Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Przegląd Badań Edukacyjnych
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 26 elementów.
Emotional and Social Competences in Students with Mild Intellectual Disability – Research Using TROS-KA Battery
Ewa Domagała-Zyśk, Tomasz Knopik
5-21
2019-05-29
Teachers' Perceptions of Their Own Competences in View of the Demands of the Professionalisation of the Teaching Profession
Dorota Pankowska, Janusz Kirenko, Małgorzata Samujło
69-96
2023-08-31
Learning Systems. Development of Professional Competences of School Heads and Teachers
Eliza Czerka-Fortuna
167-181
2018-11-29
Vulgarization of Language as Context for the Socialization of Children and Adolescents/ Wulgaryzacja języka jako kontekst socjalizacji dzieci i młodzieży
Dorota Pankowska, Anna Bieganowska-Skóra
183-201
2018-11-29
The Teacher’s Presence in Online Learning Community/Obecność nauczyciela w internetowej społeczności uczącej się
Wioletta Kwiatkowska, Małgorzata Skibińska
33-50
2018-11-28
Preparation of Teachers and of Teaching Specialisation Students for the Implementation of School Health Education – a Review of Research
Grażyna Kosiba, Maria Gacek, Agnieszka Wojtowicz
161–175
2020-06-30
Kompetencje społeczne i obywatelskie w edukacji szkolnej – pozór w podstawie programowej dla trzeciego etapu edukacyjnego
Beata Przyborowska, Violetta Kopińska, Iwona Murawska
45-60
2016-02-20
Postrzeganie szkolnej dyskryminacji przez nauczycielki i nauczycieli
Małgorzata Jonczy-Adamska
7-34
2016-05-15
The Subjective Mental Well-Being of School-Age Children – Educational and Prophylactic Challenges
Magdalena Zadworna-Cieślak, Karolina Kossakowska
129-148
2018-11-29
Teaching Students with Disabilities: Perceived Teacher Competences
Zdzisław Kazanowski, Agnieszka Żyta, Katarzyna Ćwirynkało, Sławomir Przybyliński
83-106
2025-05-19
Friendship Across the Border. An Overlooked Predictor of Heritage Language Skills and Cultural Knowledge in Teenagers of Polish Origin in Germany Przyjaźń przez granicę. Niedoceniony czynnik w kształtowaniu kompetencji językowej i wiedzy o Polsce u dzieci
Hanna Pułaczewska
37-56
2019-05-31
Virtual Reality in Teaching and Learning – Experiences and Opinions of Educators
Magdalena Kazimierska-Zając, Karolina Marek, Luba Jakubowska
61–74
2021-06-25
Analysis of the State of Research on the Effectiveness of the Philosophical Inquiry Method
Paweł Walczak
215–228
2021-06-25
The (un)presence of emotions in teacher education. A critical analysis of the academic curriculum discourse in Poland
Renata Góralska, Małgorzata Kosiorek
2021-12-16
Postawy twórcze a kompetencje społeczno-emocjonalne uczniów z dysleksją i bez dysleksji w okresie wczesnej adolescencji
Agnieszka Dłużniewska, Kamil Kuracki, Bernadetta Kosewska
59-77
2017-12-18
The Deconstructive Potential of Collective Biography Writing
Zuzanna Zbróg
243-257
2020-12-30
Patologizacja współczesnej pedagogiki specjalnej
Marzenna Zaorska
183-192
2015-10-12
Badanie panelowe ścieżek edukacyjnych – doświadczenia międzynarodowe
Henryk Domański, Rafał Klepacz, Artur Pokropek, Marek Smulczyk
137-160
2015-10-12
Współczesne tendencje w polskich badaniach nad zdolnościami
Iwona Murawska
167-180
2015-02-10
Koncepcja i praktyka edukacji nauczycieli w Uniwersytecie Jagiellońskim wobec nowych standardów
Dorota Kowalczyk
249-258
2014-12-05
Diagnoza kompromitujących błędów metodologicznych w koncepcjach (wnioskach) badań pedagogicznych
Bogusław Śliwerski
17-34
2013-09-25
Technologie w edukacji 4.0
Dorota Siemieniecka
227-250
2021-12-15
Men’s Experiences in Feminized Occupations on the Example of Selected Professions
Anna Dudak
2021-12-16
Contemporary Competencies from the Perspective of Students in the Humanities and Social Studies at Three Central European Universities. Research Findings from the Project “Enhancing Quality Teaching of Humanities and Social Sciences in Higher Education for 21+”*
Dorota Mroczkowska, Agnieszka Jeran, Maja Brzozowska-Brywczyńska, Agnieszka Nymś-Górna, Barbara Jankowiak
127-146
2025-05-19
Employability of University Students: Introduction of the Concept and the Psychometric Properties of the Polish Self-Perceived Employability Scale
Ewa Domagała-Zyśk, Piotr Mamcarz, Klaudia Martynowska, Agnieszka Fudali-Czyż, Andrew Rothwell
271–287
2021-06-25
1 - 25 z 26 elementów
1
2
>
>>