Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Przegląd Badań Edukacyjnych
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 22 elementów.
Ocena niepełnosprawności – konceptualizacje i próby pomiaru
Stanisława Byra
173-194
2018-06-30
Emotional and Social Competences in Students with Mild Intellectual Disability – Research Using TROS-KA Battery
Ewa Domagała-Zyśk, Tomasz Knopik
5-21
2019-05-29
In Search for Optimal Educational, Rehabilitative and Supportive Solutions for People with Disabilities in the Context of Postulates Put Forward in the International Classification of Functioning, Disability and Health (ICF)
Marzenna Zaorska
161–176
2019-06-01
Kształcenie integracyjne dzieci z niepełnosprawnością intelektualną – krytyczny bilans pierwszych strukturalnych zmian w systemie edukacji
Sławomira Sadowska
125-144
2017-02-20
ABAS-3 and the PAC-1 in the Study of Adaptive Behaviour of Children and Adolescents with Deeper Intellectual Disabilities
Janusz Kirenko, Anna Prokopiak
43-60
2020-12-30
Tyflologopedia jako subdyscyplina szczegółowa logopedii oraz element jej współczesnej koncepcji strukturalnej
Marzenna Zaorska
149-162
2016-11-02
Social Inclusion of Adults with a Light Intellectual Disability
Jarosław Antoni Bąbka, Regina Korzeniowska
47-70
2024-01-30
Opcje jakościowe wobec metodologii studiów nad niepełnosprawnością
Hanna Żuraw
143-170
2014-12-05
Patologizacja współczesnej pedagogiki specjalnej
Marzenna Zaorska
183-192
2015-10-12
Paradygmatyczny pultanizm współczesnej pedagogiki specjalnej
Marzenna Zaorska
171-182
2015-10-12
Bariery aktywności psychospołecznej osób z niepełnosprawnością – mity i rzeczywistość
Joanna Konarska
153-173
2016-05-15
Postawy rodziców wobec dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego
Katarzyna Ćwirynkało, Monika Włodarczyk-Dudka, Aleksandra Arciszewska
35-59
2016-05-15
Persons with Moderate and Severe Intellectual Disabilities – the Specific Needs of Adulthood
Mateusz Szafrański
129-139
2019-12-02
Zastosowanie metody Photovoice w badaniach z udziałem osób z niepełnosprawnością intelektualną
Ditta Baczała
133-150
2021-12-15
Artefakty inkluzji kulturowej osób z niepełnosprawnością fizyczną w badaniu dostępności zabytkowych sanktuariów. Raport z fotoetnografii obiektu
Beata Borowska-Beszta
69-91
2021-12-15
Uczeń z niepełnosprawnością w kilku odsłonach – o drogach i bezdrożach zaspokajania potrzeb edukacyjnych w szkole ogólnodostępnej
Zenon Gajdzica
161-170
2015-10-12
Pozoranctwo/pozorność/pozory/pozór w działaniach na rzecz osób niepełnosprawnych
Marzenna Zaorska
81-96
2015-02-10
Medialny wizerunek dzieci w spektrum zaburzeń autystycznych (ASD) kreowany przez rodziców blogerów
Natalia Walter
85-104
2017-02-20
O dobrodziejstwie starej, dobrej szkoły specjalnej w perspektywie realizacji obowiązku szkolnego przez uczniów niepełnosprawnych – napięcia między ideą integracji a rzeczywistością
Sławomira Sadowska, Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk
137-152
2016-05-15
Uczeń (dziecko) niewidzące i niedowidzące w edukacji inkluzyjnej
Marzenna Zaorska
205-218
2014-12-05
Social and Educational Context of the Poverty of People with Disabilities in Poland
Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk
213–234
2021-12-16
Organizacja oraz realizacja badań naukowych osób dorosłych z niepełnosprawnością sprzężoną (na przykładzie osób głuchoniewidomych) za granicą – możliwości i ograniczenia
Marzenna Zaorska
91-102
2014-12-05
1 - 22 z 22 elementów