Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Przegląd Badań Edukacyjnych

Tom 1 Nr 46 (2024): Przegląd Badań Edukacyjnych
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 1 Nr 46 (2024): Przegląd Badań Edukacyjnych
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 1 Nr 46 (2024): Przegląd Badań Edukacyjnych

Tom 1 Nr 46 (2024): Przegląd Badań Edukacyjnych

					Pokaż  Tom 1 Nr 46 (2024): Przegląd Badań Edukacyjnych
Spis treści
Tom 1 Nr 46 (2024): Przegląd Badań Edukacyjnych
Tuesday, Sep 24, 2024

Redakcja tomu dr hab. Violetta Kopińska, prof. UMK; Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Polska

Spis treści tego numeru
Oryginalne artykuły badawcze
An Emancipatory Paradigm for Participatory Research on Wartime Childhood. War Childhood Museum in Sarajevo Case Study
JUSTYNA PILARSKA
5-23
pdf (English)
„Girls to the Girl’s Room, Boys to the Boy’s Room”. The Visible and Invisible Pedagogy in Pre – School Education from the Perspective of Basil Bernstein
Colette Szczepaniak
25-50
pdf (English)
The Role of Personal Resources and the Results of External Exams in Explaining School Achievements of High School Students
Barbara Ciżkowicz
51-77
pdf (English)
The functioning of romantic love myths as an interpretive framework for young girls' experiences of romantic relationships: An Interpretative Phenomenological Analysis
Kamila Kacprzak-Wachniew, Justyna Spychalska-Stasiak
79-101
pdf (English)
University Support for Coping with Studying During the Fourth Wave of the Pandemic: A Thematic Analysis of Student Perspectives
Rene Henry, Anita Pollak, Aleksandra Dzierzenga, Barbara Kożusznik
103-123
pdf (English)
The Sense of Coherence, Self-Efficacy and Locus of Control as Predictors of the Level of Achievement Motivation of People with Dyslexia During Adolescence
Izabella Kucharczyk
125-147
pdf (English)
Personal Values of Young Persons with Intellectual Disabilities. Before and during COVID-19 Pandemic
Ditta Barbara Baczała, Celina Kamecka-Antczak
149-172
pdf (English)
Research on Development Needs in the Context of Innovative Methods of Providing Soft Skills and Professional Training through Virtual Reality to Persons with Disabilities – The Case of Poland
Małgorzata Dobrowolska, Magdalena Ślazyk-Sobol, Maria Flakus, Anita Pollak, Małgorzata Klich, Izabela Rusin, Justyna Trepka-Starosta, Damian Gąsiorek, Grzegorz Sikorski, Łukasz Górecki, Jarosław Brodny
173-196
pdf (English)
Predictors of Job Satisfaction among Polish Teachers
Joanna Góźdź, Małgorzata Kitlińska-Król
197-217
pdf (English)
Fostering Entrepreneurial Intentions in a Non-Skills-Focused Education System
Norbert Laurisz, Katarzyna Sanak-Kosmowska
219-235
pdf (English)
Learning Resilience in Adult Education
Agnieszka Bzymek
237-259
pdf (English)
Metody zbierania i analizy danych w badaniach edukacyjnych
Who Was I? The Dual Role of the Researcher in the Study – ‘Dirty Work’ in the Field by Family Probation Officers in Poland
Katarzyna Miśkiewicz
261-282
pdf (English)

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa