Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Tom 27 Nr 1 (2024): Resilience in Our Society: How to Build Opportunities for Growth
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 27 Nr 1 (2024): Resilience in Our Society: How to Build Opportunities for Growth
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 27 Nr 1 (2024): Resilience in Our Society: How to Build Opportunities for Growth /
  4. Spis treści

Tom 27 Nr 1 (2024): Resilience in Our Society: How to Build Opportunities for Growth

Spis treści

« Powrót

Wprowadzenie

  • Introduction
    Cintia Carreira Zafra
    9-12
    PDF (English)
  • Wprowadzenie
    Cintia Carreira Zafra
    13-16
    PDF

Artykuły i Rozprawy

  • Kształtowanie odporności na cyberprzemoc poprzez trening umiejętności społecznych
    Magdalena Wędzińska
    19-42
    PDF PDF (English)
  • Koncepcja strategii jakości noetycznych jako przykład metody projektowania wsparcia rozwoju odporności psychicznej dzieci i młodzieży
    Katarzyna Jarosz
    43-56
    PDF (English) PDF
  • Analiza programu nauczania wczesnoszkolnego z perspektywy teorii odporności
    Margarita Fernández-Romero, Francisco Pardo Fabregat
    57-79
    PDF (English) PDF
  • Poradnictwo filozoficzne jako forma wspierania odporności człowieka
    Andrzej Tarchała
    81-94
    PDF (English) PDF
  • Odporność jako cecha leżąca u podstaw założenia Stowarzyszenia Byłych Uczniów Szkół Katolickich
    Sergio RODRIGUEZ LOPEZ-ROS
    93-123
    PDF (English) PDF
  • Cel marki instytucji edukacyjnych: kiedy historia odporności ma znaczenie
    Roser Serra
    125-146
    PDF (English) PDF
  • Technologia jako sojusznik: odnowiona odporność i duchowość dzięki wpływowi rzeczywistości rozszerzonej (AR) w kontekście demencji i zaburzeń poznawczych
    Yago Lavandeira Amenedo
    147-169
    PDF (English) PDF

Raporty z badań

  • Jak rozwijać rozumienie społeczne u młodzieży? Wnioski z krótkoterminowego treningu opartego na konwersacji
    iwona sikorska, Małgorzata Stępień-Nycz, Marta Białecka
    173-197
    PDF (English) PDF

Miscellanea

  • Karać czy wychowywać? Studentki prawa i resocjalizacji wobec demoralizacji nieletnich
    Aleksandra Szczepaniak
    201-222
    PDF (English) PDF

Recenzje

  • Rewolucja w edukacji: transformacyjna rola sztucznej inteligencji w kształtowaniu przyszłości uczenia się
    Andrzej Skupień
    225-229
    PDF (English) PDF

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa