Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
Deutsch
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Rada Naukowa
Recenzenci
Zasady etyki publikacyjnej
Informacja o niepobieraniu opłat
Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
Deutsch
English
Język Polski
Rocznik Andragogiczny
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 126 elementów.
Edukacja dorosłych w kontekście nauk społecznych i humanistycznych. Wprowadzenie do obrad
Agnieszka Stopińska-Pająk
15-18
2018-04-15
Konferencja EPALE: II Forum Edukacji Dorosłych, Warszawa, 21.11.2017 r.
Marzena Indra, Jakub Kozłowski, Agata Poczman, Karolina Milczarek, Wojciech Zawadzki, Iwona Buks
324-328
2018-04-19
Kultury uczenia się: kilka refleksji w kontekście uczenia się przez całe życie
Ewa Przybylska
119-132
2015-06-19
Maja Maksimović, Joanna Ostrouch-Kamińska, Katarina Popović, Aleksandar Bulajić (red.), Contemporary Issues and Perspectives on Gender Research in Adult Education, University of Belgrade, Belgrad 2016, ss. 281
Małgorzata Ciczkowska-Giedziun
422-425
2017-06-19
Dorota Gierszewski, Henryk A. Kretek (red.), Edukacja obywatelska dorosłych a społeczeństwo obywatelskie, Państwowa Wyższa Szkoła zawodowa w Raciborzu, Racibórz 2015, ss. 360.
Violetta Kopińska
435-439
2016-04-30
Kinga Majchrzak: Miejsca jako nośniki pamięci w edukacji studentów Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
Agata Szwech
302-303
2018-04-19
Anna Kławsiuć-Zduńczyk, Poradnictwo całożyciowe jako element wsparcia w edukacji dorosłych, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2014, ss. 264
Łukasz Tomczyk
583-585
2015-06-19
Spór o Elżbietę Zawacką – żołnierza i pedagoga
Józef Półturzycki
317-332
2015-06-19
Profesor Józef Półturzycki (1934–2021) – polski andragog, dydaktyk, nauczyciel
Eleonora Sapia-Drewniak
33-44
2023-01-25
Krytyczna analiza dyskursu – podstawowe założenia, implikacje, zastosowanie
Violetta Kopińska
311-334
2017-06-19
Sprawozdanie i fotorelacja z seminarium naukowego „Oświata dorosłych. Inspiracje i wyzwania” z okazji jubileuszu 85. urodzin, 60-lecia pracy naukowej oraz 20-lecia pracy w Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi prof. dr hab. Olgi Czerniawskiej
Elżbieta Woźnicka
57-64
2016-04-30
New possibilities – better perspectives. Interactive system of reinforcing the process of lifelong learning. Integrated Development Assistant (ZAR)
Przemysław Ziółkowski
285-296
2018-04-19
Idę na studia! – łatwo powiedzieć… Badania narracyjne studentek rozpoczynających studia w okresie średniej dorosłości
Monika Gromadzka
197-212
2015-06-19
Koncepcja walidacji efektów uczenia się: obszary pedagogicznych redukcji i ich (nie)zamierzonych skutków
Grażyna Szyling
169-198
2017-06-19
Nauczyciel jako organizator procesu samokształcenia dorosłych
Anna Frąckowiak
293-308
2024-02-26
IV Webinarium Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego „O aktualności idei edukacji ustawicznej w pracach naukowych Profesora Józefa Półturzyckiego”, 6 kwietnia 2022 r.
Hanna Solarczyk-Szwec
171-173
2023-01-25
Edukacyjno-zawodowy potencjał polskich reemigrantów
Anna Kławsiuć-Zduńczyk
267-282
2018-07-17
Pedagogika i andragogika w służbie zdrowia
Hanna Kostyło
83-98
2021-11-25
Teoria i praktyka edukacji dorosłych w procesie zmian. Wprowadzenie w problematykę
Hanna Solarczyk-Szwec
25-28
2014-05-13
Kultury uczenia się: kilka refleksji w kontekście uczenia się przez całe życie
Ewa Małgorzata Przybylska
229-244
2024-02-26
Renesans czy zmierzch idei uniwersytetów trzeciego wieku? Refleksje i wnioski z realizacji projektu „UTW: Uczyć – Tworzyć – Wspierać”
Małgorzata Malec Rawiński, Ilona Zakowicz
141-156
2018-07-17
Wpływ mediów społecznościowych na poziom kompetencji cyfrowych polskich internautów
Przemysław Jatkiewicz, Piotr Cholewiński
267-286
2023-01-25
Uniwersytety ludowe wobec wyzwań antropocenu – o rezultatach projektu „Uczenie podstaw ekologii w grundtvigiańskim stylu”
Hanna Solarczyk-Szwec
145-153
2021-11-25
Powojenny ogląd samokształcenia w Polsce
Józef Kargul
139-152
2024-02-26
Biograficzność w oświacie dorosłych – wybrane stanowiska
Elżbieta Dubas
309-330
2024-02-26
101 - 125 z 126 elementów
<<
<
1
2
3
4
5
6
>
>>