Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Przegląd Badań Edukacyjnych

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 26 elementów.
  • Vocational Education and Training in the Light of the Reforms of Polish Education System in the Years 1999–2017
    Izabella Kust
    211–230
    2020-06-30
  • Courses Preparing for Teaching English in Early School Education at Selected Polish Universities – an Example of (Dis)unity?
    Paula Weronika Budzyńska
    61-84
    2017-02-20
  • Programy nauczania uważności dla dzieci i młodzieży – z perspektywy szkolnictwa polskiego
    Anna Dębska, Barbara Jacennik
    195-210
    2017-02-20
  • Interpretations of the New Quality of Teacher Training in Polish Public Institutes of Higher Education in the Context of a Universal Model of Quality
    Ariadna Strugielska
    193–209
    2020-06-30
  • Research on Development Needs in the Context of Innovative Methods of Providing Soft Skills and Professional Training through Virtual Reality to Persons with Disabilities – The Case of Poland
    Małgorzata Dobrowolska, Magdalena Ślazyk-Sobol, Maria Flakus, Anita Pollak, Małgorzata Klich, Izabela Rusin, Justyna Trepka-Starosta, Damian Gąsiorek, Grzegorz Sikorski, Łukasz Górecki, Jarosław Brodny
    173-196
    2024-09-24
  • The Role of Sail Training as a Factor Strengthening the Hardiness of Extraordinary Youth
    Miłosz Wawrzyniec Romaniuk
    179–192
    2021-06-25
  • Autoethnography in Intrapersonal and Intra-Active Training of Pedagogues. Selected Aspects and Application Possibilities
    Magdalena Ciechowska, Justyna Kusztal, Maria Szymańska
    177–192
    2019-06-01
  • Grupa Balinta jako narzędzie doskonalące relacje z niepełnosprawnym pacjentem
    Bogusław Stelcer
    233-246
    2016-05-15
  • Koncepcja i praktyka edukacji nauczycieli w Uniwersytecie Jagiellońskim wobec nowych standardów
    Dorota Kowalczyk
    249-258
    2014-12-05
  • University Students Practising towards Teacher’s Profession in Poland, Latvia and Belarus – Motives and Educational Aspirations Found among Generation ‘Z’
    Alicja Antas-Jaszczuk, Agnieszka Roguska
    5-26
    2019-12-02
  • Przygotowanie nauczycieli do pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
    Anna Bieganowska, Anna Witek
    257-270
    2015-02-10
  • Is Mindfulness and Compassion Training Advisable in Alleviating Professional Burnout Among Physicians? Dilemmas and Possibilities in Healthcare System
    Krystyna Boroń Krupińska, Małgorzata Sekułowicz
    185-196
    2021-12-16
  • Polska szkoła i polski nauczyciel w procesie zmiany. Problemy i możliwości
    Mirosława Nowak-Dziemianowicz
    97-128
    2015-02-10
  • Expectations and Self-Care of Family Members in Palliative Care. The Analysis of Needs and Workshop Plan
    Małgorzata Fopka-Kowalczyk, Małgorzata Krajnik
    91-110
    2019-12-02
  • Postrzeganie szkolnej dyskryminacji przez nauczycielki i nauczycieli
    Małgorzata Jonczy-Adamska
    7-34
    2016-05-15
  • The (un)presence of emotions in teacher education. A critical analysis of the academic curriculum discourse in Poland
    Renata Góralska, Małgorzata Kosiorek
    2021-12-16
  • Badanie w działaniu w kształceniu i doskonaleniu nauczycieli
    Maria Czerepaniak - Walczak
    181-194
    2015-02-10
  • Od prakseologii do badań w działaniu. Wokół synergii i antagonizmów
    Maciej Jabłoński
    247-268
    2017-02-20
  • Kwestia płci i rodzaju – „nieobecny dyskurs” w kształceniu nauczycieli
    Dorota Pankowska
    129-148
    2015-02-10
  • The Cognitive Component of Academic Teachers’ Attitudes Towards E-Learning – Research Report
    Krystian Tuczyński
    97-120
    2023-08-31
  • Kształcenie nauczycieli w Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
    Małgorzata Samujło, Teresa Sokołowska-Dzioba
    259-272
    2014-12-05
  • Potencjał zintegrowanego modelu pracy środowiskowych położnych dla profilaktyki problemów społecznych i rozwoju nowych obszarów pracy socjalnej w Polsce
    Anna Maria Kola
    251-275
    2021-12-15
  • Skala współczucia dla Innych(CS-R-PL)
    Małgorzata Joanna Fopka-Kowalczyk, Maria Flakus, Dagna Kocur
    2023-01-30
  • Biography of Things – A Ball
    Agnieszka Anita Zalewska-Meler
    53-68
    2021-12-16
  • Barriers in Career Planning for Students in Poland and Italy
    Agnieszka Czarnecka, Monika Miętkiewicz, Ilona Ziemkiewicz-Gawlik, Grzegorz Wojciech Pietrek
    83-100
    2025-08-15
1 - 25 z 26 elementów 1 2 > >> 
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa