Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Przegląd Badań Edukacyjnych

Tom 1 Nr 41 (2023): Przegląd Badań Edukacyjnych
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 1 Nr 41 (2023): Przegląd Badań Edukacyjnych
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 1 Nr 41 (2023): Przegląd Badań Edukacyjnych /
  4. Spis treści

Tom 1 Nr 41 (2023): Przegląd Badań Edukacyjnych

Spis treści

« Powrót

Oryginalne artykuły badawcze

  • Mathematical Resilience and Motivation to Study in Mathematically Gifted Students - Self-Determination Approach
    Tomasz Knopik, Urszula Oszwa
    5-24
    pdf (English)
  • Risk Factors of Gambling Disorder Among Adults – Research Report
    Justyna Kusztal, Małgorzata Piasecka, Aleksandra Nastazjak
    25-41
    pdf (English)
  • Work in the Experience of Persons with Intellectual Disabilities. A Focus Group Research Report
    Urszula Bartnikowska, Katarzyna Ćwirynkało
    43-67
    pdf (English)
  • Teachers' Perceptions of Their Own Competences in View of the Demands of the Professionalisation of the Teaching Profession
    Dorota Pankowska, Janusz Kirenko, Małgorzata Samujło
    69-96
    pdf (English)
  • The Cognitive Component of Academic Teachers’ Attitudes Towards E-Learning – Research Report
    Krystian Tuczyński
    97-120
    pdf (English)
  • Positives and Negatives of Distance Education From The Perspective of Teachers with Practical Experience
    Mariana Sirotová, Lukáš Pieš
    121-138
    pdf (English)
  • How the Workplace Influences Teachers’ Creativity: A Two-Wave Study on Workplace Bullying, Organisational Bullying Risk Factors and Creativity
    Elżbieta Strutyńska-Laskus, Kamila Madeja-Bień, Małgorzata Gamian-Wilk
    139-162
    pdf (English)
  • Parental Involvement in Children’s Remote Education: Examining the Case of the COVID-19 Pandemic
    Joanna Olszewska-Gniadek, Barbara Paulina Ostafińska-Molik, Anna Gaweł
    111–138
    pdf (English)
  • Emotional and Motivational School Readiness of Six-Year-Old Children and Parental Support in Mothers’ Assessments
    Paulina Michalska, Anna Szymanik-Kostrzewska
    187-207
    pdf (English)
  • The Importance of Building a Relationship Between Lecturers and Students for Student Satisfaction with Remote Learning
    Joanna Turkiewicz, Anna Bęczkowska, Radosław Skrobacki
    209-230
    pdf (English)

Metaanalizy badań edukacyjnych

  • Theoretical Foundations and Management Models in Education as a Response to Risk and Uncertainty. Meta-Analysis of the Effectiveness of Education Management Models
    Inetta Nowosad, Anna Danuta Weissbrot-Koziarska
    231-251
    pdf (English)

Metody zbierania i analizy danych w badaniach edukacyjnych

  • Basic Aspects of the Erotetic Logic and the Role of Questions in Empirical Cognition in Pedagogical Research Practice
    Danuta Urbaniak-Zając
    253-274
    pdf (English)

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa