Vol 19, No 4 (2016)
Spis treści
Introduction
Introduction
Maria Marta Urlińska, Ewa Ogrodzka-Mazur
|
9-13
|
Wstęp
Maria Marta Urlińska, Ewa Ogrodzka-Mazur
|
15-19
|
Articles and Dissertations
Danuta Wajsprych
|
23-31
|
Ekkehard Nuissl, Ewa Przybylska
|
33-48
|
Giuseppe Mari
|
49-65
|
Piotr Petrykowski
|
67-83
|
Olga Suchomlynska
|
85-94
|
Wioletta Kosowska -Maca
|
95-117
|
Joanna Juszczyk-Rygałło
|
119-137
|
Case Reports
Liudmyla Khoruzha
|
141-149
|
Svetlana Usca
|
151-162
|
Marite Rozenfelde
|
163-175
|
Barbara Szczęch, Irmina Rostek
|
177-192
|
Błażej Przybylski
|
193-208
|
Reviews
Transformacyjny model szkół kreatywnych [Ken Robinson, Lou Aronica, Kreatywne szkoły. Oddolna rewolucja, która zmienia szkolnictwo, transl. Aleksander Baj, Element, Kraków 2015]
Maria Szymańska
|
211-217
|
Indywidualizacja procesu kształcenia [Magdalena Christ, Indywidualizacja procesu kształcenia uczniów edukacji wczesnoszkolnej. Ujęcie z perspektywy międzyludzkich różnic w zakresie zdolności kierunkowych, Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2015]
Aneta Kamińska
|
219-222
|
Reports From The Conferences
Międzynarodowa Letnia Szkoła Filozofii i Edukacji: Wychowanie i hermeneutyka podmiotu, Kraków, 23–27.05.2016
Paweł Kaźmierczak
|
225-229
|
Międzynarodowa konferencja naukowa: Młodzi. Przeciw czemu się buntują? Czego pragną? Co budują?, Kraków, 9–10.06.2016
Ewa Sowa-Behtane, Agata Tatara, Magdalena Urlińska
|
231-236
|