Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Przegląd Badań Edukacyjnych

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 17 elementów.
  • Satisfaction with Life in Old Age – the Role of Developmental Tasks Attainment and Resiliency
    Magdalena Zadworna-Cieślak, Nina Ogińska-Bulik
    23–35
    2019-05-31
  • Emotional and Social Competences in Students with Mild Intellectual Disability – Research Using TROS-KA Battery
    Ewa Domagała-Zyśk, Tomasz Knopik
    5-21
    2019-05-29
  • Sensorische Integration. Analytische Evaluation. Vorwort: Zum Begriff der sensorischen Integration
    Andrzej Majewski, Jolanta Majewska
    119-136
    2016-05-15
  • Wisdom as an Expression of Developmental Transformations Through the Lens of Integral Theory/ Mądrość jako wyraz transformacji rozwojowych w optyce integralnej
    Aneta Gop
    203-220
    2018-11-29
  • Opinie młodych kobiet na temat realizacji zadań rozwojowych okresu wczesnej dorosłości, związanych z rodzicielstwem. Raport z badań
    Janina Duszyńska
    83-98
    2016-11-02
  • Social Order. Between Expectation and Reality
    Ewa Przybylska, Danuta Wajsprych
    99–120
    2021-06-25
  • The Normative Definitions of Inclusive Education Developed by Teachers from Numerous Schools and of Varied Professional Experience
    Wanda Baranowska, Justyna Leszka
    75-90
    2019-12-02
  • Changes of the Population of Deafblindness in Russia
    Tatiana Basilova
    23-36
    2014-12-05
  • School Risk Factors in Developing a Sense of Competence by Polish Pupils: Their Fourth and Fifth Year of Learning at Primary School – Longitudinal Studies
    Maria Deptuła, Anna Borucka
    23-42
    2020-12-30
  • Family Socio-Economic Status and Chances of School Success
    Szymon Borsich, Maria Deptuła
    219-226
    2020-12-30
  • Psychosocial Predictors of the Sense of Coherence in Adolescents and Young Adults Raised by Single Fathers
    Anna Dudak, Janusz Kirenko
    41-60
    2025-08-15
  • The Quality of Late Adolescents’ Online Dating Relationships: A Peri-Pandemic Perspective
    Sławomir Pasikowski, Luana Bruno, Maria Beatrice Ligorio, Alejandro Iborra Cuéllar, Susanna Annese , Oliver Holz
    49-81
    2025-05-19
  • Informal Civic Activity of Participants of the “Black Protests” and “Women’s Strike”: An Analysis of Scientific Journal Publications
    Dorota Zaworska-Nikoniuk
    55–75
    2023-12-19
  • Child Participation in Early Childhood Education from the Perspective of Female Students Specialising in Preschool and Early Childhood Education
    Natalia Stek-Łopatka, Karolina Piekarska
    217-241
    2023-12-19
  • Therapy of Sensory Integration Disorders in Pre-School and Early School-Age Children (Based on the Results of Pilot Experimental Studies)
    Marzenna Zaorska
    5-21
    2021-06-25
  • Twórcze (re)konstruowanie i integracja wiedzy. Metoda tutoringu jako pozytywna, prorozwojowa edukacja w emancypacyjnym i feministycznym kontekście
    Halina Monika Wróblewska
    67-84
    2025-09-18
  • Overexcitability in Children Aged 8 and 9 in Parents’ Perception. Does Sex Matter?
    Wiesława Anna Limont, Joanna Teresa Łukasiewicz-Wieleba, Agnieszka Demianowska, Małgorzata Jabłonowska
    5-20
    2022-09-08
1 - 17 z 17 elementów
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa