Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Przegląd Badań Edukacyjnych
Tom 1 Nr 46 (2024): Przegląd Badań Edukacyjnych
Strona domowa
/
Tom 1 Nr 46 (2024): Przegląd Badań Edukacyjnych
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 1 Nr 46 (2024): Przegląd Badań Edukacyjnych
/
Spis treści
Tom 1 Nr 46 (2024): Przegląd Badań Edukacyjnych
Spis treści
« Powrót
Oryginalne artykuły badawcze
An Emancipatory Paradigm for Participatory Research on Wartime Childhood. War Childhood Museum in Sarajevo Case Study
JUSTYNA PILARSKA
5-23
pdf (English)
„Girls to the Girl’s Room, Boys to the Boy’s Room”. The Visible and Invisible Pedagogy in Pre – School Education from the Perspective of Basil Bernstein
Colette Szczepaniak
25-50
pdf (English)
The Role of Personal Resources and the Results of External Exams in Explaining School Achievements of High School Students
Barbara Ciżkowicz
51-77
pdf (English)
The functioning of romantic love myths as an interpretive framework for young girls' experiences of romantic relationships: An Interpretative Phenomenological Analysis
Kamila Kacprzak-Wachniew, Justyna Spychalska-Stasiak
79-101
pdf (English)
University Support for Coping with Studying During the Fourth Wave of the Pandemic: A Thematic Analysis of Student Perspectives
Rene Henry, Anita Pollak, Aleksandra Dzierzenga, Barbara Kożusznik
103-123
pdf (English)
The Sense of Coherence, Self-Efficacy and Locus of Control as Predictors of the Level of Achievement Motivation of People with Dyslexia During Adolescence
Izabella Kucharczyk
125-147
pdf (English)
Personal Values of Young Persons with Intellectual Disabilities. Before and during COVID-19 Pandemic
Ditta Barbara Baczała, Celina Kamecka-Antczak
149-172
pdf (English)
Research on Development Needs in the Context of Innovative Methods of Providing Soft Skills and Professional Training through Virtual Reality to Persons with Disabilities – The Case of Poland
Małgorzata Dobrowolska, Magdalena Ślazyk-Sobol, Maria Flakus, Anita Pollak, Małgorzata Klich, Izabela Rusin, Justyna Trepka-Starosta, Damian Gąsiorek, Grzegorz Sikorski, Łukasz Górecki, Jarosław Brodny
173-196
pdf (English)
Predictors of Job Satisfaction among Polish Teachers
Joanna Góźdź, Małgorzata Kitlińska-Król
197-217
pdf (English)
Fostering Entrepreneurial Intentions in a Non-Skills-Focused Education System
Norbert Laurisz, Katarzyna Sanak-Kosmowska
219-235
pdf (English)
Learning Resilience in Adult Education
Agnieszka Bzymek
237-259
pdf (English)
Metody zbierania i analizy danych w badaniach edukacyjnych
Who Was I? The Dual Role of the Researcher in the Study – ‘Dirty Work’ in the Field by Family Probation Officers in Poland
Katarzyna Miśkiewicz
261-282
pdf (English)
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wpisz wyszukiwaną frazę
Szukaj
Przeglądaj
Indeks autorów
Lista archiwalnych numerów
Użytkownik
Użytkownik
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapamiętaj mnie
Zaloguj się
Aktualny numer
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Newsletter
Zapisz się
Wypisz się
Język / Language
English
Język Polski