Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 15 elementów.
  • Integracja podmiotów edukacji w perspektywie aksjologicznej jako priorytetowe zadanie szkoły
    Krystyna Chałas
    19-36
    2019-06-13
  • Homo Perfectus versus Educatio. Filozoficzne refleksje na temat transhumanizmu i edukacji
    Pavol Dancák
    57-71
    2017-05-06
  • Teoretyczne i praktyczne aspekty współpracy nauczycieli wczesnej edukacji dziecka ze środowiskiem rodzinnym
    Irena Pulak, Martyna Szczotka, Katarzyna Szewczuk
    157-175
    2018-08-10
  • Możliwości budowania spersonalizowanej przestrzeni edukacyjnej dla wspierania rozwoju dzieci w wieku wczesnoszkolnym
    Irena Pulak, Katarzyna Szewczuk
    85-99
    2017-09-29
  • Współczesność – zagrożenia dotyczące świata wartości
    Waldemar Furmanek
    125-156
    2016-07-14
  • Jezuickie instytucje edukacyjne w Orszy 1773–1820
    Andrzej Paweł Bieś
    15-34
    2016-12-23
  • Nauczyciel wobec otwartości uczniów w przestrzeni edukacyjnej
    Małgorzata Agnieszka Samujło, Teresa Sokołowska-Dzioba
    119-137
    2017-09-29
  • Edukacja w perspektywie filozofii dialogu. Aspekty etyczne w dobie pandemii COVID-19
    Szymon Tarka
    145-161
    2022-09-26
  • Działania „Młodego Kolpinga” alternatywą dla współczesnego kryzysu młodego pokolenia
    Wioletta Kosowska -Maca
    95-117
    2016-12-27
  • Transakcyjne modele przemocy szkolnej
    Jarosław Jagieła
    41-61
    2018-06-07
  • Zagospodarowanie czasu młodzieży w kontekście środowiska rodzinnego i szkolnego
    Małgorzata Agnieszka Samujło, Teresa Sokołowska-Dzioba
    145-160
    2019-08-31
  • Etyka a pedagogika. Myśl pedagogiczna Jacka Woronieckiego w odniesieniu do współczesnej edukacji
    Katarzyna Szymczyk
    87-104
    2022-09-26
  • Świadomość aksjologiczna i/a tożsamość człowieka – perspektywa edukacyjna (analizy i refleksje)
    Mirosław Kowalski
    83-99
    2021-05-05
  • Samowychowanie seksualne młodzieży w świetle literatury przedmiotu i badań własnych
    Ewa Rojewska
    225-248
    2017-06-30
  • Relacja nauczyciel–rodzic w realizacji działań pomocowych
    Barbara Skałbania
    117-128
    2022-12-15
1 - 15 z 15 elementów
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa