Rocznik Andragogiczny

Rocznik Andragogiczny

Über die Zeitschrift

Rocznik Andragogiczny jest czasopismem naukowym, które wspiera naukowy dyskurs i dokumentuje zmiany w obrębie teorii i praktyki edukacji dorosłych, respektując różnorodność stanowisk, orientacji badawczych, stawiając pytania wynikające z teoretycznych oraz empirycznych analiz tej dziedziny nauki i praktyki społecznej.

Czasopismo jest indeksowane na listach referencyjnych: Central European Journal of Social Sciencies and Humanites (CEJSH), Index Copernicus International (ICI), The European Reference Index for the Humanities and the Social Sciences (ERIH PLUS), DOAJ (Directory of Open Access Journals).

Rocznik Andragogiczny otrzymał dwukrotnie dotację z Ministerstwa Edukacji i Nauki w ramach programu "Rozwój czasopism naukowych" w latach: 2018-2020 - nr umowy 338/WCN/2019/1 oraz 2022-2024 - nr umowy RCN/SN/0177/2021/1. Więcej informacji na stronie Akademickiego Towarzystawa Andragogicznego 

Artykuły publikowane w Roczniku Andragogicznym otrzymują
40 punktów zgodnie z klasyfikacją MNiSW.

Aktuelle Ausgabe


Bd. 32 (2025)
Tuesday, May 20, 2025
This issue table of contents
Wprowadzenie od Redakcji
Dr hab., prof. UMK Hanna Solarczyk-Szwec
7-8