Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
Deutsch
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Rada Naukowa
Recenzenci
Zasady etyki publikacyjnej
Informacja o niepobieraniu opłat
Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
Deutsch
English
Język Polski
Rocznik Andragogiczny
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 47 elementów.
Implementacja koncepcji edukacji ustawicznej w polskim prawie o szkolnictwie wyższym przed rokiem 1989. Zarys problematyki
Danuta Apanel, Tomasz Maliszewski
301-312
2016-04-30
New possibilities – better perspectives. Interactive system of reinforcing the process of lifelong learning. Integrated Development Assistant (ZAR)
Przemysław Ziółkowski
285-296
2018-04-19
Idee republikańskie i ich znaczenie dla rozwoju aktywności obywatelskiej
Dorota Gierszewski
143-156
2015-06-19
„Nauczyciele potrafią rozmiłować w swoim przedmiocie…” – pedagogiczne refleksje we wspomnieniach Mistrza
Renata Góralska
33-48
2015-06-19
Edukacja kulturalna dorosłych w teorii i badaniach empirycznych w Polsce po 1989 r. – wybrane aspekty
Sylwia Słowińska
153-170
2024-02-26
O kondycji refleksji andragogicznej w świetle 20 tomów „Rocznika Andragogicznego”
Hanna Solarczyk-Szwec
63-76
2015-06-19
Jaka edukacja i dla kogo? Biografie edukacyjne dorosłych i ich społeczny wymiar
Alicja Jurgiel - Aleksander
351-376
2024-02-26
Czy można uczyć się choroby? Autorski program edukacji dorosłych w Akademii Walki z Rakiem
Małgorzata Rębiałkowska-Stankiewicz
223-234
2018-04-19
Raport z realizacji projektu pt. „Wdrażanie Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych – wspólna sprawa” (2016–2018). Wybrane propozycje środowiska osób z niepełnosprawnościami sensorycznymi
Marzenna Zaorska
213-222
2020-03-16
Z dziejów polskiej teorii i praktyki edukacji dorosłych w III Rzeczypospolitej. Akademickie Towarzystwo Andragogiczne (1993–2023)
Tomasz Maliszewski
19-40
2024-02-26
Edukacja i uczenie się – wokół pojęć
Marcin Muszyński
185-198
2024-02-26
Od miejsc pamięci narodowej do miejsc żywej pamięci – implikacje dla andragogiki
Kinga Majchrzak
301-312
2014-05-13
Walne Zgromadzenie Członków Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego
Tomasz Maliszewski
23-30
2023-01-25
From the history of Polish adult education theory and practice in the Third Republic of Poland. The Academic Andragogy Society (1993‒2023)
Tomasz Maliszewski
41-64
2024-02-26
Idę na studia! – łatwo powiedzieć… Badania narracyjne studentek rozpoczynających studia w okresie średniej dorosłości
Monika Gromadzka
197-212
2015-06-19
Dorota Gierszewski, Henryk A. Kretek (red.), Edukacja obywatelska dorosłych a społeczeństwo obywatelskie, Państwowa Wyższa Szkoła zawodowa w Raciborzu, Racibórz 2015, ss. 360.
Violetta Kopińska
435-439
2016-04-30
Karta z dziejów pewnej międzynarodowej idei oświatowej. Uniwersytet ludowy jako miejsce edukacji kulturalnej w regionie
Tomasz Maliszewski
171-182
2024-02-26
Strategie edukacyjne dorosłych (na przykładzie studentów studiów niestacjonarnych Wydziału Pedagogicznego UW)
Ewa Skibińska
271-282
2024-02-26
Edukacja (dorosłych) w perspektywie geografii emocjonalnej. W stronę transdyscyplinarnego podejścia w badaniach andragogicznych
Renata Góralska
201-223
2023-01-25
Kształcenie korespondencyjne jako metoda kształcenia – w okresie jej rozkwitu i upowszechniania
Elżbieta Woźnicka
123-139
2023-01-25
Ewa Solarczyk-Ambrozik, Monika Christoph, Renata Konieczna-Woźniak (red.), Edukacja dorosłych a planowanie karier edukacyjno-zawodowych, Seria Psychologia i Pedagogika, nr 324, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań 2020, ss. 340
Sławomir Szymczak
213-217
2021-11-25
Przygotowanie do pełnienia roli rodzica – zaniedbany obszar edukacji dorosłych
Alicja Kozubska
99-113
2021-11-25
26 - 47 z 47 elementów
<<
<
1
2