Zum Inhalt springen Zur Hauptnavigation springen Zur Fußzeile springen
  • Registrieren
  • Einloggen
  • Language
    • Deutsch
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Home
  • Aktuelle Ausgabe
  • Archiv
  • Mitteilungen
  • Über uns
    • Über die Zeitschrift
    • Beitragseinreichung
    • Redaktion
    • Wissenschaftlicher Beirat
    • Gutachter
    • Zasady etyki publikacyjnej
    • Informacja o niepobieraniu opłat
    • Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
    • Schutz personenbezogener Daten
    • Kontakt
  • Registrieren
  • Einloggen
  • Language:
  • Deutsch
  • English
  • Język Polski

Rocznik Andragogiczny

Bd. 27 (2020)
  • Home
  • /
  • Bd. 27 (2020)
  1. Home /
  2. Archiv /
  3. Bd. 27 (2020) /
  4. Table of contents

Bd. 27 (2020)

Table of contents

« Back

Wprowadzenie

  • Wprowadzenie od Redakcji
    Hanna Solarczyk-Szwec
    7-8
    PDF (Język Polski)

Analizy teoretyczne i badania andragogiczne

  • „W Londynie było lepiej” – o polskich reemigrantach i ich dzieciach
    Aneta Słowik
    11-31
    PDF (English)
  • Koncepcja „dobrego rodzicielstwa” jako przejaw biograficznego uczenia się dorosłego dziecka alkoholika. W stronę interpretacji andragogicznej
    Paweł Seroka
    33-56
    PDF (Język Polski)
  • Doświadczanie dorosłości osoby Głuchej w ujęciu jednostkowym i społecznym
    Elżbieta Woźnicka
    57-74
    PDF (Język Polski)
  • „Biegam, bo lubię” – o motywacjach biegaczy amatorów okiem andragoga
    Agnieszka Majewska-Kafarowska
    75-90
    PDF (Język Polski)
  • Satysfakcja z życia a zasoby podmiotowe u osób bezrobotnych
    Marlena Duda
    91-106
    PDF (Język Polski)
  • Zastosowanie krajowej ramy kwalifikacji do rozwijania umiejętności podstawowych przez dorosłych w Irlandii
    Maryla Koss-Goryszewska, Sylwia Walicka
    107-121
    PDF (Język Polski)
  • Kaszubski Uniwersytet Ludowy w XXI stuleciu – ciągłość i zmiana
    Sulisława Borowska, Marek Byczkowski, Tomasz Maliszewski, Mariusz Mówka
    123-150
    PDF (Język Polski)
  • Ekologiczny Uniwersytet Ludowy w Grzybowie. Perspektywa autoetnograficzna
    Ewa Smuk-Stratenwerth
    151-177
    PDF (Język Polski)
  • Model intersekcjonalny/przekrojowy w analizie różnorodności – w kierunku bardziej krytycznej różnorodności i wielokulturowości w edukacji
    Bogáta Kardos
    179-190
    PDF (English)

Raporty z projektów badawczo-wdrożeniowych

  • „Szansa – nowe możliwości dla dorosłych”. Założenia i realizacja projektu w obszarze rozwijania umiejętności podstawowych
    Sylwia Walicka, Karolina Rożalska, Jadwiga Fila, Agnieszka Rybińska
    193-210
    PDF (Język Polski)
  • Innovative solutions for the “sandwich generation”. The report on the international project “4P – cross-sectoral policy initiative helping multigenerational families”
    Przemysław Ziółkowski
    211-229
    PDF (Język Polski)

Aktualia i recenzje

  • Habilitacja dra Tomasza Maliszewskiego
    Kazimierz Jędrzejak
    233-235
    PDF (Język Polski)
  • Sprawozdanie z VII Jesiennych Spotkań Andragogicznych – Seminarium Naukowego na temat „Człowiek w okresie późnej dorosłości wychodzący z potrzasku rzeczywistości cybernetycznej”, Wydział Nauk Społeczno-Pedagogicznych w Katowicach Wyższej Szkoły Pedagogicz
    Jerzy Semków
    236-237
    PDF (Język Polski)
  • Ditta Baczała, Piotr Błajet, Beata Przyborowska, Krzysztof Rubacha, Intymność – rozwój – edukacja, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Toruń 2019, ss. 179
    Iwona Murawska
    238-240
    PDF (Język Polski)
  • Angelika Felska (red.), Z ludźmi ku ludziom. Uniwersytety ludowe pomiędzy teorią a praktyką, Fundacja Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Ludowego, Mierzyn 2019
    Tomasz Maliszewski
    241-245
    PDF (Język Polski)
  • Anna Frąckowiak, Monika Gromadzka, Józef Półturzycki, Samokształcenie w edukacji całożyciowej, Sieć Badawcza Łukasiewicza – Instytut Technologii Eksploatacji, Wydawnictwo Naukowe, Radom– –Warszawa 2019, ss. 416
    Izabela Symonowicz-Jabłońska
    246-250
    PDF (Język Polski)
  • Joanna Golonka-Legut, Edukacyjny potencjał indywidualnego doświadczenia życiowego, Oficyna Wydawnicza Atut, Wrocław 2019 – refleksja w kontekście praktyk uprawiania badań biograficznych
    Alicja Jurgiel-Aleksander
    251-255
    PDF (Język Polski)
  • Tomasz Maliszewski, Recepcja idei uniwersytetów ludowych na ziemiach polskich do czasów I wojny światowej, Wydawnictwo Athenae Gedanenses, Gdańsk 2019
    Kazimierz Jędrzejak
    256-260
    PDF (Język Polski)
  • Ewa Przybylska, Danuta Wajsprych, Uczenie się w rodzinie. Perspektywa andragogiczna, CeDeWu, Warszawa 2018, ss. 297
    Alicja Szostkiewicz
    261-263
    PDF (Język Polski)
  • Ewa Smuk-Stratenwerth i in. (red.), Uniwersytety ludowe wobec wyzwań antropocenu. Jak i czego uczyć w XXI wieku?, Stowarzyszenie Ekologiczno-Kulturalne „Ziarno” w Grzybowie, Grzybów 2020, ss. 174
    Hanna Solarczyk-Szwec
    264-265
    PDF (Język Polski)
  • Alicja Szostkiewicz, Doświadczanie uczenia się w średniej dorosłości, Wyd. CeDeWu, Warszawa 2019, ss. 199
    Beata Cyboran
    266-268
    PDF (Język Polski)
  • „Dyskursy Młodych Andragogów” 2019, t. 20, ss. 460
    Karolina Dąbrowska-Pawlonka
    269-270
    PDF (Język Polski)

Search

Search

Browse

  • Autor/innenverzeichnis durchblättern
  • Issue archive

User

User

Aktuelle Ausgabe

  • Atom-Logo
  • RSS2-Logo
  • RSS1-Logo

Informationen

  • Für Leser/innen
  • Für Autor/innen
  • Für Bibliothekar/innen

Newsletter

Subscribe Unsubscribe

Sprache

  • Deutsch
  • English
  • Język Polski
Aufwärts

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partners

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Nicolaus Copernicus University Accessibility statement Shop