Joanna Golonka-Legut, Edukacyjny potencjał indywidualnego doświadczenia życiowego, Oficyna Wydawnicza Atut, Wrocław 2019 – refleksja w kontekście praktyk uprawiania badań biograficznych
DOI:
https://doi.org/10.12775/33272Bibliografia
Alheit P. (2018), The Concept of “Biographicity” as Bacground Theory of lifelong Learning?, „Dyskursy Młodych Andragogów”, t. 19.
Bauman Z. (1997), Nad granicami anarchizmu interpretacyjnego, „Teksty Drugie”, nr 6.
Król M. (2018), Do nielicznego grona szczęśliwych. Esej filozoficzny o przyszłości świata, Wydawnictwo Iskry, Warszawa.
Malewski M. (1997), Metody ilościowe i jakościowe w badaniach nad edukacją. Spór o metodologiczną komplementarność, „Kultura i Edukacja”, nr 1–2.
Urbaniak-Zając D. (2009), O znaczeniu teorii i metodyki w badaniach jakościowych (biograficznych) oraz o ich społecznym kontekście, „Pedagogika Kultury”, t. 5.
Ziółkowski M. (1990), Teoretyczny i empiryczny status metody biograficznej we współczesnej socjologii, w: J. Włodarek, M. Ziółkowski (red.), Metoda biograficzna
w socjologii, Państwowe Wydawnictwa Naukowe, Warszawa–Poznań.
Pobrania
Opublikowane
Jak cytować
Numer
Dział
Statystyki
Liczba wyświetleń i pobrań: 271
Liczba cytowań: 0