Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Przegląd Badań Edukacyjnych

Tom 2 Nr 19 (2014)
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 2 Nr 19 (2014)
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 2 Nr 19 (2014) /
  4. Spis treści

Tom 2 Nr 19 (2014)

Spis treści

« Powrót

Oryginalne artykuły badawcze

  • Rola prężności psychicznej w radzeniu sobie ze stresem związanym z egzaminem maturalnym
    Nina Ogińska - Bulik, Magdalena Zadworna-Cieślak
    7-24
    PDF
  • Wizualna dyskryminacja ze względu na kolor skóry w podręcznikach do wiedzy o społeczeństwie
    Violetta Kopińska
    25-42
    PDF
  • Czy mnie dostrzegasz, czy odpowiadasz na moje potrzeby? Obecność znaków rozpoznania w relacji tutorów szkolnych i ich podopiecznych. Perspektywa uczniów
    Adrianna Sarnat-Ciastko
    43-60
    PDF
  • Dyskryminacja rodzajowa w podręcznikach do języka angielskiego – raport z badań
    Janina Duszyńska
    61-80
    PDF

Metaanalizy badań edukacyjnych

  • Pozoranctwo/pozorność/pozory/pozór w działaniach na rzecz osób niepełnosprawnych
    Marzenna Zaorska
    81-96
    PDF
  • Polska szkoła i polski nauczyciel w procesie zmiany. Problemy i możliwości
    Mirosława Nowak-Dziemianowicz
    97-128
    PDF
  • Kwestia płci i rodzaju – „nieobecny dyskurs” w kształceniu nauczycieli
    Dorota Pankowska
    129-148
    PDF
  • Określanie ram jakości w zakresie wczesnej opieki i edukacji
    Elżbieta Wieczór
    149-166
    PDF
  • Współczesne tendencje w polskich badaniach nad zdolnościami
    Iwona Murawska
    167-180
    PDF

Metody zbierania i analizy danych w badaniach edukacyjnych

  • Badanie w działaniu w kształceniu i doskonaleniu nauczycieli
    Maria Czerepaniak - Walczak
    181-194
    PDF
  • Eksploracje badawcze funkcjonowania nauczycieli w określonych stanach Ja – przykład próby łączenia podejść ilościowych z jakościowymi
    Anna Pierzchała
    195-210
    PDF
  • Badania biograficzne w pedeutologii. Stan i kierunki ewolucji
    Wanda Dróżka
    211-234
    PDF
  • Walidacja komunikacyjna w analizie wyników badań pedagogicznych
    Krzysztof J. Szmidt, Monika Modrzejewska-Świgulska
    235-256
    PDF

Doniesienia z praktyki edukacyjnej

  • Przygotowanie nauczycieli do pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
    Anna Bieganowska, Anna Witek
    257-270
    PDF
  • Spis treści
    PDF
  • Strony redakcyjne
    PDF
  • Informacje o autorach, odbytych konferencjach oraz lista recenzentów
    PDF

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa