Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Studia Paedagogica Ignatiana
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 15 elementów.
Doświadczenie wspólnoty osób jako źródła przezwyciężania chaosu aksjonormatywnego współczesnego świata. Rozważania w perspektywie koncepcji Dietricha von Hildebranda
Andrzej Ryk
19-30
2019-02-14
Dwa oblicza narcyzmu. [Wendy T. Behary, Rozbroić narcyza. Jak radzić sobie z osobą zapatrzoną w siebie, transl. Aleksander Wojciechowski, Sopot 2014] [Glynn Harrison, Wielkie Ego. O obsesji budowania poczucia własnej wartości, transl. Karolina Brykner, Po
Jarosław Jagieła
235-243
2016-07-14
Czas wolny ludzi starszych w świetle teorii aktywności
Tomasz Różański
133-148
2020-04-14
Psychologiczne i społeczne uwarunkowania osiągnięć osób zdolnych – analiza i wskazówki dla nauczycieli i rodziców pracujących z osobami zdolnymi
Aneta Kamińska
101-118
2017-09-29
Tożsamość pedagogicznej przestrzeni. Pomiędzy etosem a grą: Refleksje na kanwie wybranych elementów myśli Józefa Tischnera
Andrzej Ryk
119-129
2017-06-30
Hermeneutyczne pierwszeństwo pytania. Kształtowanie hermeneutycznego ucha
Małgorzata Przanowska
59-80
2016-04-18
Przestrzenie aktywności nauczyciela akademickiego i studenta w świetle dydaktyki zaangażowanej
Krystyna Chałas
111-127
2020-03-30
Posthumanizm: zagrożenie, możliwość i wyzwanie
Giuseppe Mari
103-115
2017-05-06
Edukacja jako osobista podróż. Wyprawa ku Jungowskiemu pojęciu indywiduacji
Evangelos Tsempelis
247-263
2016-04-18
Duchowa styczność osób w ujęciu Dietricha von Hildebranda.
Implikacje pedagogiczne
Andrzej Ryk
71-82
2021-05-05
Pasja jako istotny wymiar doświadczania pracy
Iwona Jazukiewicz
85-101
2017-06-30
Wezwanie Włodzimierza Ledóchowskiego do cura personalis. Unikatowy charakter jezuickiego wychowania i jego humanistyczne korzenie
Cristiano Casalini
123-134
2020-01-04
Relacja nauczyciel–rodzic w realizacji działań pomocowych
Barbara Skałbania
117-128
2022-12-15
Etyka a pedagogika. Myśl pedagogiczna Jacka Woronieckiego w odniesieniu do współczesnej edukacji
Katarzyna Szymczyk
87-104
2022-09-26
Mistrz-nauczyciel i jego powinności.
Szkic z pedeutologii historycznej
Władysława Szulakiewicz
71-95
2021-11-19
1 - 15 z 15 elementów