Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Register
  • Login
  • Language
    • Čeština
    • Deutsch
    • English
    • Español (España)
    • Français (France)
    • Français (Canada)
    • Hrvatski
    • Italiano
    • Język Polski
    • Srpski
    • Українська
  • Menu
  • Home
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Register
  • Login
  • Language:
  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська

Edukacja Dorosłych

Vol. 90 No. 1 (2024): Edukacja Dorosłych
  • Home
  • /
  • Vol. 90 No. 1 (2024): Edukacja Dorosłych
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 90 No. 1 (2024): Edukacja Dorosłych /
  4. Table of contents

Vol. 90 No. 1 (2024): Edukacja Dorosłych

Table of contents

« Back

WPROWADZENIE

  • Wprowadzenie
    Agnieszka Stopińska-Pająk
    7-8
    pdf (Język Polski)

STUDIA NAD KONDYCJĄ EDUKACJI DOROSŁYCH

  • Managing assessment in online and offline adult learning environments: a meta-review
    Elena Aurel Railean, Maryna Saltykova-Vaukovich, Zoleka Mkhabela
    9-24
    pdf (Język Polski)

WSPÓŁCZESNE KONTEKSTY EDUKACJI DOROSŁYCH

  • Odrębność i współzależność przestrzeni edukacyjnych studentów. Mityczna hybryda trzech środowisk edukacyjnych
    Hanna Arciszewska
    25-35
    pdf (Język Polski)
  • Kompetencje cyfrowe jako metakompetencje w procesie całożyciowej edukacji
    Paulina Forma, Anna Winiarczyk
    37-50
    pdf (Język Polski)
  • Nieformalna edukacja dorosłych dla dobra dziecka na przykładzie społeczności poznańskich „Łejerów” .
    Katarzyna Sadowska
    51-65
    pdf (Język Polski)

POSZUKIWANIA BADAWCZE ANDRAGOGÓW

  • Kształcenie osób skazanych w szkołach i placówkach poza instytucją penitencjarną. Ujęcie ilościowe
    Aneta Jarzębińska
    67-79
    pdf (Język Polski)
  • Kształtowanie kompetencji życiowych w wyniku wzajemnych relacji między rodzeństwem z dużą różnicą wieku z perspektywy młodszych sióstr i braci
    Agnieszka Białas, Katarzyna Dendek, Sandra Kempa, Joanna Nowak-Gołąb
    81-97
    pdf (Język Polski)

OBSZARY PRAKTYKI ANDRAGOGICZNEJ

  • Doświadczenia nieformalnych opiekunów osób starszych – sprawozdanie z badań .
    Jolanta Lenart
    99-119
    pdf (Język Polski)
  • Branżowe centrum umiejętności szansą na kształtowanie umiejętności zawodowych
    Beata Mydłowska
    121-133
    pdf (Język Polski)

Search

Search

Browse

  • Browse Author Index
  • Issue archive

User

User

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Newsletter

Subscribe Unsubscribe

Language

  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська
Up

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop