Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Wpisz frazę
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Język
Deutsch
English
Język Polski
Menu
Strona domowa
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Przesyłanie tekstów
Zespół redakcyjny
Rada Naukowa
Recenzenci
Zasady etyki publikacyjnej
Informacja o niepobieraniu opłat
Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
Polityka prywatności
Kontakt
Zarejestruj
Zaloguj
Język:
Deutsch
English
Język Polski
Rocznik Andragogiczny
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Strona domowa
/
Szukaj
Szukaj
Wyszukaj w artykułach
Filtry zaawansowane
Od
Rok
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Do
Rok
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Miesiąc
stycznia
lutego
marca
kwietnia
maja
czerwca
lipca
sierpnia
września
października
listopada
grudnia
Dzień
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Według autora
Szukaj
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 70 elementów.
Zmiana i uczenie się w perspektywie edukacji dorosłych. Przykład projektu Lives in changing „Butterfly”
Elżbieta Dubas
459-480
2015-06-19
Empowerment in the Lifelong Learning Perspective. Example from the “ICT Guides” Project
Renata Góralska, Joanna Leek
269-283
2018-04-19
„Iluzoryczna” walka z analfabetyzmem dorosłych w Indiach – polityka oświatowa
Beata Pietkiewicz-Pareek
277-286
2016-04-30
Kaszubski Uniwersytet Ludowy w perspektywie międzynarodowej. Bornholmskie impresje
Alina Klejna, Monika Mielewczyk
411-422
2015-06-19
The Danish Folk High Schools as the Schools for Life – the history, the present and the future
Niels Carstensen, Simon Voetmann, Kathrine Røll, Jesper Villadsen
423-434
2015-06-19
Odnowiona pamięć o Andrzeju Niesiołowskim i jego twórczości naukowej w obszarze teorii kształcenia dorosłych
Tadeusz Aleksander
313-324
2016-04-30
Kaszubski Uniwersytet Ludowy w XXI stuleciu – ciągłość i zmiana
Sulisława Borowska, Marek Byczkowski, Tomasz Maliszewski, Mariusz Mówka
123-150
2021-02-10
Selected results of the analysis of educational needs in the target professional group
Petr Adamec
43-57
2021-11-25
Prostytucja kobiet – świadomy wybór drogi życiowej czy przymus ekonomiczny
Małgorzata Henryka Kowalczyk
213-227
2016-04-30
New possibilities – better perspectives. Interactive system of reinforcing the process of lifelong learning. Integrated Development Assistant (ZAR)
Przemysław Ziółkowski
285-296
2018-04-19
„Szansa – nowe możliwości dla dorosłych”. Założenia i realizacja projektu w obszarze rozwijania umiejętności podstawowych
Sylwia Walicka, Karolina Rożalska, Jadwiga Fila, Agnieszka Rybińska
193-210
2021-02-10
Uważność: technika uczenia się czy droga wspierania (samo)rozwoju?
Renata Góralska
109-124
2020-03-16
Aktywność edukacyjna kobiet bezrobotnych: wybrane uwarunkowania
Hanna Liberska
215-226
2014-06-19
Poczucie skuteczności wychowawczej kandydatów na nauczycieli w Polsce i Słowacji
Krzysztof Rubacha, Mariana Sirotová
109-118
2014-05-13
Karta z dziejów pewnej międzynarodowej idei oświatowej. Uniwersytet ludowy jako miejsce edukacji kulturalnej w regionie
Tomasz Maliszewski
171-182
2024-02-26
Fenomenografia i jej poznawcze konsekwencje w świetle projektu na temat doświadczeń edukacyjnych dorosłych. Refleksja badacza
Alicja Jurgiel-Aleksander
267-282
2017-06-19
Edukacyjno-zawodowy potencjał polskich reemigrantów
Anna Kławsiuć-Zduńczyk
267-282
2018-07-17
Koncepcja walidacji efektów uczenia się: obszary pedagogicznych redukcji i ich (nie)zamierzonych skutków
Grażyna Szyling
169-198
2017-06-19
Intersectional framework in analysing diversity – towards a more critical diversity and multiculturalism in education
Bogáta Kardos
179-190
2021-02-10
Elżbieta Dubas, Joanna Stelmaszczyk (red.), Biografie edukacyjne. Wybrane konteksty, seria wydawnicza: „Biografia i badanie biografii”, tom 3, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014, ss. 241
Hanna Solarczyk-Szwec
570-572
2015-06-19
Strategie edukacyjne dorosłych (na przykładzie studentów studiów niestacjonarnych Wydziału Pedagogicznego UW)
Ewa Skibińska
271-282
2024-02-26
Sposoby spędzania czasu wolnego przez kobiety skazane na karę pozbawienia wolności jako potencjał do rozumienia znaczenia readaptacji społecznej
Robert Opora
197-212
2016-04-30
Uczący się dorosły w świetle badań. Retrospekcja
Olga Czerniawska
121-124
2018-04-16
Coworki, (akademickie) inkubatory przedsiębiorczości i startupy – nowe środowiska pracy i uczenia się dorosłych
Marcin Przemysław Rojek
171-200
2024-12-09
Idę na studia! – łatwo powiedzieć… Badania narracyjne studentek rozpoczynających studia w okresie średniej dorosłości
Monika Gromadzka
197-212
2015-06-19
1 - 25 z 70 elementów
1
2
3
>
>>