Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 13 elementów.
  • Program profilaktyczny dla rodziców „Dżungla” – struktura i zasady.
    Krzysztof A Wojcieszek
    39-57
    2019-12-07
  • Kampania profilaktyczno-edukacyjna jako forma profilaktyki uniwersalnej. Na przykładzie ogólnopolskiej kampanii „Bądźmy poszukiwaczami autorytetu”
    Karolina Wanda Kmiecik-Jusięga
    59-78
    2019-12-07
  • Koncepcja rozwoju systemu profilaktyki i kształcenia specjalistów w zakresie profilaktyki zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży w Ukrainie
    Wioletta Małgorzata Junik
    19-37
    2019-09-23
  • Bullying i cyberbullying wśród dzieci i młodzieży. Analiza porównawcza wyników badań prowadzonych w Polsce i Hiszpanii. Wyzwania dla profilaktyki
    Estera Twardowska-Staszek, Izabela Zych
    115-137
    2019-12-07
  • Profilaktyka w miejscu pracy jako praktyka oparta na dowodach naukowych
    Małgorzata Piasecka, Łukasz Szwejka
    79-93
    2019-12-07
  • Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji: Optymalizowanie profilaktyki społecznej i resocjalizacji. Tradycja, współczesność, perspektywy, Wrocław, 26–27.11.2014
    Karolina Kmiecik-Jusięga
    269-274
    2015-06-03
  • Wprowadzenie
    Karolina Kmiecik-Jusięga
    9-11
    2019-12-06
  • Ochrona osób małoletnich przed wykorzystywaniem seksualnym na przykładzie dokumentu Profilaktyka przemocy seksualnej wobec uczniów w szkole katolickiej
    Wojciech Bojanowski
    131-151
    2022-12-15
  • Między ujarzmiającym a wyzwalającym – o autorytecie Kościoła wychowującego z wierzącymi
    Renata Jasnos, Anna Seredyńska
    133-152
    2018-03-25
  • Podstawa programowa jako szansa wspierania profilaktyki zachowań ryzykownych uczniów szkoły podstawowej w świetle koncepcji resilience
    Edyta Sielicka
    67-85
    2023-06-29
  • Logoprofilaktyka. Nowa koncepcja zapobiegania zachowaniom ryzykownym dzieci i młodzieży oparta o założenia logoterapii Viktora E. Frankla
    Karolina Wanda Kmiecik-Jusięga
    19-32
    2022-12-15
  • Doświadczenie agresji rówieśniczej jako zjawisko niejednorodne. Analiza klas latentnych
    Joanna Frankowiak, Martyna Kotyśko
    45-66
    2022-12-15
  • Koncepcja strategii jakości noetycznych jako przykład metody projektowania wsparcia rozwoju odporności psychicznej dzieci i młodzieży
    Katarzyna Jarosz
    43-56
    2024-03-27
1 - 13 z 13 elementów
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa