Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Przegląd Badań Edukacyjnych

Tom 2 Nr 43 (2023): Przegląd Badań Edukacyjnych
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 2 Nr 43 (2023): Przegląd Badań Edukacyjnych
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 2 Nr 43 (2023): Przegląd Badań Edukacyjnych

Tom 2 Nr 43 (2023): Przegląd Badań Edukacyjnych

					Pokaż  Tom 2 Nr 43 (2023): Przegląd Badań Edukacyjnych
Spis treści
Tom 2 Nr 43 (2023): Przegląd Badań Edukacyjnych
Saturday, Feb 17, 2024

Redakcja tomu dr Magdalena Cuprjak, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Polska

Korekta językowa tekstów anglojęzycznych była możliwa dzięki dofinansowaniu z Programu Ministerstwa Edukacji i Nauki „Program Rozwoju Czasopism Naukowych” – umowa nr RCN/SP/0357/2021/1

Spis treści tego numeru
Oryginalne artykuły badawcze
Motivation and Learning Conceptions That Matter When Considering Global Citizenship Education Global Citizenship Education
Alejandro Iborra Cuéllar, LUANA BRUNO, Ana Belén García-Varela
5-22
pdf (English)
Beliefs About the World and Coping Strategies in Siblings of Adults with Intellectual Disabilities: The Moderating Effect of Posttraumatic Growth
Stanisława Byra, Katarzyna Ćwirynkało
23-45
pdf (English)
Social Inclusion of Adults with a Light Intellectual Disability
Jarosław Antoni Bąbka, Regina Korzeniowska
47-70
pdf (English)
Media Representations of Speech Disorders in Characters from Selected Films for Children
Paulina Łangowska
71-86
pdf (English)
Metody zbierania i analizy danych w badaniach edukacyjnych
The Snowball Sampling Strategy in the Field of Social Sciences. Contexts and Considerations. Contexts and considerations
Marcin Gierczyk, Agnieszka Gromkowska-Melosik, Sam Sam Scott, Charlie Parker
87-104
pdf (English)
Snowball Sampling and Its Non-Trivial Nature
Sławomir Pasikowski
105-120
pdf (English)
The Parenting Behaviours and Dimensions Questionnaire – Factor Structure and Psychometric Properties of the Polish Version
Agnieszka Lasota, Justyna Mróz
121-142
pdf (English)
Qualitative Content Analysis – A Research Method in Social Science
Marcin Komor, Karolina Grzyb
143-163
pdf (English)
Krótkie artykuły badawcze
Educational Reinforcement Strategy by Teachers with Diverse Ethical Orientations
Mariana Sirotova, Krzysztof Rubacha
165-174
pdf
List of reviewers of “Przegląd Badań Edukacyjnych” (“Educational Studies Review”) in 2023

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa