Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Przegląd Badań Edukacyjnych

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 34 elementów.
  • Vulgarization of Language as Context for the Socialization of Children and Adolescents/ Wulgaryzacja języka jako kontekst socjalizacji dzieci i młodzieży
    Dorota Pankowska, Anna Bieganowska-Skóra
    183-201
    2018-11-29
  • Wykorzystanie epizodów (vignettes) jako metody zbierania danych w badaniach dotyczących przemocy rówieśniczej w szkole
    Aleksandra Tłuściak-Deliowska
    195-214
    2018-06-30
  • Adolescents in the Face of a Social Conflict Situation. The Analysis of Determinants of Destructive Coping Strategies
    Danuta Borecka-Biernat
    5-31
    2018-11-29
  • Metodologiczny kontekst pojęcia dyskryminacji w badaniach nad dyskryminacją społeczną
    Sławomir Pasikowski
    223-237
    2017-12-18
  • Empirical Constructing of the Managerial Talent Category in Education
    Justyna Śmietańska
    107–127
    2020-06-30
  • Perspektywa uczestnicząca w badaniach empirycznych – zarys tematyczny
    Jacek Piekarski
    267-298
    2018-01-29
  • The Influence of Listening to Curatorial Information on Emotions Caused by Artworks, and the Assessment of Contemporary Art by Students. Research in the Space of an Art Gallery
    Magdalena Szubielska, Anna Szary, Agata Sztorc
    57–75
    2019-05-31
  • Theoretical and Methodological Aspects of Tacit Knowledge Research of Educators at Youth Educational Centres in Poland in the Context of Social Worlds Theory
    Gabriela Dobińska
    269–291
    2020-06-30
  • Naukoznawcza analiza prac teoretycznych, badawczych i metodycznych Profesor Marioli Chomczyńskiej – Rubachy
    Krzysztof Rubacha
    11-37
    2018-01-29
  • The Phenomenon of Functional Illiteracy in the Light of Empirical Studies
    Ewa Przybylska
    91-109
    2018-01-29
  • Metafory w badaniach edukacyjnych – propozycja metodologiczna
    Jarosław Jendza
    239-257
    2017-12-18
  • The Use of Gamification in Academic Teaching – Evidence from Polish State Universities
    Katarzyna Piwowar-Sulej
    75–98
    2021-06-25
  • Orientacje w badaniach nad młodzieżą w czasopismach pedagogicznych
    Magdalena Cuprjak
    93-113
    2021-12-15
  • Basic Aspects of the Erotetic Logic and the Role of Questions in Empirical Cognition in Pedagogical Research Practice
    Danuta Urbaniak-Zając
    253-274
    2023-08-31
  • Attitudes to Studying in Poland
    Luba Jakubowska, Agata Natalia Chmielarz, Jacek Skorupski-Cymbaluk, Aleksander Kobylarek
    41–59
    2021-06-25
  • Dyskretne oraz jawne deficyty edukacyjne dzieci i młodzieży z rodzin wysokiego ryzyka socjalnego
    Przemysław Nosal
    103-124
    2015-10-12
  • Methodological Aspects of Pedagogy’s Two-Discipline Location
    Danuta Urbaniak-Zając
    227-241
    2020-12-30
  • Badania rekonstrukcyjne – poza subiektywnością i obiektywnością interpretacji. Na przykładzie analizy sytuacji trudnych w pracy zawodowej w doświadczeniu absolwentów pedagogiki
    Danuta Urbaniak-Zając
    211-230
    2017-02-20
  • Individual Methodological Orientations – Theoretical Background and a Model of the Phenomenon
    Sławomir Pasikowski
    111–147
    2019-05-05
  • Plany edukacyjne młodzieży z Grudziądza i okolic. Raport z badań
    Dagna Dejna, Filip Nalaskowski
    43-72
    2015-10-12
  • Self-Esteem and Strategies for Coping with a Social Conflict Situation Preferred by Adolescents
    Danuta Borecka-Biernat
    61-78
    2020-12-30
  • Test Poczucia Skuteczności. Opracowanie teoretyczne i psychometryczne Pracowni Narzędzi Badawczych Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN
    Mariola Chomczyńska-Rubacha, Krzysztof Rubacha
    85-105
    2013-09-25
  • Transparentność w publikowaniu wyników badań empirycznych poświęconych edukacji
    Sławomir Pasikowski
    107-111
    2013-09-25
  • Who Was I? The Dual Role of the Researcher in the Study – ‘Dirty Work’ in the Field by Family Probation Officers in Poland
    Katarzyna Miśkiewicz
    261-282
    2024-09-24
  • In and Beyond the Faith: Religion as a Determinant of Women’s Civic Activity. A Case of Women’s Protest Against the Tightening of Abortion Law
    Justyna Tomczyk
    27–54
    2023-12-19
1 - 25 z 34 elementów 1 2 > >> 
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa