Zum Inhalt springen Zur Hauptnavigation springen Zur Fußzeile springen
  • Registrieren
  • Einloggen
  • Language
    • Deutsch
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Home
  • Aktuelle Ausgabe
  • Archiv
  • Mitteilungen
  • Über uns
    • Über die Zeitschrift
    • Beitragseinreichung
    • Redaktion
    • Wissenschaftlicher Beirat
    • Gutachter
    • Zasady etyki publikacyjnej
    • Informacja o niepobieraniu opłat
    • Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
    • Schutz personenbezogener Daten
    • Kontakt
  • Registrieren
  • Einloggen
  • Language:
  • Deutsch
  • English
  • Język Polski

Rocznik Andragogiczny

Suchen
  • Home
  • /
  • Suchen
  1. Home /
  2. Suchen

Suchen

Erweiterte Filter
von
bis

Ergebnis der Suche

32 Elemente gefunden.
  • Bycie rodzicem jako uczące doświadczenie. Perspektywa andragogiczna
    Alicja Jurgiel-Aleksander
    75-86
    2018-04-16
  • Kaszubski Uniwersytet Ludowy w perspektywie międzynarodowej. Bornholmskie impresje
    Alina Klejna, Monika Mielewczyk
    411-422
    2015-06-19
  • Polskie tradycje instytucji edukacji dorosłych w kontekście uczenia się całożyciowego
    Agnieszka Stopińska-Pająk
    289-300
    2016-04-30
  • At the intersection of development, disability and postcolonial theory. Are people with a disability marginalised among the marginalised?
    Blanka Rósa
    95-108
    2020-03-16
  • Anatomia (fantazmatu) męskiej porażki. (nie)radzenie sobie z doświadczeniem choroby żony. Analiza narracji nieformalnego opiekuna
    Edyta Zierkiewicz
    51-72
    2020-03-16
  • Monika Gromadzka „Doświadczenia edukacyjne studentek w wieku średniej dorosłości”
    Karolina Deryńska
    526-528
    2015-06-19
  • Noty terenowe – status, przetwarzanie i potencjał badawczy
    Hanna Kędzierska
    335-346
    2017-06-19
  • „Mikroświaty macierzyństwa”
    Martyna Pryszmont
    41-52
    2024-12-09
  • Edukacyjno-zawodowy potencjał polskich reemigrantów
    Anna Kławsiuć-Zduńczyk
    267-282
    2018-07-17
  • Joanna Golonka-Legut „Potencjał edukacyjny doświadczenia życiowego osób starszych z perspektywy czasu”
    Martyna Pryszmont-Ciesielska
    524-526
    2015-06-19
  • Ekologiczny Uniwersytet Ludowy w Grzybowie. Perspektywa autoetnograficzna
    Ewa Smuk-Stratenwerth
    151-177
    2021-02-10
  • Uczenie się w perspektywie biograficzności. Perspektywa andragogiczna
    Joanna Golonka-Legut
    101-118
    2016-04-30
  • Kobiety w sytuacji krytycznej – adult floating na scenie. Andragogiczne wątki w edukacji teatralnej
    Katarzyna Maliszewska
    27-40
    2024-12-09
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne – 25 lat doświadczeń w pracy na rzecz polskiej teorii i praktyki edukacji dorosłych
    Tomasz Maliszewski
    41-64
    2018-07-16
  • Kaszubski Uniwersytet Ludowy w XXI stuleciu – ciągłość i zmiana
    Sulisława Borowska, Marek Byczkowski, Tomasz Maliszewski, Mariusz Mówka
    123-150
    2021-02-10
  • Uczenie się w perspektywie biograficzności. Perspektywa andragogiczna
    Pani Joanna Anna Golonka-Legut
    331-350
    2024-02-26
  • „Mikroświaty macierzyństwa”
    Martyna Pryszmont-Ciesielska
    357-366
    2014-05-14
  • Doświadczanie dorosłości osoby Głuchej w ujęciu jednostkowym i społecznym
    Elżbieta Woźnicka
    57-74
    2021-02-10
  • Cztery ćwiartki biograficznego uczenia się
    Hanna Solarczyk-Szwec
    119-134
    2016-04-30
  • Bezradność wobec życia – dramat starości w cieniu samobójstwa
    Arkadiusz Urbanek
    249-266
    2018-04-19
  • Joanna Nawrocka, Społeczne doświadczenie starości: stereotypy, postawy, wybory, Oficyna Wydawnicza IMPULS, Kraków 2013, ss. 136
    Katarzyna Marta Sygulska
    591-593
    2015-06-19
  • Percepcja lęku przed śmiercią w kontekście Tanatopedagogicznej Relacyjnej Terapii Zastępczej – analiza porównawcza wyników badań z Czech, Polski, Ukrainy, Włoch
    Józef Binnebesel
    235-247
    2018-04-19
  • Doświadczanie studiowania w fenomenograficznej analizie wypowiedzi młodych dorosłych z pokolenia Z
    Alicja Jurgiel - Aleksander, Zdzisław Aleksander
    99-118
    2025-05-20
  • VIII Toruńska Pedagogiczna Konferencja Studencka (PKS) „poMOcSTudencka – Twój wybór, Twoje doświadczenie”, Toruń, 27 maja 2014 r.
    Mateusz Szafrański
    550-522
    2015-06-19
  • Od miejsc pamięci narodowej do miejsc żywej pamięci – implikacje dla andragogiki
    Kinga Majchrzak-Ptak
    201-214
    2024-12-09
1 - 25 von 32 Treffern 1 2 > >> 
Aufwärts

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop