Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • Deutsch
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Naukowa
    • Recenzenci
    • Zasady etyki publikacyjnej
    • Informacja o niepobieraniu opłat
    • Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • Deutsch
  • English
  • Język Polski

Rocznik Andragogiczny

Sprawozdanie z IX kadencji działalności Zarządu Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego w latach 2017–2021
  • Strona domowa
  • /
  • Sprawozdanie z IX kadencji działalności Zarządu Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego w latach 2017–2021
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 28 (2021) /
  4. III. Aktualia i recenzje

Sprawozdanie z IX kadencji działalności Zarządu Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego w latach 2017–2021

Autor

  • Tomasz Maliszewski Akademia Marynarki Wojennej w Gdyni. Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych https://orcid.org/0000-0002-8366-7614

Bibliografia

Aleksander T. (2018), Lucjan Turos (1927–2017), „Rocznik Andragogiczny”, t. 25, s. 301–307.

EPALE/ATA (2020), Glosariusz EPALE. Pojęcia i terminy z zakresu edukacji dorosłych, EPALE Polska i Akademickie Towarzystwo Andragogiczne, Warszawa.

Litawa A. (2017), Protokół z Walnego Zgromadzenia Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego, Warszawa, 12 czerwca 2017 r.

Majchrzak K., Solarczyk-Szwec H. (2013), Sprawozdanie z II Zjazdu Andragogicznego, „Rocznik Andragogiczny”, t. 20, s. 9–37.

Majchrzak-Ptak K. (2019), Europejska konferencja EPALE 2018 „Growing together fostering an inspiring adult learning community”, Budapeszt, 15–16.10.2018 r., „Rocznik Andragogiczny”, t. 26, s. 275–278.

Majewska-Kafarowska A. (2021), Wprowadzenie, „Edukacja Dorosłych”, nr 1, s. 7–8.

Maliszewski T. (2017), Z działalności Zarządu Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego w 2017 roku, „Rocznik Andragogiczny”, t. 24, s. 329–333.

Maliszewski T. (2018), Akademickie Towarzystwo Andragogiczne – 25 lat doświadczeń w pracy na rzecz polskiej teorii i praktyki edukacji dorosłych, „Rocznik Andragogiczny”, t. 25, s. 41–58.

Maliszewski T. (2019), Z działalności Zarządu Głównego Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego w latach 2018–2019, „Rocznik Andragogiczny”, t. 26, s. 303–309.

Olejarz M. (2009), Letnie Szkoły i Dyskursy Młodych Andragogów (1999–2009).

Fakty – doświadczenia – refleksje, „Dyskursy Młodych Andragogów”, t. 10, s. 7–23.

Powstanie Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego (1994), „Rocznik Andragogiczny” [t. 1], s. 192–194.

Romanowska E. (2009), I Ogólnopolski Zjazd Andragogiczny „Edukacja dorosłych jako czynnik rozwoju społecznego”, Kraków, 23–24.06.2009, „Rocznik Andragogiczny”, [t. 16], s. 38–45.

Skibińska E., Solarczyk-Szwec H., Stopińska-Pająk A. (red.) (2014), Teoria i praktyka edukacji dorosłych w procesie zmian. Materiały z II Zjazdu Andragogicznego,

„Biblioteka Edukacji Dorosłych”, t. 45, Akademickie Towarzystwo Andragogiczne – Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, Warszawa–Bydgoszcz.

Skibińska E., Dębska E., Gromadzka M., Marianowska A., Pierścieniak K. (2017), Sprawozdanie z III Zjazdu Andragogicznego, „Rocznik Andragogiczny”, t. 24, s. 19–38.

Skibińska E. (2019), Krystyna Pleskot Makulska (1954–2019), „Rocznik Andragogiczny”, t. 26, s. 149–253.

Solarczyk-Szwec H. (2018), Akademickie Towarzystwo Andragogiczne – ciągłość i zmiana, „Rocznik Andragogiczny”, t. 25, s. 59–64.

Statut (1993), Statut Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego z dn. 28 września 1993 roku.

Szarota Z., Pierścieniak K. (red.) (2020), Przestrzenie uczenia się dorosłych. Księga abstraktów – Spaces of Adult Learning. Abstracts Book, Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Spaces of Adult Learning”, Warszawa 5–6 października 2020 r., Katedra Edukacji Ustawicznej i Andragogiki – Wydział Pedagogiczny Uniwersytetu Warszawskiego, Akademickie Towarzystwo Andragogiczne, Warszawa.

Woźnicka E. (red.) (2015), Oświata dorosłych. Inspiracje i wyzwania. Tom dedykowany Profesor Oldze Czerniawskiej z okazji 85. urodzin, „Biblioteka Edukacji Dorosłych”, t. 46, Akademickie Towarzystwo Andragogiczne, Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi, Warszawa–Łódź.

Netografia:

http://www.knped.pan.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=293:sekcje-knp-pan&catid=67&Itemid=42 [otwarty: 25.05.2021].

Uchwała KNP PAN nr 5/2020 z dn. 26 czerwca 2020 r. http://www.knped.pan.pl/images/PLIKI/Pliki_2020/Specjalisci_KNP/ATT00560.pdf [otwarty: 25.05.2021].

http://www.ata.edu.pl/pliki/glosariusz_EPALE.pdf [otwarty: 25.05.2021].

https://www.frse.org.pl/eksperci-dla-frse [otwarty: 25.05.2021].

https://apcz.umk.pl/ED/index [otwarty: 25.05.2021].

https://apcz.umk.pl/RA/index [otwarty: 25.05.2021].

https://epale.ec.europa.eu/pl/blog/poznaj-ambasadorow-epale [otwarty: 25.05.2021]

Rocznik Andragogiczny

Pobrania

  • PDF

Opublikowane

2021-11-25

Jak cytować

1.
MALISZEWSKI, Tomasz. Sprawozdanie z IX kadencji działalności Zarządu Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego w latach 2017–2021. Rocznik Andragogiczny [online]. 25 listopad 2021, T. 28, s. 190–209. [udostępniono 28.12.2025].
  • PN-ISO 690 (Polski)
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Pobierz cytowania
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Numer

Tom 28 (2021)

Dział

III. Aktualia i recenzje

Licencja

Prawa autorskie (c) 2021 Rocznik Andragogiczny

Creative Commons License

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.

Statystyki

Liczba wyświetleń i pobrań: 391
Liczba cytowań: 0

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • Deutsch
  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa