Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • Čeština
    • Deutsch
    • English
    • Español (España)
    • Français (France)
    • Français (Canada)
    • Hrvatski
    • Italiano
    • Język Polski
    • Srpski
    • Українська
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська

Edukacja Dorosłych

Tom 90 Nr 1 (2024): Edukacja Dorosłych
  • Strona domowa
  • /
  • Tom 90 Nr 1 (2024): Edukacja Dorosłych
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 90 Nr 1 (2024): Edukacja Dorosłych

Tom 90 Nr 1 (2024): Edukacja Dorosłych

					Pokaż  Tom 90 Nr 1 (2024): Edukacja Dorosłych
Spis treści
Tom 90 Nr 1 (2024): Edukacja Dorosłych
Thursday, Feb 20, 2025
Pliki do pobrania dla tego numeru:
pdf Edukacja Dorosłych 1/2024
Spis treści tego numeru
WPROWADZENIE
Wprowadzenie
Agnieszka Stopińska-Pająk
7-8
pdf
STUDIA NAD KONDYCJĄ EDUKACJI DOROSŁYCH
Managing assessment in online and offline adult learning environments: a meta-review
Elena Aurel Railean, Maryna Saltykova-Vaukovich, Zoleka Mkhabela
9-24
pdf
WSPÓŁCZESNE KONTEKSTY EDUKACJI DOROSŁYCH
Odrębność i współzależność przestrzeni edukacyjnych studentów. Mityczna hybryda trzech środowisk edukacyjnych
Hanna Arciszewska
25-35
pdf
Kompetencje cyfrowe jako metakompetencje w procesie całożyciowej edukacji
Paulina Forma, Anna Winiarczyk
37-50
pdf
Nieformalna edukacja dorosłych dla dobra dziecka na przykładzie społeczności poznańskich „Łejerów” .
Katarzyna Sadowska
51-65
pdf
POSZUKIWANIA BADAWCZE ANDRAGOGÓW
Kształcenie osób skazanych w szkołach i placówkach poza instytucją penitencjarną. Ujęcie ilościowe
Aneta Jarzębińska
67-79
pdf
Kształtowanie kompetencji życiowych w wyniku wzajemnych relacji między rodzeństwem z dużą różnicą wieku z perspektywy młodszych sióstr i braci
Agnieszka Białas, Katarzyna Dendek, Sandra Kempa, Joanna Nowak-Gołąb
81-97
pdf
OBSZARY PRAKTYKI ANDRAGOGICZNEJ
Doświadczenia nieformalnych opiekunów osób starszych – sprawozdanie z badań .
Jolanta Lenart
99-119
pdf
Branżowe centrum umiejętności szansą na kształtowanie umiejętności zawodowych
Beata Mydłowska
121-133
pdf

Wyszukiwanie

Wyszukiwanie

Przeglądaj

  • Indeks autorów
  • Lista archiwalnych numerów

Użytkownik

Użytkownik

Aktualny numer

  • Logo Atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy

Newsletter

Zapisz się Wypisz się

Język / Language

  • Čeština
  • Deutsch
  • English
  • Español (España)
  • Français (France)
  • Français (Canada)
  • Hrvatski
  • Italiano
  • Język Polski
  • Srpski
  • Українська
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa