http://www.home.umk.pl/~aunc_pedagogika/
Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Redakcyjna
    • Recenzenci
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Acta Universitatis Nicolai Copernici Pedagogika

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 56 elementów.
  • Engaged academic e-learning – research report
    Wioletta Kwiatkowska
    151-175
    2017-03-10
  • Dzikie dzieci i odmienność psychosomatyczna prowokowana. Rekonstrukcja studium przypadku Wandy Szuman (1955) dotyczącego dwóch chłopców wychowywanych w skrajnej izolacji do 5. roku życia
    Beata Borowska-Beszta
    33-58
    2017-02-11
  • Nauczyciel-wychowawca w instytucjach salezjańskich O projekcie badań pedeutologicznych
    Mirosław Stanisław Wierzbicki
    85-103
    2017-07-07
  • Myśl pedagogiczna w badaniach naukowych toruńskich historyków wychowania
    Joanna Falkowska, Dorota Grabowska-Pieńkosz
    27-46
    2017-07-07
  • Research on the Jewish Community in Polish Social Sciences: Achievements, Perspectives and Scientific Challenges over the Last Two Decades
    Joanna Cukras-Stelągowska
    195-220
    2019-02-08
  • Galicyjska prasa pedagogiczna jako źródło wiedzy o rozwoju polskiej myśli pedagogicznej – stan badań, postulaty
    Katarzyna Dormus
    9-25
    2017-07-07
  • Kreowanie tożsamości społeczno-kulturowej i osobowej w warunkach wielokulturowości. Działalność naukowo-dydaktyczna pracowników Katedry Edukacji Międzykulturowej Uniwersytetu w Białymstoku
    Emilia Żyłkiewicz-Płońska, Urszula Namiotko
    225-241
    2019-03-19
  • Toruński ośrodek badań naukowych w dziedzinie historii wychowania w latach 1991−2000. Reminiscencje osobiste
    Witold Wojdyło
    85-97
    2016-04-15
  • Borderland Culture in the Scholarly Activities of the Employees of the Faculty of Pedagogy and Psychology of the University of Białystok
    Joanna Sacharczuk, Alina Szwarc
    157-170
    2019-02-08
  • Kompendium edukacyjne Edmunda Bojanowskiego Założenia i realizacja projektu badawczego
    Maria Loyola Opiela
    63-84
    2017-07-07
  • Koncepcja wychowania religijnego dziecka w poglądach Sofii Cavalletti (1917–2011)
    Barbara Surma
    47-60
    2017-07-07
  • Knowledge and Its Dynamics in the Process of Educational Action Research
    Elżbieta Wołodźko
    33-64
    2021-12-02
  • Między szkołą wzorcową a typową. Poszukiwanie optymalnych warunków przestrzeni szkolnych a preferencje uczniów z Polski
    Natalia Miler-Ogórkiewicz
    99-120
    2025-02-18
  • Polish Emigrants in Düsseldorf. The Migrants’ heritage of Identity and Entry into German Society
    Edward Nycz
    71-94
    2019-02-06
  • Paedagogia perennis w strukturze nauk pedagogicznych
    Jerzy Bagrowicz
    79-98
    2015-09-17
  • Warunki kształcenia dzieci emigrantów polskich w Irlandii
    Anna Wołoszyn
    151-169
    2019-02-19
  • Wychowawcza wartość wspólnoty w odniesieniu do wybranych koncepcji antropologicznych
    Marek Jeziorański
    27-47
    2015-09-17
  • Comparative Education of Wiktor Rabczuk (1931–2020): From the Study of Education in African Countries to European Education
    Anna Włoch
    83-105
    2023-12-07
  • Co kryje się w sieci? Negatywne zachowania w Internecie
    Wioletta Jachym
    27-55
    2025-02-18
  • Pedagogika porównawcza Wiktora Rabczuka (1931–2020): od badań oświaty w krajach afrykańskich do edukacji europejskiej
    Anna Włoch
    59-82
    2023-12-07
  • Wileńskie źródła do badań biograficznych (I połowa XIX wieku)
    Barbara Jędrychowska
    53-66
    2016-04-14
  • O peerelowskim projekcie Nowego Śląsk a i jego konsekwencjach dla człowieka
    Gabriela Piechaczek-Ogierman
    31-60
    2025-03-29
  • Experiencing stress by primary school students
    Agata Wołowska, Ewa Górska
    205-231
    2018-03-06
  • Kategoria ogólności w pedagogice. Uwagi metodologiczne
    Piotr Magier
    41-58
    2019-03-10
  • Pojęcie kształtu Ziemi jako klucz do kształtowania wyższych pojęć astronomicznych. Wyniki badań wdrożeniowych
    Jan Amos Jelinek
    79-99
    2025-02-18
1 - 25 z 56 elementów 1 2 3 > >> 
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa