Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 26 elementów.
  • Kampania profilaktyczno-edukacyjna jako forma profilaktyki uniwersalnej. Na przykładzie ogólnopolskiej kampanii „Bądźmy poszukiwaczami autorytetu”
    Karolina Wanda Kmiecik-Jusięga
    59-78
    2019-12-07
  • Między wiedzą naukową a mądrością w pedagogice – w obszarze filozofii wychowania
    Marian Nowak
    19-38
    2016-07-14
  • Prorocki autorytet Papieża Franciszka
    Andrzej Mrozek
    33-49
    2018-03-25
  • Nauczyciel „uwikłany” w system Joanna M. Łukasik, Bogdan Stańkowski (red.), Wyzwania szkolnej codzienności, Akademia Ignatianum w Krakowie, Wydawnictwo WAM, Kraków 2015, ss. 260
    Paulina Koperna
    199-205
    2017-09-29
  • Smartfon w zaspokajaniu potrzeb duchowych. Współczesne wyzwanie dla Kościoła
    Czesław Adam Kustra
    121-133
    2021-05-05
  • Socjalizacja w rodzinie i kultura konsumpcyjna
    Ewa Dybowska
    67-82
    2019-08-31
  • Sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej: Nowe wyzwania profilaktyki, Lublin, 26–27.05.2015
    Karolina Kmiecik-Jusięga
    277-280
    2016-07-14
  • Zarządzanie międzykulturowe jako ważny aspekt pracy współczesnych menedżerów. Wyzwania edukacyjne
    Agnieszka Knap-Stefaniuk, Joan Sorribes
    155-173
    2022-03-31
  • Paul Ricoeur i hermeneutyczne wyzwania autorytetu kulturowego w edukacji
    Lech Witkowski
    115-128
    2016-04-18
  • Możliwości budowania spersonalizowanej przestrzeni edukacyjnej dla wspierania rozwoju dzieci w wieku wczesnoszkolnym
    Irena Pulak, Katarzyna Szewczuk
    85-99
    2017-09-29
  • Bullying i cyberbullying wśród dzieci i młodzieży. Analiza porównawcza wyników badań prowadzonych w Polsce i Hiszpanii. Wyzwania dla profilaktyki
    Estera Twardowska-Staszek, Izabela Zych
    115-137
    2019-12-07
  • Rozwój fizyczny młodzieży oraz jej związek z równowagą społeczną i emocjonalną
    Svetlana Usca
    151-162
    2016-12-27
  • Między ujarzmiającym a wyzwalającym – o autorytecie Kościoła wychowującego z wierzącymi
    Renata Jasnos, Anna Seredyńska
    133-152
    2018-03-25
  • Wyzwania edukacyjnej codzienności wobec budowania sensu życia osób starszych w Polsce i Kanadzie Norbert G. Pikuła, Poczucie sensu życia osób starszych. Inspiracje do edukacji w starości, wydanie 3, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2016, ss. 218
    Anna K. Duda
    191-193
    2017-09-29
  • O autorytecie Kościoła wychowującego na podstawie opinii i oczekiwań studentów oraz młodszych pracowników katolickiej uczelni
    Renata Jasnos
    107-132
    2018-03-25
  • Wyzwania współczesnej edukacji Contemporary Educational Challenges, edited by Ryszard Radzik and Anna Kisla, Maria Curie-Skłodowska University Press, Lublin 2015, ss. 191
    Aneta Kamińska
    113-116
    2017-11-10
  • Zatłoczone pustynie – opuszczone oazy
    Piotr Petrykowski
    67-83
    2016-12-27
  • Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej pt. „Synergia środowisk wychowawczych. Główne wyzwania w Europie Środkowo-Wschodniej po 1989 roku”, Kraków, 24–25 listopada 2016 r.
    Estera Twardowska-Staszek, Magdalena Ciechowska, Marian Olejnik
    225-233
    2017-09-29
  • Wyzwania dla nowej starości – esej gerontologiczny
    Zofia Szarota
    37-60
    2023-09-29
  • Pedagogika egzystencji w obliczu starzejącego się społeczeństwa
    Julita Cecylia Orzelska
    61-78
    2023-09-29
  • Edukacja społecznie „zaangażowana” Teoretyczne założenia i praktyczne implikacje w koncepcji edukacji obywatelskiej José Ortegi y Gasseta
    Jarosław Charchuła
    43-56
    2021-12-30
  • Pedagog resocjalizacyjny czy menedżer przestępcy? Między case work a case management w dozorze kuratora sądowego
    Miłosz Mółka
    75-95
    2021-12-30
  • Nauczyciele szkół galicyjskich w egodokumentach Dorota Grabowska-Pieńkosz, Zapisani w pamięci. Nauczyciele zaboru austriackiego w literaturze pamiętnikarskiej, Wydawnictwo Naukowe UMK, Toruń 2016, ss. 382
    Witold Chmielewski
    185-190
    2017-09-29
  • Strategie wspierania rozwoju zdolności dzieci z FASD w środowisku rodzinnym – możliwości i dylematy
    Monika Kowalska, Agnieszka Kosek
    81-97
    2025-03-26
  • Analiza programu nauczania wczesnoszkolnego z perspektywy teorii odporności
    Margarita Fernández-Romero, Francisco Pardo Fabregat
    57-79
    2024-03-27
1 - 25 z 26 elementów 1 2 > >> 
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa