Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Przegląd Badań Edukacyjnych

Tom 2 Nr 40 (2022): Przegląd Badań Edukacyjnych
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 2 Nr 40 (2022): Przegląd Badań Edukacyjnych
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 2 Nr 40 (2022): Przegląd Badań Edukacyjnych

Tom 2 Nr 40 (2022): Przegląd Badań Edukacyjnych

					Pokaż  Tom 2 Nr 40 (2022): Przegląd Badań Edukacyjnych
Spis treści
Tom 2 Nr 40 (2022): Przegląd Badań Edukacyjnych
Tuesday, Feb 7, 2023

Redakcja sekcji tematycznej tomu dr hab. Helena Ostrowicka, prof. UKW

 

Korekta językowa tekstów anglojęzycznych była możliwa dzięki dofinansowaniu z Programu Ministerstwa Edukacji i Nauki „Program Rozwoju Czasopism Naukowych” – umowa nr RCN/SP/0357/2021/1

Spis treści tego numeru
Sekcja tematyczna: Discourse Studies
Discourse: Education, Theory of Politics, and Politics of Theory
Tomasz Szkudlarek
7-27
pdf (English)
“It’s Creative Stuff!” The REF Impact Agenda and the Discursive (Re)Positioning of Academics
Johannes Angermuller, Marta Wroblewska
29-54
pdf (English)
Metaphors in Child Discourse: Interpretive Research from a Participatory Perspective
Monika Wiśniewska-Kin
55-75
pdf (English)
Discourses on Research and Researchers: The Case of Portuguese Associated Laboratories
Sofia Branco Sousa
77-87
pdf (English)
Framing Analysis – Possibilities of Use in Studies of Media Discourse on Higher Education
Aleksandra Rzyska
89-109
pdf (English)
Oryginalne artykuły badawcze
The symbolism of fear-themed drawings of Turkish and Polish children
Ewelina Konieczna, Ertugrul
111-138
pdf (English)
Determinants of Professional Success – About the Beliefs of Primary School Students
Joanna Wanda Kozielska
139-158
pdf (English)
Levels and Forms of Political Participation in Selected Youth Organisations Operating in Poland
Magdalena Cuprjak, Celina Czech-Włodarczyk
159-177
pdf (English)
Students with Dyslexia in Universities in Poland – Description of the Legal Situation and Good Practices
Michalina Ignaciuk, Marta Łockiewicz
179-206
pdf (English)
Adolescents’ Cyberdating Relationships and the Socialisation Background: Links with Sexism in Spanish Society and Pornography Consumption
Soledad Andrés Gómez, Sławomir Pasikowski, Luana Bruno
207–230
pdf (English)
Pandemic Burnout, Depression, and Anxiety Among Adolescents: A Network Analysis
Marcin Moroń, Karina Atłas
231–254
pdf (English)
Mental Resilience of Polish Adolescents During the COVID-19 Pandemic in 2021
Urszula Oszwa
255–273
pdf (English)
Sense of Loneliness, Sense of Effectiveness, Interpersonal Trust and Interpersonal Relations of Academic Youth During the COVID-19 Pandemic
Lucyna Kamila Myszka - Strychalska
275–301
pdf (English)
The Well-Being of the Academic Community During the COVID-19 Pandemic
Beata Przyborowska, Piotr Błajet, Małgorzata Fopka-Kowalczyk
303–328
pdf (English)
The Activities of Local Government Municipal Units in Shaping Inclusive Education in Poland
Beata Skotnicka, Sebastian Mrózek
329–348
pdf (English)
List of reviewers of “Przegląd Badań Edukacyjnych” (“Educational Studies Review”) in 2022
349-351

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • English
  • Język Polski
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa