Vol 18 (2015)
Spis treści
Introduction
Introduction
Andrzej Wierciński
|
9-14
|
Wprowadzenie
Andrzej Wierciński
|
15-21
|
Articles and Dissertations
Roger Savage
|
25-40
|
Francesco Forlin
|
41-58
|
Małgorzata Przanowska
|
59-80
|
George Taylor
|
81-96
|
Tomas Domingo Moratalla
|
97-114
|
Lech Witkowski
|
115-128
|
Sebastian Purcell
|
129-148
|
Daniel Shuster
|
149-176
|
James Scott Johnston
|
177-202
|
Wen Ma
|
203-216
|
Francesco Brencio
|
217-246
|
Evangelos Tsempelis
|
247-263
|
Reviews
Klaudia Węc,Granice i transgresje współczesnego wychowania. Kontestacyjny wymiar pedagogiki krytycznej i jej praktyczne implikacje
Andrzej Wierciński
|
267-274
|
Klaudia Węc, Granice i transgresje współczesnego wychowania. Kontestacyjny wymiar pedagogiki krytycznej i jej praktyczne implikacje
Małgorzata Przanowska
|
275-282
|
Reports From The Conferences
A Report of the 3rd International Congress „The Word in Education. Good Practice in Times of Crisis”. Barcelona, November 27–28, 2015
Paweł Kaźmierczak
|
285-289
|