Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Przegląd Badań Edukacyjnych

Tom 2 Nr 27 (2018)
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 2 Nr 27 (2018)
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 2 Nr 27 (2018)

Tom 2 Nr 27 (2018)

					Pokaż  Tom 2 Nr 27 (2018)
Spis treści
Tom 2 Nr 27 (2018)
Friday, Dec 7, 2018
Spis treści tego numeru
Oryginalne artykuły badawcze
Adolescents in the Face of a Social Conflict Situation. The Analysis of Determinants of Destructive Coping Strategies
Danuta Borecka-Biernat
5-31
PDF (English)
The Teacher’s Presence in Online Learning Community/Obecność nauczyciela w internetowej społeczności uczącej się
Wioletta Kwiatkowska, Małgorzata Skibińska
33-50
PDF
Higher Education Market Formation in Post-Transformation European Countries. Public and Non-Public Schools in the Higher Education Systems of Poland, the Czech Republic and Romania
Dorota Moroń, Agnieszka Makarewicz-Marcinkiewicz
51-70
PDF (English)
A Sense of the Role and Value of Non-Formal Education in the Opinion of Students Participating in Interactive Workshops
Tomasz Warchoł
71-84
PDF (English)
At Risk of Social Exclusion. Labor Market Disadvantage of Ex-Convicts – The Case of Poland
Beata Maria Nowak
85-96
PDF (English)
The Experience of Familiarness and Intimacy of People Living in Cohabitation
Monika Błendowska
97-117
PDF (English)
Krótkie artykuły badawcze
Information Regarding Pupils’ Biological Sex and Teachers’ Tendency to Activate the Ethics of Care or Justice/Informacja o płci ucznia a tendencja nauczycieli do uruchamiania etyki troski i sprawiedliwości (artykul w dwóch wersjach językowych)
Mariana Sirotova, Krzysztof Rubacha
119-127
PDF (English)
Metaanalizy badań edukacyjnych
The Subjective Mental Well-Being of School-Age Children – Educational and Prophylactic Challenges
Magdalena Zadworna-Cieślak, Karolina Kossakowska
129-148
PDF (English)
The Importance of Teachers’ Well-Being in the School’s Organizational Culture. Research Implications/ Znaczenie dobrostanu nauczycieli w kulturze organizacyjnej szkoły. Implikacje badawcze
Inetta Nowosad, Marzanna Farnicka
149-166
PDF
Learning Systems. Development of Professional Competences of School Heads and Teachers
Eliza Czerka-Fortuna
167-181
PDF (English)
Vulgarization of Language as Context for the Socialization of Children and Adolescents/ Wulgaryzacja języka jako kontekst socjalizacji dzieci i młodzieży
Dorota Pankowska, Anna Bieganowska-Skóra
183-201
PDF
Wisdom as an Expression of Developmental Transformations Through the Lens of Integral Theory/ Mądrość jako wyraz transformacji rozwojowych w optyce integralnej
Aneta Gop
203-220
PDF
Criticism in Pedagogical Research – Six Bad Practices (Discussion Article)/ Krytyka w badaniach pedagogicznych – sześć niedobrych praktyk (Artykuł dyskusyjny)
Krzysztof J. Szmidt
221-240
PDF
Zasady przygotowania artykułów do druku
Style sheet for text to be published/ Zasady przygotowania artykułów do druku
Redakcja Przeglądu Badań Edukacyjnych
241-242
PDF
List of Reviewers of "Educational Studies Review" in 2018/ Lista recenzentów/ek "Przeglądu Badań Edukacyjnych" w 2018 roku
243-244
PDF
Title and editorial pages/ Strona tytułowa i redakcyjna
1-2
PDF

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa