Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Studia Paedagogica Ignatiana
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 26 elementów.
Kampania profilaktyczno-edukacyjna jako forma profilaktyki uniwersalnej. Na przykładzie ogólnopolskiej kampanii „Bądźmy poszukiwaczami autorytetu”
Karolina Wanda Kmiecik-Jusięga
59-78
2019-12-07
Między wiedzą naukową a mądrością w pedagogice – w obszarze filozofii wychowania
Marian Nowak
19-38
2016-07-14
Prorocki autorytet Papieża Franciszka
Andrzej Mrozek
33-49
2018-03-25
Nauczyciel „uwikłany” w system Joanna M. Łukasik, Bogdan Stańkowski (red.), Wyzwania szkolnej codzienności, Akademia Ignatianum w Krakowie, Wydawnictwo WAM, Kraków 2015, ss. 260
Paulina Koperna
199-205
2017-09-29
Smartfon w zaspokajaniu potrzeb duchowych.
Współczesne wyzwanie dla Kościoła
Czesław Adam Kustra
121-133
2021-05-05
Socjalizacja w rodzinie i kultura konsumpcyjna
Ewa Dybowska
67-82
2019-08-31
Sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej: Nowe wyzwania profilaktyki, Lublin, 26–27.05.2015
Karolina Kmiecik-Jusięga
277-280
2016-07-14
Zarządzanie międzykulturowe jako ważny aspekt pracy współczesnych menedżerów. Wyzwania edukacyjne
Agnieszka Knap-Stefaniuk, Joan Sorribes
155-173
2022-03-31
Paul Ricoeur i hermeneutyczne wyzwania autorytetu kulturowego w edukacji
Lech Witkowski
115-128
2016-04-18
Możliwości budowania spersonalizowanej przestrzeni edukacyjnej dla wspierania rozwoju dzieci w wieku wczesnoszkolnym
Irena Pulak, Katarzyna Szewczuk
85-99
2017-09-29
Bullying i cyberbullying wśród dzieci i młodzieży. Analiza porównawcza wyników badań prowadzonych w Polsce i Hiszpanii. Wyzwania dla profilaktyki
Estera Twardowska-Staszek, Izabela Zych
115-137
2019-12-07
Rozwój fizyczny młodzieży oraz jej związek z równowagą społeczną i emocjonalną
Svetlana Usca
151-162
2016-12-27
Między ujarzmiającym a wyzwalającym – o autorytecie Kościoła wychowującego z wierzącymi
Renata Jasnos, Anna Seredyńska
133-152
2018-03-25
Wyzwania edukacyjnej codzienności wobec budowania sensu życia osób starszych w Polsce i Kanadzie Norbert G. Pikuła, Poczucie sensu życia osób starszych. Inspiracje do edukacji w starości, wydanie 3, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2016, ss. 218
Anna K. Duda
191-193
2017-09-29
O autorytecie Kościoła wychowującego na podstawie opinii i oczekiwań studentów oraz młodszych pracowników katolickiej uczelni
Renata Jasnos
107-132
2018-03-25
Wyzwania współczesnej edukacji Contemporary Educational Challenges, edited by Ryszard Radzik and Anna Kisla, Maria Curie-Skłodowska University Press, Lublin 2015, ss. 191
Aneta Kamińska
113-116
2017-11-10
Zatłoczone pustynie – opuszczone oazy
Piotr Petrykowski
67-83
2016-12-27
Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej pt. „Synergia środowisk wychowawczych. Główne wyzwania w Europie Środkowo-Wschodniej po 1989 roku”, Kraków, 24–25 listopada 2016 r.
Estera Twardowska-Staszek, Magdalena Ciechowska, Marian Olejnik
225-233
2017-09-29
Wyzwania dla nowej starości – esej gerontologiczny
Zofia Szarota
37-60
2023-09-29
Pedagogika egzystencji w obliczu starzejącego się społeczeństwa
Julita Cecylia Orzelska
61-78
2023-09-29
Edukacja społecznie „zaangażowana”
Teoretyczne założenia i praktyczne implikacje w koncepcji edukacji obywatelskiej José Ortegi y Gasseta
Jarosław Charchuła
43-56
2021-12-30
Pedagog resocjalizacyjny czy menedżer przestępcy?
Między case work a case management w dozorze kuratora sądowego
Miłosz Mółka
75-95
2021-12-30
Nauczyciele szkół galicyjskich w egodokumentach Dorota Grabowska-Pieńkosz, Zapisani w pamięci. Nauczyciele zaboru austriackiego w literaturze pamiętnikarskiej, Wydawnictwo Naukowe UMK, Toruń 2016, ss. 382
Witold Chmielewski
185-190
2017-09-29
Strategie wspierania rozwoju zdolności dzieci z FASD w środowisku rodzinnym – możliwości i dylematy
Monika Kowalska, Agnieszka Kosek
81-97
2025-03-26
Analiza programu nauczania wczesnoszkolnego z perspektywy teorii odporności
Margarita Fernández-Romero, Francisco Pardo Fabregat
57-79
2024-03-27
1 - 25 z 26 elementów
1
2
>
>>