Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Przegląd Badań Edukacyjnych
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 29 elementów.
Czas jako obszar biograficznego uczenia się w późnej dorosłości w świetle dzienników Haliny Semenowicz
Hanna Solarczyk-Szwec, Kinga Majchrzak, Agata Szwech
229-245
2018-01-29
Metafory w badaniach edukacyjnych – propozycja metodologiczna
Jarosław Jendza
239-257
2017-12-18
Narracja tożsamościowa kobiety transseksualnej – studium przypadku
Małgorzata Kowalska
119-136
2017-12-18
Qualitative Content Analysis – A Research Method in Social Science
Marcin Komor, Karolina Grzyb
143-163
2023-01-30
The Application of Problem-Centered Interview as a Method of Pedagogical Research
Sylwester Matkowski
291–308
2021-12-16
Badania rekonstrukcyjne – poza subiektywnością i obiektywnością interpretacji. Na przykładzie analizy sytuacji trudnych w pracy zawodowej w doświadczeniu absolwentów pedagogiki
Danuta Urbaniak-Zając
211-230
2017-02-20
School Risk Factors in Developing a Sense of Competence by Polish Pupils: Their Fourth and Fifth Year of Learning at Primary School – Longitudinal Studies
Maria Deptuła, Anna Borucka
23-42
2020-12-30
Poczucie skuteczności i pozytywne autostereotypy – przypadek kobiet w naukach ścisłych i technicznych
Alicja Zawistowska
87-108
2018-06-30
Metodologiczne aspekty stosowania techniki eye trackingowej w badaniach edukacyjnych
Anna Stolińska, Magdalena Andrzejewska
259-276
2017-12-18
Uwięzienie w konwencji. Jakościowa metasynteza badań na temat zaangażowania obywatelskiego młodych
Violetta Kopińska
151-179
2021-12-15
Expectations and Self-Care of Family Members in Palliative Care. The Analysis of Needs and Workshop Plan
Małgorzata Fopka-Kowalczyk, Małgorzata Krajnik
91-110
2019-12-02
Theoretical and Methodological Aspects of Tacit Knowledge Research of Educators at Youth Educational Centres in Poland in the Context of Social Worlds Theory
Gabriela Dobińska
269–291
2020-06-30
Strategie dyscyplinowania dzieci stosowane przez rodziców nieheteroseksualnych i ich partnerów – studium przypadku
Małgorzata Kowalska
83-102
2015-10-12
Eksploracje badawcze funkcjonowania nauczycieli w określonych stanach Ja – przykład próby łączenia podejść ilościowych z jakościowymi
Anna Pierzchała
195-210
2015-02-10
Health Education in Upper Secondary Schools – Assumptions and Opportunities of Implementation in the Light of the Curriculum
Dorota Pankowska
5-26
2020-06-30
Medialny wizerunek dzieci w spektrum zaburzeń autystycznych (ASD) kreowany przez rodziców blogerów
Natalia Walter
85-104
2017-02-20
Between the Holy Cross and Free Market. Addressing the Issue of Homosexuality in the Narratives of Former Students in Polish Schools
Marzanna Pogorzelska, Paweł Rudnicki
121–139
2021-09-25
Child Participation in Early Childhood Education from the Perspective of Female Students Specialising in Preschool and Early Childhood Education
Natalia Stek-Łopatka, Karolina Piekarska
217-241
2023-12-19
Badania biograficzne w pedeutologii. Stan i kierunki ewolucji
Wanda Dróżka
211-234
2015-02-10
Digital Natives Disconnected. The Qualitative Research on Mediatized Life of Polish and International Students in Rzeszow and Warsaw, Poland
Iwona Leonowicz-Bukała, Anna Martens, Barbara Przywara
69-96
2021-12-16
Teoria reprezentacji społecznych Serge’a Moscoviciego. Jakościowe metody zbierania i analizowania danych – część 1
Marta Krasuska-Betiuk, Zuzanna Joanna Zbróg
173-192
2017-12-18
Humour Style, Identity, and Attachment Processes – An Analysis of Narratives from Nonheteronormative Parents Living in Poland
Małgorzata Kowalska
141–159
2021-06-25
Wizualna dyskryminacja ze względu na kolor skóry w podręcznikach do wiedzy o społeczeństwie
Violetta Kopińska
25-42
2015-02-10
Sensory Preferences of Teachers in the Context of Computer Educational Tools Using
Kamila Majewska
167-185
2020-12-30
Levels and Forms of Political Participation in Selected Youth Organisations Operating in Poland
Magdalena Cuprjak, Celina Czech-Włodarczyk
159-177
2023-01-31
1 - 25 z 29 elementów
1
2
>
>>