Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Tom 25 Nr 3 (2022): Etyka w edukacji
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 25 Nr 3 (2022): Etyka w edukacji
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 25 Nr 3 (2022): Etyka w edukacji /
  4. Spis treści

Tom 25 Nr 3 (2022): Etyka w edukacji

Spis treści

« Powrót

Wprowadzenie

  • Wprowadzenie
    Marzena Chrost; Sławomir Chrost
    9-11
    PDF
  • Introduction
    Marzena Chrost, Sławomir Chrost
    13-15
    PDF (English)

Artykuły i Rozprawy

  • Trans-/posthumanizm a etyka chronienia osób – między możliwością i powinnością
    Sławomir Chrost
    19-37
    PDF (English) PDF
  • Wytwarzanie czy ulepszanie świata i człowieka? Pytanie o etyczne podstawy wychowania
    Jan Rutkowski
    39-53
    PDF PDF (English)
  • Prowizoryczny (substytutywno-dyspersyjny) status etyki w polskim systemie edukacji
    Piotr Domeracki
    55-86
    PDF PDF (English)
  • Etyka a pedagogika. Myśl pedagogiczna Jacka Woronieckiego w odniesieniu do współczesnej edukacji
    Katarzyna Szymczyk
    87-104
    PDF PDF (English)
  • Struktury narracyjne w edukacji z perspektywy etycznej
    Maciej Jemioł
    105-126
    PDF PDF (English)
  • Wartość słowa. Etyczne znaczenie dialogu ustrukturyzowanego relacją pytanie–odpowiedź w filozofii Józefa Tischnera
    Dominika Dziurosz-Serafinowicz
    127-144
    PDF (English) PDF
  • Edukacja w perspektywie filozofii dialogu. Aspekty etyczne w dobie pandemii COVID-19
    Szymon Tarka
    145-161
    PDF PDF (English)
  • Etyka w edukacyjnym science-fiction w dobie transhumanizmu i posthumanizmu
    Andrzej Skupień
    163-178
    PDF PDF (English)
  • Patronka do bierzmowania jako wzór moralny. Perspektywa wierzących katoliczek u progu dorosłości
    Magdalena Maciejewska
    179-195
    PDF PDF (English)

Recenzje

  • W trosce o godność człowieka
    Mariusz Konieczny
    199-208
    PDF PDF (English)

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa