Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Register
  • Login
  • Language
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Home
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Register
  • Login
  • Language:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Vol. 24 No. 1 (2021): Duchowość w edukacji
  • Home
  • /
  • Vol. 24 No. 1 (2021): Duchowość w edukacji
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 24 No. 1 (2021): Duchowość w edukacji

Vol. 24 No. 1 (2021): Duchowość w edukacji

					View Vol. 24 No. 1 (2021): Duchowość w edukacji
Table of contents
Vol. 24 No. 1 (2021): Duchowość w edukacji
Thursday, May 6, 2021
This issue table of contents
Introduction
Wprowadzenie
Marzena Chrost, Sławomir Chrost
9-12
PDF (Język Polski)
Introduction
Marzena Chrost, Sławomir Chrost
13-17
PDF
Articles and Dissertations
Education to Spirituality as a Problem of Post-Modern Society
Halina Mielicka-Pawłowska
21-44
PDF (Język Polski)
Eco-Consciousness versus the Pedagogy of Domestication and Sustainable Development
Wiesław Andrukowicz
45-70
PDF (Język Polski)
Spiritual Connection of People as Seen by Dietrich von Hildebrand Pedagogical Implications
Andrzej Ryk
71-82
PDF (Język Polski)
Axiological Awareness and Man’s Identity Educational Perspective (Analyses and Reflections)
Mirosław Kowalski
83-99
PDF (Język Polski)
Subjectivity and Creativity The Areas of Spiritual Development in the Poetic Thought of Karol Wojtyła
Halina Monika Wróblewska
101-117
PDF (Język Polski)
Case Reports
The Smartphone in Fulfilling Spiritual Needs: A Contemporary Challenge for the Church
Czesław Adam Kustra
121-133
PDF (Język Polski)
Video Games as a Tool of Developing and Teaching Christian Spiritulity
Maciej Jemioł
135-152
PDF (Język Polski)
Catholic Internet Website and Moral Education: On the Example of Users of the Deon.pl
Piotr Paweł Paszelke
153-173
PDF (Język Polski)
Reviews
In Search of the Passion and Identity of a Contemporary Schol
Janusz Stanisław Miąso
178-184
PDF (Język Polski)

Search

Search

Browse

  • Browse Author Index
  • Issue archive

User

User

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Newsletter

Subscribe Unsubscribe

Language

  • English
  • Język Polski
Up

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop