Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • Deutsch
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Naukowa
    • Recenzenci
    • Zasady etyki publikacyjnej
    • Informacja o niepobieraniu opłat
    • Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • Deutsch
  • English
  • Język Polski

Rocznik Andragogiczny

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 20 elementów.
  • Zagrożenia jednostki w życiu osobistym i rodzinnym w społeczeństwie informacyjnym w opinii generacji 50+
    Beata Stachowiak
    181-196
    2016-04-30
  • Edukacyjno-zawodowy potencjał polskich reemigrantów
    Anna Kławsiuć-Zduńczyk
    267-282
    2018-07-17
  • Kaszubski Uniwersytet Ludowy w perspektywie międzynarodowej. Bornholmskie impresje
    Alina Klejna, Monika Mielewczyk
    411-422
    2015-06-19
  • Joanna Golonka-Legut „Potencjał edukacyjny doświadczenia życiowego osób starszych z perspektywy czasu”
    Martyna Pryszmont-Ciesielska
    524-526
    2015-06-19
  • Bezradność wobec życia – dramat starości w cieniu samobójstwa
    Arkadiusz Urbanek
    249-266
    2018-04-19
  • Percepcja lęku przed śmiercią w kontekście Tanatopedagogicznej Relacyjnej Terapii Zastępczej – analiza porównawcza wyników badań z Czech, Polski, Ukrainy, Włoch
    Józef Binnebesel
    235-247
    2018-04-19
  • “It was better in London” – about Polish re-emigrants and their children
    Aneta Słowik
    11-31
    2021-02-10
  • Mapa kobiecej tożsamości – kulturowa wędrówka po śladach
    Katarzyna Maliszewska
    187-196
    2015-06-19
  • Czy można uczyć się choroby? Autorski program edukacji dorosłych w Akademii Walki z Rakiem
    Małgorzata Rębiałkowska-Stankiewicz
    223-234
    2018-04-19
  • Joanna Golonka-Legut, Edukacyjny potencjał indywidualnego doświadczenia życiowego, Oficyna Wydawnicza Atut, Wrocław 2019 – refleksja w kontekście praktyk uprawiania badań biograficznych
    Alicja Jurgiel-Aleksander
    251-255
    2021-02-10
  • Fenomenografia i jej poznawcze konsekwencje w świetle projektu na temat doświadczeń edukacyjnych dorosłych. Refleksja badacza
    Alicja Jurgiel-Aleksander
    267-282
    2017-06-19
  • Ekologiczny Uniwersytet Ludowy w Grzybowie. Perspektywa autoetnograficzna
    Ewa Smuk-Stratenwerth
    151-177
    2021-02-10
  • „Żyć w zgodzie ze sobą…” Profesora Józefa Kargula opowieści (auto)biograficzne
    Małgorzata Olejarz
    47-64
    2017-06-19
  • Od miejsc pamięci narodowej do miejsc żywej pamięci – implikacje dla andragogiki
    Kinga Majchrzak-Ptak
    201-214
    2024-12-09
  • Wpływ mediów społecznościowych na poziom kompetencji cyfrowych polskich internautów
    Przemysław Jatkiewicz, Piotr Cholewiński
    267-286
    2023-01-25
  • „Mikroświaty macierzyństwa”
    Martyna Pryszmont-Ciesielska
    357-366
    2014-05-14
  • Doświadczanie studiowania w fenomenograficznej analizie wypowiedzi młodych dorosłych z pokolenia Z
    Alicja Jurgiel - Aleksander, Zdzisław Aleksander
    99-118
    2025-05-20
  • Experiencing studying in a phenomenographic analysis of the utterances of young adults from Z-Generation
    Alicja Jurgiel - Aleksander, Zdzisław Aleksander
    79-98
    2025-06-03
  • Od miejsc pamięci narodowej do miejsc żywej pamięci – implikacje dla andragogiki
    Kinga Majchrzak
    301-312
    2014-05-13
  • „Mikroświaty macierzyństwa”
    Martyna Pryszmont
    41-52
    2024-12-09
1 - 20 z 20 elementów
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa