Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Przegląd Badań Edukacyjnych
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 18 elementów.
Health Education in Upper Secondary Schools – Assumptions and Opportunities of Implementation in the Light of the Curriculum
Dorota Pankowska
5-26
2020-06-30
Koncepcja / rozumienie prawa w dyskursach podręczników do wiedzy o społeczeństwie dla szkół ponadgimnazjalnych
Violetta Kopińska
19-42
2015-10-12
Kompetencje społeczne i obywatelskie w edukacji szkolnej – pozór w podstawie programowej dla trzeciego etapu edukacyjnego
Beata Przyborowska, Violetta Kopińska, Iwona Murawska
45-60
2016-02-20
The Concept of Citizenship in the Polish School Education. Political Change and the Change of Core Curricula. Discourse Analysis
Violetta Kopińska
65-86
2020-06-30
Expectations and Self-Care of Family Members in Palliative Care. The Analysis of Needs and Workshop Plan
Małgorzata Fopka-Kowalczyk, Małgorzata Krajnik
91-110
2019-12-02
The Impact of the Ways of Educational Process at University on Forming Opinions by Young People
Mariana Sirotová, Veronika Michvocíková
9-24
2017-02-20
Zmiana czy status quo? Krytyczna analiza nowych podstaw programowych do wiedzy o społeczeństwie
Violetta Kopińska
201-228
2018-01-29
Courses Preparing for Teaching English in Early School Education at Selected Polish Universities – an Example of (Dis)unity?
Paula Weronika Budzyńska
61-84
2017-02-20
Preparation of Teachers and of Teaching Specialisation Students for the Implementation of School Health Education – a Review of Research
Grażyna Kosiba, Maria Gacek, Agnieszka Wojtowicz
161–175
2020-06-30
The (un)presence of emotions in teacher education. A critical analysis of the academic curriculum discourse in Poland
Renata Góralska, Małgorzata Kosiorek
2021-12-16
Koncepcja i praktyka edukacji nauczycieli w Uniwersytecie Jagiellońskim wobec nowych standardów
Dorota Kowalczyk
249-258
2014-12-05
Dygresje jako „ukryty program” wykładu akademickiego
Roman Schulz
219-232
2014-12-05
Virtual Reality in Teaching and Learning – Experiences and Opinions of Educators
Magdalena Kazimierska-Zając, Karolina Marek, Luba Jakubowska
61–74
2021-06-25
Will Women Save the World? The Ecological Civic Activity of Girls and Women from Generation Z Representing ICT and STEM
Iwona Chmura-Rutkowska, Agnieszka Kozłowska
103-135
2023-12-19
Relationships of the Big Five Personality with Self-Esteem and Emotion Understanding in Students from Visual Arts High Schools and General Education High Schools
Małgorzata Kuśpit, Anna Tychmanowicz
121–152
2022-07-31
Dyskryminacja rodzajowa w podręcznikach do języka angielskiego – raport z badań
Janina Duszyńska
61-80
2015-02-10
Potencjał zintegrowanego modelu pracy środowiskowych położnych dla profilaktyki problemów społecznych i rozwoju nowych obszarów pracy socjalnej w Polsce
Anna Maria Kola
251-275
2021-12-15
Child Participation in Early Childhood Education from the Perspective of Female Students Specialising in Preschool and Early Childhood Education
Natalia Stek-Łopatka, Karolina Piekarska
217-241
2023-12-19
1 - 18 z 18 elementów