth
Miłosz Wawrzyniec Romaniuk
179–192
2021-06-25
151 - 175 z 209 elementów
<<
<
2
3
4
5
6
7
8
9
>
>>