Zum Inhalt springen
Zur Hauptnavigation springen
Zur Fußzeile springen
Start typing
Suchen
Registrieren
Einloggen
Language
Deutsch
English
Język Polski
Menu
Home
Aktuelle Ausgabe
Archiv
Mitteilungen
Über uns
Über die Zeitschrift
Beitragseinreichung
Redaktion
Wissenschaftlicher Beirat
Gutachter
Zasady etyki publikacyjnej
Informacja o niepobieraniu opłat
Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
Schutz personenbezogener Daten
Kontakt
Registrieren
Einloggen
Language:
Deutsch
English
Język Polski
Rocznik Andragogiczny
Bd. 27 (2020)
Home
/
Bd. 27 (2020)
Home
/
Archiv
/
Bd. 27 (2020)
/
Table of contents
Bd. 27 (2020)
Table of contents
« Back
Wprowadzenie
Wprowadzenie od Redakcji
Hanna Solarczyk-Szwec
7-8
PDF (Język Polski)
Analizy teoretyczne i badania andragogiczne
„W Londynie było lepiej” – o polskich reemigrantach i ich dzieciach
Aneta Słowik
11-31
PDF (English)
Koncepcja „dobrego rodzicielstwa” jako przejaw biograficznego uczenia się dorosłego dziecka alkoholika. W stronę interpretacji andragogicznej
Paweł Seroka
33-56
PDF (Język Polski)
Doświadczanie dorosłości osoby Głuchej w ujęciu jednostkowym i społecznym
Elżbieta Woźnicka
57-74
PDF (Język Polski)
„Biegam, bo lubię” – o motywacjach biegaczy amatorów okiem andragoga
Agnieszka Majewska-Kafarowska
75-90
PDF (Język Polski)
Satysfakcja z życia a zasoby podmiotowe u osób bezrobotnych
Marlena Duda
91-106
PDF (Język Polski)
Zastosowanie krajowej ramy kwalifikacji do rozwijania umiejętności podstawowych przez dorosłych w Irlandii
Maryla Koss-Goryszewska, Sylwia Walicka
107-121
PDF (Język Polski)
Kaszubski Uniwersytet Ludowy w XXI stuleciu – ciągłość i zmiana
Sulisława Borowska, Marek Byczkowski, Tomasz Maliszewski, Mariusz Mówka
123-150
PDF (Język Polski)
Ekologiczny Uniwersytet Ludowy w Grzybowie. Perspektywa autoetnograficzna
Ewa Smuk-Stratenwerth
151-177
PDF (Język Polski)
Model intersekcjonalny/przekrojowy w analizie różnorodności – w kierunku bardziej krytycznej różnorodności i wielokulturowości w edukacji
Bogáta Kardos
179-190
PDF (English)
Raporty z projektów badawczo-wdrożeniowych
„Szansa – nowe możliwości dla dorosłych”. Założenia i realizacja projektu w obszarze rozwijania umiejętności podstawowych
Sylwia Walicka, Karolina Rożalska, Jadwiga Fila, Agnieszka Rybińska
193-210
PDF (Język Polski)
Innovative solutions for the “sandwich generation”. The report on the international project “4P – cross-sectoral policy initiative helping multigenerational families”
Przemysław Ziółkowski
211-229
PDF (Język Polski)
Aktualia i recenzje
Habilitacja dra Tomasza Maliszewskiego
Kazimierz Jędrzejak
233-235
PDF (Język Polski)
Sprawozdanie z VII Jesiennych Spotkań Andragogicznych – Seminarium Naukowego na temat „Człowiek w okresie późnej dorosłości wychodzący z potrzasku rzeczywistości cybernetycznej”, Wydział Nauk Społeczno-Pedagogicznych w Katowicach Wyższej Szkoły Pedagogicz
Jerzy Semków
236-237
PDF (Język Polski)
Ditta Baczała, Piotr Błajet, Beata Przyborowska, Krzysztof Rubacha, Intymność – rozwój – edukacja, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Toruń 2019, ss. 179
Iwona Murawska
238-240
PDF (Język Polski)
Angelika Felska (red.), Z ludźmi ku ludziom. Uniwersytety ludowe pomiędzy teorią a praktyką, Fundacja Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Ludowego, Mierzyn 2019
Tomasz Maliszewski
241-245
PDF (Język Polski)
Anna Frąckowiak, Monika Gromadzka, Józef Półturzycki, Samokształcenie w edukacji całożyciowej, Sieć Badawcza Łukasiewicza – Instytut Technologii Eksploatacji, Wydawnictwo Naukowe, Radom– –Warszawa 2019, ss. 416
Izabela Symonowicz-Jabłońska
246-250
PDF (Język Polski)
Joanna Golonka-Legut, Edukacyjny potencjał indywidualnego doświadczenia życiowego, Oficyna Wydawnicza Atut, Wrocław 2019 – refleksja w kontekście praktyk uprawiania badań biograficznych
Alicja Jurgiel-Aleksander
251-255
PDF (Język Polski)
Tomasz Maliszewski, Recepcja idei uniwersytetów ludowych na ziemiach polskich do czasów I wojny światowej, Wydawnictwo Athenae Gedanenses, Gdańsk 2019
Kazimierz Jędrzejak
256-260
PDF (Język Polski)
Ewa Przybylska, Danuta Wajsprych, Uczenie się w rodzinie. Perspektywa andragogiczna, CeDeWu, Warszawa 2018, ss. 297
Alicja Szostkiewicz
261-263
PDF (Język Polski)
Ewa Smuk-Stratenwerth i in. (red.), Uniwersytety ludowe wobec wyzwań antropocenu. Jak i czego uczyć w XXI wieku?, Stowarzyszenie Ekologiczno-Kulturalne „Ziarno” w Grzybowie, Grzybów 2020, ss. 174
Hanna Solarczyk-Szwec
264-265
PDF (Język Polski)
Alicja Szostkiewicz, Doświadczanie uczenia się w średniej dorosłości, Wyd. CeDeWu, Warszawa 2019, ss. 199
Beata Cyboran
266-268
PDF (Język Polski)
„Dyskursy Młodych Andragogów” 2019, t. 20, ss. 460
Karolina Dąbrowska-Pawlonka
269-270
PDF (Język Polski)
Search
Search
Enter search query
Suchen
Browse
Autor/innenverzeichnis durchblättern
Issue archive
User
User
Benutzer/innen-Name
*
Erforderlich
Passwort
*
Erforderlich
Remember me
Einloggen
Aktuelle Ausgabe
Informationen
Für Leser/innen
Für Autor/innen
Für Bibliothekar/innen
Newsletter
Subscribe
Unsubscribe
Sprache
Deutsch
English
Język Polski