Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Przegląd Badań Edukacyjnych
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 25 elementów.
Między konformizmem a innowacyjnością. Z badań nad strategiami uczniowskimi
Beata Przyborowska, Iwona Murawska
247-265
2018-01-28
Uczeń z niepełnosprawnością w kilku odsłonach – o drogach i bezdrożach zaspokajania potrzeb edukacyjnych w szkole ogólnodostępnej
Zenon Gajdzica
161-170
2015-10-12
Rebellion of School-Age Youth in Poland
Iwona Murawska
79-87
2020-12-30
Learning Systems. Development of Professional Competences of School Heads and Teachers
Eliza Czerka-Fortuna
167-181
2018-11-29
The Subjective Mental Well-Being of School-Age Children – Educational and Prophylactic Challenges
Magdalena Zadworna-Cieślak, Karolina Kossakowska
129-148
2018-11-29
The Application of Problem-Centered Interview as a Method of Pedagogical Research
Sylwester Matkowski
291–308
2021-12-16
The Impact of the Ways of Educational Process at University on Forming Opinions by Young People
Mariana Sirotová, Veronika Michvocíková
9-24
2017-02-20
University Students Practising towards Teacher’s Profession in Poland, Latvia and Belarus – Motives and Educational Aspirations Found among Generation ‘Z’
Alicja Antas-Jaszczuk, Agnieszka Roguska
5-26
2019-12-02
Uczeń (dziecko) niewidzące i niedowidzące w edukacji inkluzyjnej
Marzenna Zaorska
205-218
2014-12-05
Quality Versus Equality. The Integration as the Component of Primarly School’s Excellence – a Cross-Cultural Perspective
Erika Zolnai, Lajos Hüse, Erzsébet Balogh, Marzanna Farnicka, Vaclav Holecek
105-124
2017-02-20
Autoethnography in Intrapersonal and Intra-Active Training of Pedagogues. Selected Aspects and Application Possibilities
Magdalena Ciechowska, Justyna Kusztal, Maria Szymańska
177–192
2019-06-01
Student Well-Being in the Context of Erik Allardt’s Theory of Welfare and Urie Bronfenbrenner’s Ecological Systems Theory of Development
Izabella Maria Łukasik
197-212
2021-12-16
„Uczyć się od mistrzów” – zastosowanie tanatoedukacji do nauczania historii najnowszej
Agnieszka Janiak
237-255
2018-06-30
Qualitative Research as an Area to Co-existence and Co-creation of the Subjects of Research – Pupils and Teachers. From a Teacher Filled with the Spirit of Research Through Living Laboratories to the Creative Research and the Research that Creates
Magdalena Ciechowska
247–267
2020-06-30
The Importance of Building a Relationship Between Lecturers and Students for Student Satisfaction with Remote Learning
Joanna Turkiewicz, Anna Bęczkowska, Radosław Skrobacki
209-230
2023-08-31
Doświadczanie codzienności ucznia. Etnografia zaangażowana
Magdalena Cuprjak
195-204
2014-12-05
Educational Support of a Student with ADHD. An Analysis of Parents’ Biographical Experiences
Iwona Myśliwczyk
5-31
2021-12-16
Polish Perspective on the Reflective Judgement Level Amongst Students of the Erasmus Programme
Anna Perkowska-Klejman, Anna Odrowąż-Coates
23–39
2021-06-25
Koncepcja i praktyka edukacji nauczycieli w Uniwersytecie Jagiellońskim wobec nowych standardów
Dorota Kowalczyk
249-258
2014-12-05
Wartości witalne w hierarchii wartości a styl życia studentów kierunków nauczycielskich
Grażyna Kosiba, Maria Gacek, Agnieszka Bogacz-Walancik, Agnieszka Wojtowicz
21-40
2017-12-18
On Volunteering – Mostly from Female Perspective
Maja Ljubetić
189-215
2023-12-19
Przygotowanie nauczycieli do pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Anna Bieganowska, Anna Witek
257-270
2015-02-10
Współczesne tendencje w polskich badaniach nad zdolnościami
Iwona Murawska
167-180
2015-02-10
Social Image of Autism and the Need for Educational Research
Maciej Cezary Wodziński, Paulina Gołaska-Ciesielska
175-184
2021-12-16
How Do High and Low Burnout Students Cope with Stressful Situations? Examining Associations Between Coping Mechanism and School Burnout Syndrome
Katarzyna Tomaszek, Agnieszka Muchacka-Cymerman
199–215
2022-07-31
1 - 25 z 25 elementów