Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Tom 22 Nr 1 (2019): Szkoła w przestrzeni przemian społecznych. Wybrane zagadnienia
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 22 Nr 1 (2019): Szkoła w przestrzeni przemian społecznych. Wybrane zagadnienia
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 22 Nr 1 (2019): Szkoła w przestrzeni przemian społecznych. Wybrane zagadnienia

Tom 22 Nr 1 (2019): Szkoła w przestrzeni przemian społecznych. Wybrane zagadnienia

					Pokaż  Tom 22 Nr 1 (2019): Szkoła w przestrzeni przemian społecznych. Wybrane zagadnienia
Spis treści
Tom 22 Nr 1 (2019): Szkoła w przestrzeni przemian społecznych. Wybrane zagadnienia
Thursday, Jun 13, 2019
Spis treści tego numeru
Wprowadzenie
Wprowadzenie
Marzena Chrost, Janusz Mółka
9-12
PDF
Introduction
Marzena Chrost, Janusz Mółka
13-16
PDF (English)
Artykuły i Rozprawy
Integracja podmiotów edukacji w perspektywie aksjologicznej jako priorytetowe zadanie szkoły
Krystyna Chałas
19-36
PDF PDF (English)
Specyfika współpracy szkoły z rodzicami dzieci na pierwszym etapie edukacyjnym: szanse – trudności – potrzeby
Marta Buk-Cegiełka
37-50
PDF PDF (English)
Szkoła dla Innego. Filozofia i pedagogika dialogu w edukacji międzykulturowej
Jadwiga Serkowska-Mąka
51-72
PDF PDF (English)
Szkoła przestrzenią wdrażania ucznia do samowychowania
Ewa Miśkowiec
73-86
PDF PDF (English)
Nauczyciel wobec współczesnych zjawisk stresogennych w miejscu pracy – wielowymiarowość konsekwencji i przyczyn
Anna Malisz
87-97
PDF PDF (English)
Raporty z badań
Biurokratyzacja i ideologizacja w polskiej szkole – wyniki badań własnych
Bogdan Stańkowski
101-125
PDF PDF (English)
Dialog w polskich placówkach szkolnych – istotny problem edukacji i pedagogiki (na podstawie badań własnych)
Aneta Kamińska
127-147
PDF PDF (English)
Współpraca: nauczyciel – uczeń – rodzic. Wymiary relacji wychowawczej i edukacyjnej
Małgorzata Dubis
149-175
PDF PDF (English)
Miscellanea
Aktywizacja środowiska lokalnego: od teorii do praktyki – historia edukacyjnego projektu
Wiktor Sawczuk
179-200
PDF PDF (English)
Model edukacji religijnej w Prowincji Francuskiej Kościoła Starokatolickiego Mariawitów oraz we Wspólnocie Kościoła Sainte-Marie w Mont-Saint-Aignan
Tomasz Dariusz Mames
201-226
PDF PDF (English)
Recenzje
Estetyka twórczości muzycznej w terapii. Ludwika Konieczna-Nowak; Muzykoterapia. Sztuka – nauka – człowiek; Akademia Muzyczna im. Karola Szymanowskiego w Katowicach; Katowice 2018; ss. 143
Izabela Przybylska
229-233
PDF
Obraz służby więziennej w pamiętnikach pracowników. Recenzja książki: Magdalena Urlińska i Maria Marta Urlińska; Pejzaże (nie)codzienności. Mikro-historie i mikro-światy więzienników; Wydawnictwo Edukacyjne AKAPIT; Toruń 2018; ss. 228
Kamil Brahmi
235-237
PDF
Sprawozdania z konferencji
Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Naukowej pt. „Ukraińskie i polskie badania pedagogiczne”; Żytomierski Uniwersytet Państwowy im. I. Franki; Żytomierz; 10–11 września 2018 roku
Agnieszka Cierpich
241-243
PDF
Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Naukowej pt. „Wartości w życiu publicznym – Values in public life”; Limanowa; 27–28 września 2018 roku
Maria Szymańska
245-252
PDF

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa