Zum Inhalt springen Zur Hauptnavigation springen Zur Fußzeile springen
  • Registrieren
  • Einloggen
  • Language
    • Deutsch
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Home
  • Aktuelle Ausgabe
  • Archiv
  • Mitteilungen
  • Über uns
    • Über die Zeitschrift
    • Beitragseinreichung
    • Redaktion
    • Wissenschaftlicher Beirat
    • Gutachter
    • Zasady etyki publikacyjnej
    • Informacja o niepobieraniu opłat
    • Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
    • Schutz personenbezogener Daten
    • Kontakt
  • Registrieren
  • Einloggen
  • Language:
  • Deutsch
  • English
  • Język Polski

Rocznik Andragogiczny

Bd. 32 (2025)
  • Home
  • /
  • Bd. 32 (2025)
  1. Home /
  2. Archiv /
  3. Bd. 32 (2025)

Bd. 32 (2025)

Bd. 32 (2025)
Tuesday, May 20, 2025
This issue table of contents
Wprowadzenie od Redakcji
Wprowadzenie od Redakcji
Dr hab., prof. UMK Hanna Solarczyk-Szwec
7-8
pdf (Język Polski)
I. Analizy teoretyczne i badania andragogiczne
Trauma and “fruitfulness” of adult learning processes
Hanna (Zielińska) Stawiarska
11-26
pdf (English)
Trauma i „owocność” procesów uczenia się dorosłych
Hanna (Zielińska) Stawiarska
27-42
pdf (Język Polski)
Adult literacy and basic education as a contemporary educational trend in the affluent West
Ewa Małgorzata Przybylska
43-60
pdf (English)
Alfabetyzacja i edukacja podstawowa dorosłych jako współczesny trend oświatowy na bogatym Zachodzie
Ewa Małgorzata Przybylska
61-78
pdf (Język Polski)
Experiencing studying in a phenomenographic analysis of the utterances of young adults from Z-Generation
Alicja Jurgiel-Aleksander, Zdzisław Aleksander
79-98
pdf (English)
Doświadczanie studiowania w fenomenograficznej analizie wypowiedzi młodych dorosłych z pokolenia Z
Alicja Jurgiel - Aleksander, Zdzisław Aleksander
99-118
pdf (Język Polski)
Wyzwania edukacyjne – wybrane preferencje mieszkańców obszarów wiejskich
Marta Dobrzyniak
119-134
pdf (Język Polski)
Retoryka świadomości medialnej i mediatyzacji. Refleksje na temat postaw pokoleń young adults i silver
Anna M. Kiełbiewska
135-152
pdf (Język Polski)
Edukacyjne marzenia mężczyzn – słuchaczy uniwersytetu trzeciego wieku
Adrian Biela
153-172
pdf (Język Polski)
II. Z archiwum Rocznika Andragogicznego
Adults in the spaces of life. Balancing personal commitments and social role challenges
Krzysztof Pierścieniak
175-198
pdf (English)
Types of approaches to mindfulness in young adults. Insights from original research
Ewa Dębska
199-208
pdf (English)
The status of adult education in local education strategies
Beata Cyboran
209-223
pdf (English)
III. Aktualności
Sprawozdanie z działalności Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego (2022–2025)
Martyna Pryszmont, Tomasz Maliszewski
227-234
pdf (Język Polski)

Search

Search

Browse

  • Autor/innenverzeichnis durchblättern
  • Issue archive

User

User

Aktuelle Ausgabe

  • Atom-Logo
  • RSS2-Logo
  • RSS1-Logo

Informationen

  • Für Leser/innen
  • Für Autor/innen
  • Für Bibliothekar/innen

Newsletter

Subscribe Unsubscribe

Sprache

  • Deutsch
  • English
  • Język Polski
Aufwärts

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop