Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
Deutsch
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Rada Naukowa
Recenzenci
Zasady etyki publikacyjnej
Informacja o niepobieraniu opłat
Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
Deutsch
English
Język Polski
Rocznik Andragogiczny
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 20 elementów.
Zagrożenia jednostki w życiu osobistym i rodzinnym w społeczeństwie informacyjnym w opinii generacji 50+
Beata Stachowiak
181-196
2016-04-30
Edukacyjno-zawodowy potencjał polskich reemigrantów
Anna Kławsiuć-Zduńczyk
267-282
2018-07-17
Kaszubski Uniwersytet Ludowy w perspektywie międzynarodowej. Bornholmskie impresje
Alina Klejna, Monika Mielewczyk
411-422
2015-06-19
Joanna Golonka-Legut „Potencjał edukacyjny doświadczenia życiowego osób starszych z perspektywy czasu”
Martyna Pryszmont-Ciesielska
524-526
2015-06-19
Bezradność wobec życia – dramat starości w cieniu samobójstwa
Arkadiusz Urbanek
249-266
2018-04-19
Percepcja lęku przed śmiercią w kontekście Tanatopedagogicznej Relacyjnej Terapii Zastępczej – analiza porównawcza wyników badań z Czech, Polski, Ukrainy, Włoch
Józef Binnebesel
235-247
2018-04-19
“It was better in London” – about Polish re-emigrants and their children
Aneta Słowik
11-31
2021-02-10
Mapa kobiecej tożsamości – kulturowa wędrówka po śladach
Katarzyna Maliszewska
187-196
2015-06-19
Czy można uczyć się choroby? Autorski program edukacji dorosłych w Akademii Walki z Rakiem
Małgorzata Rębiałkowska-Stankiewicz
223-234
2018-04-19
Joanna Golonka-Legut, Edukacyjny potencjał indywidualnego doświadczenia życiowego, Oficyna Wydawnicza Atut, Wrocław 2019 – refleksja w kontekście praktyk uprawiania badań biograficznych
Alicja Jurgiel-Aleksander
251-255
2021-02-10
Fenomenografia i jej poznawcze konsekwencje w świetle projektu na temat doświadczeń edukacyjnych dorosłych. Refleksja badacza
Alicja Jurgiel-Aleksander
267-282
2017-06-19
Ekologiczny Uniwersytet Ludowy w Grzybowie. Perspektywa autoetnograficzna
Ewa Smuk-Stratenwerth
151-177
2021-02-10
„Żyć w zgodzie ze sobą…” Profesora Józefa Kargula opowieści (auto)biograficzne
Małgorzata Olejarz
47-64
2017-06-19
Od miejsc pamięci narodowej do miejsc żywej pamięci – implikacje dla andragogiki
Kinga Majchrzak-Ptak
201-214
2024-12-09
Wpływ mediów społecznościowych na poziom kompetencji cyfrowych polskich internautów
Przemysław Jatkiewicz, Piotr Cholewiński
267-286
2023-01-25
„Mikroświaty macierzyństwa”
Martyna Pryszmont-Ciesielska
357-366
2014-05-14
Doświadczanie studiowania w fenomenograficznej analizie wypowiedzi młodych dorosłych z pokolenia Z
Alicja Jurgiel - Aleksander, Zdzisław Aleksander
99-118
2025-05-20
Experiencing studying in a phenomenographic analysis of the utterances of young adults from Z-Generation
Alicja Jurgiel - Aleksander, Zdzisław Aleksander
79-98
2025-06-03
Od miejsc pamięci narodowej do miejsc żywej pamięci – implikacje dla andragogiki
Kinga Majchrzak
301-312
2014-05-13
„Mikroświaty macierzyństwa”
Martyna Pryszmont
41-52
2024-12-09
1 - 20 z 20 elementów