Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Przegląd Badań Edukacyjnych

Tom 2 Nr 21 (2015)
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 2 Nr 21 (2015)
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 2 Nr 21 (2015) /
  4. Spis treści

Tom 2 Nr 21 (2015)

Spis treści

« Powrót

  • Tytuł i strona redakcyjna
    1-2
    PDF

Oryginalne artykuły badawcze

  • Postrzeganie szkolnej dyskryminacji przez nauczycielki i nauczycieli
    Małgorzata Jonczy-Adamska
    7-34
    PDF
  • Postawy rodziców wobec dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego
    Katarzyna Ćwirynkało, Monika Włodarczyk-Dudka, Aleksandra Arciszewska
    35-59
    PDF
  • Background przyszłych pedagogów. Na podstawie badań nad młodzieżą planującą podjąć studia pedagogiczne oraz badań nad studentami kończącymi pedagogikę
    Dagna Dejna, Filip Nalaskowski
    61-80
    PDF
  • Likwidacja szkół podstawowych na wsi: perspektywa władz lokalnych, nauczycieli, rodziców, uczniów i pozostałych mieszkańców
    Artur Bajerski, Agnieszka Błaszczyk
    81-105
    PDF
  • Obraz własnego ciała u kobiet a satysfakcja seksualna
    Monika Dąbkowska
    107-118
    PDF

Metaanalizy badań edukacyjnych

  • Sensorische Integration. Analytische Evaluation. Vorwort: Zum Begriff der sensorischen Integration
    Andrzej Majewski, Jolanta Majewska
    119-136
    PDF
  • O dobrodziejstwie starej, dobrej szkoły specjalnej w perspektywie realizacji obowiązku szkolnego przez uczniów niepełnosprawnych – napięcia między ideą integracji a rzeczywistością
    Sławomira Sadowska, Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk
    137-152
    PDF
  • Bariery aktywności psychospołecznej osób z niepełnosprawnością – mity i rzeczywistość
    Joanna Konarska
    153-173
    PDF

Metody zbierania i analizy danych w badaniach edukacyjnych

  • Definiowanie i pomiar orientacji seksualnej – przegląd
    Randall L. Sell, Małgorzata Kowalska (tłumaczenie artykułu)
    175-194
    PDF
  • Czy wielkość jest niezbędna? O rozmiarze próby w badaniach jakościowych
    Sławomir Pasikowski
    195-211
    PDF
  • Walidacja kwestionariusza gotowości przeciwstawiania się wpływowi społecznemu. Perspektywa aplikacji w edukacji akademickiej
    Sławomir Pasikowski
    213-231
    PDF

Doniesienia z praktyki edukacyjnej

  • Grupa Balinta jako narzędzie doskonalące relacje z niepełnosprawnym pacjentem
    Bogusław Stelcer
    233-246
    PDF

Informacje o odbytych i planowanych konferencjach naukowych

  • INFORMACJE O KONFERENCJACH PEDAGOGICZNYCH W POLSCE W II PÓŁROCZU 2015 ROKU
    247-250
    PDF

Informacje o autorach i afiliacjach tekstów

  • Informacje o autorkach i autorach oraz afiliacjach tekstów
    Redakcja Przeglądu Badań Edukacyjnych
    251-252
    PDF

Zasady przygotowania artykułów do druku

  • Zasady przygotowania artykułów do druku
    Redakcja Przeglądu Badań Edukacyjnych
    253-254
    PDF
  • Lista recenzentek i recenzentów w 2015 roku
    255-256
    PDF

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa