Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 12 elementów.
  • Nauczyciel wobec otwartości uczniów w przestrzeni edukacyjnej
    Małgorzata Agnieszka Samujło, Teresa Sokołowska-Dzioba
    119-137
    2017-09-29
  • Specyfika współpracy szkoły z rodzicami dzieci na pierwszym etapie edukacyjnym: szanse – trudności – potrzeby
    Marta Buk-Cegiełka
    37-50
    2019-06-13
  • Autorytet w teorii i praktyce towarzyszenia wychowawczego
    Zbigniew Marek
    231-248
    2018-03-25
  • Uczelniane rozwiązania wspierające macierzyństwo w trakcie studiów z perspektywy studentek pedagogiki
    Ewa Krause
    99-121
    2025-03-26
  • Wolność i odpowiedzialność w codziennym życiu ucznia
    Renata Królikiewicz
    37-50
    2020-03-30
  • Przestrzenie aktywności nauczyciela akademickiego i studenta w świetle dydaktyki zaangażowanej
    Krystyna Chałas
    111-127
    2020-03-30
  • Działalność Leona Cyfrowicza (1844-1904) na rzecz sierot w Krakowskim Towarzystwie Dobroczynności
    Ewa Maria Barnaś-Baran
    39-57
    2020-08-06
  • Wychowanie przez konflikt. O roli konfliktów w rozwoju osobowości ucznia
    Katarzyna Wajszczyk
    145-167
    2017-06-30
  • Funkcje witryn internetowych spółdzielni uczniowskich w szkołach ponadpodstawowych
    Aleksandra Joanna Prus
    133-154
    2021-11-19
  • Warsztaty arteterapii ofertą dla młodego pedagoga Z perspektywy arteterapeuty/teatroterapeuty
    Anita Stefańska
    81-96
    2021-12-29
  • Relacje uczniów z rówieśnikami i z nauczycielami w kontekście używania substancji psychoaktywnych
    Monika Zięciak
    57-78
    2025-03-26
  • Relacja nauczyciel–rodzic w realizacji działań pomocowych
    Barbara Skałbania
    117-128
    2022-12-15
1 - 12 z 12 elementów
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa