Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 75 elementów.
  • Periodyzacja obecności Towarzystwa Jezusowego na ziemiach polskich. Struktury organizacyjne oraz edukacyjno-oświatowe i pastoralne formy aktywności
    Andrzej Paweł Bieś
    57-87
    2015-06-03
  • Początki i rozwój Akademii Ignatianum w Krakowie
    Władysław Kubik
    15-34
    2015-06-03
  • Działania „Młodego Kolpinga” alternatywą dla współczesnego kryzysu młodego pokolenia
    Wioletta Kosowska -Maca
    95-117
    2016-12-27
  • Kierunki działalności edukacyjnej organizacji polskich w Prusach Zachodnich na przełomie XIX i XX wieku
    Paweł Śpica
    171-191
    2016-11-04
  • Teoretyczne i praktyczne aspekty współpracy nauczycieli wczesnej edukacji dziecka ze środowiskiem rodzinnym
    Irena Pulak, Martyna Szczotka, Katarzyna Szewczuk
    157-175
    2018-08-10
  • Perspektywa efektywności w resocjalizacji
    Joanna Sztuka
    85-105
    2018-06-07
  • Integracja podmiotów edukacji w perspektywie aksjologicznej jako priorytetowe zadanie szkoły
    Krystyna Chałas
    19-36
    2019-06-13
  • Introduction
    Władysława Szulakiewicz, Beata Topij-Stempińska
    13-14
    2021-08-06
  • Początki instytucjonalnej „Opieki” nad młodzieżą przemysłową i rękodzielniczą w Krakowie na przełomie XIX i XX wieku
    Ludwik Grzebień
    163-180
    2016-12-23
  • Rola rodziny w procesie wychowania do czasu wolnego, rekreacji i turystyki
    Marcin Warchoła
    119-142
    2019-08-31
  • Źródła do działalności edukacyjnej konwiktu szlacheckiego w Tarnopolu
    Beata Topij-Stempińska
    227-241
    2016-12-23
  • Opieka nad dzieckiem w pracach samorządu łódzkiego w okresie międzywojennym – projekty i ich realizacja
    Joanna Sosnowska
    63-85
    2021-08-03
  • Social Rehabilitation of Prisoners on the Basis of the Programme “Theatre, Mummy, Daddy and Me” in the Light of Document Analysis
    Anna Dąbrowska, Justyna Joanna Kusztal, Małgorzata Turczyk
    63-82
    2020-04-25
  • Animacja kulturalna w praktyce edukacyjnej – wybrane działania na rzecz uczniów toruńskich szkół podstawowych
    Wioletta Kwiatkowska, Małgorzata Skibińska, Kamila Majewska
    129-143
    2019-01-14
  • Możliwości budowania spersonalizowanej przestrzeni edukacyjnej dla wspierania rozwoju dzieci w wieku wczesnoszkolnym
    Irena Pulak, Katarzyna Szewczuk
    85-99
    2017-09-29
  • Posthumanizm: zagrożenie, możliwość i wyzwanie
    Giuseppe Mari
    103-115
    2017-05-06
  • Szkoła przestrzenią wdrażania ucznia do samowychowania
    Ewa Miśkowiec
    73-86
    2019-06-13
  • O autorytecie Kościoła wychowującego na podstawie opinii i oczekiwań studentów oraz młodszych pracowników katolickiej uczelni
    Renata Jasnos
    107-132
    2018-03-25
  • Dwujęzyczna edukacja przyszłych pedagogów społecznych jako gwarancja ich mobilności zawodowej
    Svitlana Sytnyakivska
    39-51
    2019-01-14
  • Biurokratyzacja i ideologizacja w polskiej szkole – wyniki badań własnych
    Bogdan Stańkowski
    101-125
    2019-06-13
  • Współczesność – zagrożenia dotyczące świata wartości
    Waldemar Furmanek
    125-156
    2016-07-14
  • Człowiek uniwersytetu – przyczynek do biografii naukowej Profesora Karola Poznańskiego (w dziewięćdziesiątą rocznicę urodzin) A Contribution to the Scientific Biography of Professor Karol Poznański (on His 90th Birthday)
    Władysława Szulakiewicz
    107-130
    2021-08-03
  • Uczenie się przez całe życie. Historia i teraźniejszość koncepcji polityczno-oświatowej
    Ekkehard Nuissl, Ewa Przybylska
    33-48
    2016-12-27
  • Aktywizacja środowiska lokalnego: od teorii do praktyki – historia edukacyjnego projektu
    Wiktor Sawczuk
    179-200
    2019-06-13
  • Warunki sprzyjające podejmowaniu trudu samowychowania
    Ewa Miśkowiec
    169-182
    2017-06-30
1 - 25 z 75 elementów 1 2 3 > >> 
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa