Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
Deutsch
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Rada Naukowa
Recenzenci
Zasady etyki publikacyjnej
Informacja o niepobieraniu opłat
Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
Deutsch
English
Język Polski
Rocznik Andragogiczny
Tom 28 (2021)
Strona domowa
/
Tom 28 (2021)
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 28 (2021)
/
Spis treści
Tom 28 (2021)
Spis treści
« Powrót
Wprowadzenie
Wprowadzenie od Redakcji
Hanna Solarczyk-Szwec
7-8
PDF
I. Z żałobnej karty
Józef Półturzycki (1934–2021) - twórca i pierwszy redaktor naczelny "Rocznika Andragogicznego"
Pożegnanie - Zarząd Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego
Agnieszka Stopińska-Pająk
11-14
PDF
II. Analizy teoretyczne i badania andragogiczne
Coworki, (akademickie) inkubatory przedsiębiorczości i startupy – nowe środowiska pracy i uczenia się dorosłych
Marcin Przemysław Rojek
17-41
PDF
Selected results of the analysis of educational needs in the target professional group
Petr Adamec
43-57
PDF (English)
Zachowania makro- i mikroadaptacyjne nauczycieli nauczycieli jako reakcja na złożoność sytuacji dydaktycznej
Agnieszka Szplit
59-71
PDF
Typy podejścia do uważności młodych dorosłych w świetle wyników badań własnych
Ewa Dębska
73-82
PDF
Pedagogika i andragogika w służbie zdrowia
Hanna Kostyło
83-98
PDF
Przygotowanie do pełnienia roli rodzica – zaniedbany obszar edukacji dorosłych
Alicja Kozubska
99-113
PDF
Realizowanie harmonijnej pasji jako działanie autokreacyjne
Aleksandra Litawa
115-126
PDF
Doświadczanie szoku kulturowego przez cudzoziemców i cudzoziemki w przelotnych i rutynowych kontaktach z Polkami i Polakami przedstawiane w filmach na portalu YouTube. Wideoblogi jako użyteczne medium w międzykulturowym uczeniu się dorosłych
Sabina Wołoszyn
127-144
PDF
Uniwersytety ludowe wobec wyzwań antropocenu – o rezultatach projektu „Uczenie podstaw ekologii w grundtvigiańskim stylu”
Hanna Solarczyk-Szwec
145-153
PDF
Konferencje organizatorów edukacji dorosłych w Polsce lat międzywojennych
(opracowanie w stulecie wydania „Oświaty Pozaszkolnej” – pierwszego ogólnopolskiego pisma poświęconego teorii i praktyce kształcenia dorosłych)
Tadeusz Aleksander
155-173
PDF
III. Aktualia i recenzje
Awanse naukowe: Dr Przemysław Szczygieł: Uczący potencjał buntu jako kwestia andragogiczna. Od analizy biografii do opisu zjawiska
Paweł Lech Seroka
177-179
PDF
Sprawozdanie z konferencji naukowej „Przestrzenie uczenia się dorosłych (Spaces of Adult Learning)”, Uniwersytet Warszawski, 5–6 października 2020 r
Ewa Dębska, Monika Gromadzka, Anna Marianowska, Danuta Parlak, Zuzanna Wojciechowska
180-189
PDF
Sprawozdanie z IX kadencji działalności Zarządu Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego w latach 2017–2021
Tomasz Maliszewski
190-209
PDF
Kinga Majchrzak-Ptak, Przywracając pamięć miejscom. O badaniu i uczeniu się w działaniu w Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, Wydawnictwo Naukowe UMK, Toruń 2020, ss. 339
Beata Paulina Pietkiewicz-Pareek
210-212
PDF
Ewa Solarczyk-Ambrozik, Monika Christoph, Renata Konieczna-Woźniak (red.), Edukacja dorosłych a planowanie karier edukacyjno-zawodowych, Seria Psychologia i Pedagogika, nr 324, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań 2020, ss. 340
Sławomir Szymczak
213-217
PDF
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie
Wpisz wyszukiwaną frazę
Szukaj
Przeglądaj
Indeks autorów
Lista archiwalnych numerów
Użytkownik
Użytkownik
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapamiętaj mnie
Zaloguj się
Aktualny numer
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Newsletter
Zapisz się
Wypisz się
Język / Language
Deutsch
English
Język Polski