Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Naukowa
    • Recenzenci
    • Polityka recenzowania
    • Polityka Open Access
    • Bazy indeksowe i abstraktowe
    • Polityka nieodpłatnego publikowania
    • Polityka archiwizacyjna
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Acta Universitatis Nicolai Copernici Zabytkoznawstwo i Konserwatorstwo

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 22 elementów.
  • Painting works by Anton Möller on the background of Gdańsk’s painting workshop of the last quarter of the 16th and the first half of the 17th century
    Bożena Szmelter-Faustek, Justyna Olszewska-Świetlik
    133-175
    2018-06-19
  • Selected aspects of painting technique of Alfred Wierusz-Kowalski
    Elżbieta Basiul, Magdalena Sitkiewicz
    277-301
    2018-06-19
  • Technologia i technika uzyskiwania wybranych impastów na podobraziach płóciennych
    Justyna Olszewska-Świetlik, Agnieszka Cwynar
    203-242
    2013-01-01
  • Polichromie ścienne Jerzego Nowosielskiego w cerkwi w Górowie Iławeckim – zagadnienia technologii i techniki malarskiej
    Magdalena Kapka
    325-349
    2018-06-19
  • Warsztat malarski cyklu obrazów emporowych z kościoła pod wezwaniem św. Jana w Gdańsku
    Justyna Olszewska-Świetlik, Ewelina Pawlak
    195-222
    2011-04-01
  • Warsztat malarski Pietera Meulenera na przykładzie obrazu Potyczka jeźdźców w krajobrazie (1647 r.) z Muzeum Narodowego w Poznaniu oraz innych dzieł malarza znajdujących się w zbiorach polskich
    Magdalena Kapka, Elżbieta Basiul
    183-201
    2013-01-01
  • Badania i konserwacja ikony Św. Jozafat biskup biełogorodzki z rekonstrukcją pozłoty i puncowań
    Danuta Wiesława Stępień
    193-224
    2021-04-27
  • The on-site Rescuing Conservation of Yanggong’s Tomb Mural in Tang Dynasty
    Luli Zou, Hua Zhou
    146-164
    2021-04-27
  • Graficzna twórczość Leopolda Lewickiego w Krakowie lat 30. XX wieku i powojennym Lwowie
    Katarzyna Kulpińska
    487-505
    2013-01-01
  • Wprowadzenie do problematyki polichromii rzeźb i detali architektonicznych z tzw. sztucznego kamienia w sztuce państwa zakonnego w Prusach
    Juliusz Raczkowski
    41-55
    2014-01-01
  • Dekoracja malarska na fasadzie kamienicy przy ul. Długiej 1 w Gdańsku – problematyka technologiczno-konserwatorska
    Anna Żychska
    303-323
    2018-06-19
  • Badania podobrazi malarskich caravaggionistów na podstawie obrazów z polskich kolekcji muzealnych
    Mateusz Jasiński, Jerzy Nowosielski
    229-246
    2018-06-19
  • Badania techniki i technologii malarskiej cudami słynącej Piety z Czarnego Potoku (1649 r.)
    Anna Borowska, Maria Goryl, Małgorzata Walczak
    247-303
    2022-01-26
  • Typy złoceń i mineralogia farb w wybranych obrazach sztalugowych z XVII i XVIII wieku z rejonu dawnych Prus Królewskich
    Bożena Szmelter-Faustek, Justyna Olszewska-Świetlik, Maciej Pawlikowski
    177-228
    2018-06-19
  • Rekonstrukcja technologiczna i badania nieinwazyjne wybranych czerwonych laków organicznych
    Patrycja Mindykowska, Justyna Olszewska-Świetlik
    315-343
    2016-06-20
  • Wykorzystanie techniki infuzji do budowy podobrazi pomocniczych na przykładzie obrazu Aleksandra Kobzdeja Hors cadre Nr 53
    Sławomir Adam Kamiński
    533-562
    2016-06-20
  • Specyfika techniki i technologii bizantyńsko-ruskich fresków fundacji Jagiellonów
    Agata Mamoń
    147-182
    2022-01-26
  • Na rozdrożu Praktyka środkowoeuropejskich warsztatów witrażowych wobec nowych wyzwań malarskich na przykładzie Krakowa (około 1380–1440)
    Dobroslawa Horzela
    53-105
    2022-11-14
  • Wprowadzenie
    Dariusz Markowski
    7-14
    2011-01-01
  • Obraz Madonna z Dzieciątkiem i Świętymi przypisywany naśladowcy Giulia Cesarego Procacciniego – próba datowania i określenia proweniencji dzieła na podstawie badań techniki malarskiej
    Agata Lubochońska-Anusiak, Elżbieta Basiul
    341-372
    2011-10-01
  • Żółte barwniki organiczne w XIX-wiecznych farbach Jana Matejki – identyfikacja substancji barwiących, nośników oraz wypełniaczy
    Olga Otłowska, Mirosław Wachowiak, Magdalena Śliwka-Kaszyńska, Grzegorz Trykowski
    287-314
    2016-06-20
  • Malarstwo na szkle – badania budowy technicznej i stanu zachowania na przykładzie wybranych obrazów
    Dariusz Markowski, Bożena Szmelter-Fausek, Sławomir A. Kamiński
    223-244
    2011-04-01
1 - 22 z 22 elementów
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa