Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • English
  • Język Polski

Studia Paedagogica Ignatiana

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 19 elementów.
  • Więź małżeńska jako doświadczanie miłości w ujęciu chrześcijańskim
    Marzena Chrost
    51-68
    2020-06-25
  • Ekoświadomość wobec pedagogiki zadomowienia i zrównoważonego rozwoju
    Wiesław Andrukowicz
    45-70
    2021-05-05
  • Dobro – Prawda – Piękno w sztuce naszego czasu
    Irena Popiołek
    123-132
    2015-06-03
  • Dialog międzypokoleniowy jako wartość na przykładzie autorskiego projektu „Aby Senior brzmiało dumnie!”
    Aldona Rumińska-Szalska
    111-129
    2020-03-30
  • Dietrich von Hildebrand: Konteksty pedagogiczne kategorii wartości i cnoty
    Paweł Kaźmierczak
    93-106
    2016-07-14
  • Źródła do badań nad ochronkami jako instytucjami opiekuńczo-wychowawczymi w Królestwie Polskim w XIX i na początku XX wieku
    Aneta Bołdyrew
    271- 289
    2016-11-04
  • Profesor Stanisław Litak (1932-2010) – przyczynek do biografii naukowo-dydaktycznej
    Joanna - Szady
    99-112
    2018-08-10
  • Rozwój w świetle podstawowych kategorii myśli Johna Deweya
    Bartłomiej Zdzisław Krasny
    149-169
    2020-04-25
  • Małżeństwo dwunarodowościowe a kryzys systemu wartości
    Ewa Sowa-Behtane
    179-196
    2016-07-14
  • Doświadczenie wspólnoty osób jako źródła przezwyciężania chaosu aksjonormatywnego współczesnego świata. Rozważania w perspektywie koncepcji Dietricha von Hildebranda
    Andrzej Ryk
    19-30
    2019-02-14
  • Nauczyciel wobec otwartości uczniów w przestrzeni edukacyjnej
    Małgorzata Agnieszka Samujło, Teresa Sokołowska-Dzioba
    119-137
    2017-09-29
  • Organizational and Professional Competences Preparing Counsellors for Working with People Who Have Experienced Sexual Violence
    Barbara Adamczyk
    127-147
    2020-04-25
  • Wartość słowa. Etyczne znaczenie dialogu ustrukturyzowanego relacją pytanie–odpowiedź w filozofii Józefa Tischnera
    Dominika Dziurosz-Serafinowicz
    127-144
    2022-09-26
  • Relacja nauczyciel–rodzic w realizacji działań pomocowych
    Barbara Skałbania
    117-128
    2022-12-15
  • Edukacja społecznie „zaangażowana” Teoretyczne założenia i praktyczne implikacje w koncepcji edukacji obywatelskiej José Ortegi y Gasseta
    Jarosław Charchuła
    43-56
    2021-12-30
  • Dziecko i dzieciństwo w myśli pedagogicznej Marii Montessori
    Barbara Surma
    159-175
    2024-12-23
  • Relacja pedagogiczna: między doświadczeniem dziecka a odpowiedzialnością dorosłego. W kręgu inspiracji i interpretacji fenomenologicznej praktyki pedagogicznej
    Marta Krupska
    43-58
    2024-09-23
  • Cel marki instytucji edukacyjnych: kiedy historia odporności ma znaczenie
    Roser Serra
    125-146
    2024-03-27
  • Myśli Jadwigi Zamoyskiej o wychowaniu
    Iwona Jazukiewicz
    109-137
    2023-12-18
1 - 19 z 19 elementów
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa