Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
English
Język Polski
Przegląd Badań Edukacyjnych
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 64 elementów.
Action Research as an Element of Integrative Research Model in Social Sciences/ Badania w działaniu jako element integracyjnego modelu badań w naukach społecznych
Marzanna Farnicka
219–233
2019-06-01
Experiencing Anxiety about Self-Efficacy during Teamwork
Izabella Maria Łukasik, Anna Witek
7-20
2017-12-18
Humor, wartości i jakość życia – wyniki badań studentów
Katarzyna Tomaszek
65-85
2018-06-30
Skala Samopoczucia Nauczycieli (SSN). Założenia teoretyczne, właściwości psychometryczne i zastosowanie
Agnieszka Buczak
2024-07-18
Wyuczona bezradność jako zmienna pośrednicząca między stylem atrybucyjnym a osiągnięciami akademickimi
Barbara Ciżkowicz
79-100
2017-12-18
Od prakseologii do badań w działaniu. Wokół synergii i antagonizmów
Maciej Jabłoński
247-268
2017-02-20
Badanie w działaniu w kształceniu i doskonaleniu nauczycieli
Maria Czerepaniak - Walczak
181-194
2015-02-10
Background przyszłych pedagogów. Na podstawie badań nad młodzieżą planującą podjąć studia pedagogiczne oraz badań nad studentami kończącymi pedagogikę
Dagna Dejna, Filip Nalaskowski
61-80
2016-05-15
Social Image of Autism and the Need for Educational Research
Maciej Cezary Wodziński, Paulina Gołaska-Ciesielska
175-184
2021-12-16
Możliwości zastosowania społecznych badań internetowych w konstruowaniu wiedzy pedagogicznej
Dariusz Kubinowski
333-343
2018-01-28
Postawy rodziców wobec dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego
Katarzyna Ćwirynkało, Monika Włodarczyk-Dudka, Aleksandra Arciszewska
35-59
2016-05-15
Analiza psychometryczna Kwestionariusza Asertywności Nauczyciela (Obszar A – Przejawianie asertywności w kontakcie z uczniami)
Teresa Zubrzycka-Maciąg, Janusz Marian Kirenko
2021-12-13
Problematyka academic resilience – teoria, badania i praktyczne zastosowanie
Marek Smulczyk
165-194
2017-02-20
Narracja tożsamościowa kobiety transseksualnej – studium przypadku
Małgorzata Kowalska
119-136
2017-12-18
Dyskretne oraz jawne deficyty edukacyjne dzieci i młodzieży z rodzin wysokiego ryzyka socjalnego
Przemysław Nosal
103-124
2015-10-12
Wartości witalne w hierarchii wartości a styl życia studentów kierunków nauczycielskich
Grażyna Kosiba, Maria Gacek, Agnieszka Bogacz-Walancik, Agnieszka Wojtowicz
21-40
2017-12-18
Przestrzeń aksjologiczna szkoły I. Konstrukt teoretyczny
Mariola Chomczyńska-Rubacha, Krzysztof Rubacha
145-164
2017-02-20
Gimnazjum – „poczekalnia” na drodze ku dorosłości
Magdalena Cuprjak
73-82
2015-10-15
Medialny wizerunek dzieci w spektrum zaburzeń autystycznych (ASD) kreowany przez rodziców blogerów
Natalia Walter
85-104
2017-02-20
Metodologiczne aspekty stosowania techniki eye trackingowej w badaniach edukacyjnych
Anna Stolińska, Magdalena Andrzejewska
259-276
2017-12-18
Czy mnie dostrzegasz, czy odpowiadasz na moje potrzeby? Obecność znaków rozpoznania w relacji tutorów szkolnych i ich podopiecznych. Perspektywa uczniów
Adrianna Sarnat-Ciastko
43-60
2015-02-10
Rola prężności psychicznej w radzeniu sobie ze stresem związanym z egzaminem maturalnym
Nina Ogińska - Bulik, Magdalena Zadworna-Cieślak
7-24
2015-02-10
Methodology of Modern Research Concerning Childhood – The Perspective of Childhood Studies
Ewa Jarosz
235–253
2021-12-16
Metodologiczny kontekst pojęcia dyskryminacji w badaniach nad dyskryminacją społeczną
Sławomir Pasikowski
223-237
2017-12-18
Analiza jakościowa zachowań prawidłowych i nieprawidłowych uczniów głuchoniewidomych na tle edukacji rodzinnej i instytucjonalnej – rozwiązania metodologiczne
Hanna Rudomska
171-194
2014-12-05
26 - 50 z 64 elementów
<<
<
1
2
3
>
>>