Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język
    • Deutsch
    • English
    • Język Polski
  • Menu
  • Strona domowa
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Ogłoszenia
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Naukowa
    • Recenzenci
    • Zasady etyki publikacyjnej
    • Informacja o niepobieraniu opłat
    • Polityka archiwizacji cyfrowej czasopisma
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  • Język:
  • Deutsch
  • English
  • Język Polski

Rocznik Andragogiczny

Szukaj
  • Strona domowa
  • /
  • Szukaj
  1. Strona domowa /
  2. Szukaj

Szukaj

Filtry zaawansowane
Od
Do

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 77 elementów.
  • Zmiana i uczenie się w perspektywie edukacji dorosłych. Przykład projektu Lives in changing „Butterfly”
    Elżbieta Dubas
    459-480
    2015-06-19
  • Empowerment in the Lifelong Learning Perspective. Example from the “ICT Guides” Project
    Renata Góralska, Joanna Leek
    269-283
    2018-04-19
  • Kaszubski Uniwersytet Ludowy w perspektywie międzynarodowej. Bornholmskie impresje
    Alina Klejna, Monika Mielewczyk
    411-422
    2015-06-19
  • „Iluzoryczna” walka z analfabetyzmem dorosłych w Indiach – polityka oświatowa
    Beata Pietkiewicz-Pareek
    277-286
    2016-04-30
  • The Danish Folk High Schools as the Schools for Life – the history, the present and the future
    Niels Carstensen, Simon Voetmann, Kathrine Røll, Jesper Villadsen
    423-434
    2015-06-19
  • Odnowiona pamięć o Andrzeju Niesiołowskim i jego twórczości naukowej w obszarze teorii kształcenia dorosłych
    Tadeusz Aleksander
    313-324
    2016-04-30
  • Kaszubski Uniwersytet Ludowy w XXI stuleciu – ciągłość i zmiana
    Sulisława Borowska, Marek Byczkowski, Tomasz Maliszewski, Mariusz Mówka
    123-150
    2021-02-10
  • Wyzwania edukacyjne – wybrane preferencje mieszkańców obszarów wiejskich
    Marta Dobrzyniak
    119-134
    2025-05-20
  • Selected results of the analysis of educational needs in the target professional group
    Petr Adamec
    43-57
    2021-11-25
  • Prostytucja kobiet – świadomy wybór drogi życiowej czy przymus ekonomiczny
    Małgorzata Henryka Kowalczyk
    213-227
    2016-04-30
  • New possibilities – better perspectives. Interactive system of reinforcing the process of lifelong learning. Integrated Development Assistant (ZAR)
    Przemysław Ziółkowski
    285-296
    2018-04-19
  • „Szansa – nowe możliwości dla dorosłych”. Założenia i realizacja projektu w obszarze rozwijania umiejętności podstawowych
    Sylwia Walicka, Karolina Rożalska, Jadwiga Fila, Agnieszka Rybińska
    193-210
    2021-02-10
  • Uważność: technika uczenia się czy droga wspierania (samo)rozwoju?
    Renata Góralska
    109-124
    2020-03-16
  • Aktywność edukacyjna kobiet bezrobotnych: wybrane uwarunkowania
    Hanna Liberska
    215-226
    2014-06-19
  • Koncepcja walidacji efektów uczenia się: obszary pedagogicznych redukcji i ich (nie)zamierzonych skutków
    Grażyna Szyling
    169-198
    2017-06-19
  • Intersectional framework in analysing diversity – towards a more critical diversity and multiculturalism in education
    Bogáta Kardos
    179-190
    2021-02-10
  • Elżbieta Dubas, Joanna Stelmaszczyk (red.), Biografie edukacyjne. Wybrane konteksty, seria wydawnicza: „Biografia i badanie biografii”, tom 3, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014, ss. 241
    Hanna Solarczyk-Szwec
    570-572
    2015-06-19
  • Strategie edukacyjne dorosłych (na przykładzie studentów studiów niestacjonarnych Wydziału Pedagogicznego UW)
    Ewa Skibińska
    271-282
    2024-02-26
  • Sposoby spędzania czasu wolnego przez kobiety skazane na karę pozbawienia wolności jako potencjał do rozumienia znaczenia readaptacji społecznej
    Robert Opora
    197-212
    2016-04-30
  • Uczący się dorosły w świetle badań. Retrospekcja
    Olga Czerniawska
    121-124
    2018-04-16
  • Coworki, (akademickie) inkubatory przedsiębiorczości i startupy – nowe środowiska pracy i uczenia się dorosłych
    Marcin Przemysław Rojek
    171-200
    2024-12-09
  • Idę na studia! – łatwo powiedzieć… Badania narracyjne studentek rozpoczynających studia w okresie średniej dorosłości
    Monika Gromadzka
    197-212
    2015-06-19
  • Poczucie skuteczności wychowawczej kandydatów na nauczycieli w Polsce i Słowacji
    Krzysztof Rubacha, Mariana Sirotová
    109-118
    2014-05-13
  • Karta z dziejów pewnej międzynarodowej idei oświatowej. Uniwersytet ludowy jako miejsce edukacji kulturalnej w regionie
    Tomasz Maliszewski
    171-182
    2024-02-26
  • Fenomenografia i jej poznawcze konsekwencje w świetle projektu na temat doświadczeń edukacyjnych dorosłych. Refleksja badacza
    Alicja Jurgiel-Aleksander
    267-282
    2017-06-19
1 - 25 z 77 elementów 1 2 3 4 > >> 
W górę

Akademicka Platforma Czasopism

Najlepsze czasopisma naukowe i akademickie w jednym miejscu

apcz.umk.pl

Partnerzy platformy czasopism

  • Akademia Ignatianum w Krakowie
  • Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
  • Fundacja Copernicus na rzecz Rozwoju Badań Naukowych
  • Instytut Historii im. Tadeusza Manteuffla Polskiej Akademii Nauk
  • Instytut Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
  • Instytut Tomistyczny
  • Karmelitański Instytut Duchowości w Krakowie
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Krośnie
  • Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
  • Polska Fundacja Przemysłu Kosmicznego
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polskie Towarzystwo Ludoznawcze
  • Towarzystwo Miłośników Torunia
  • Towarzystwo Naukowe w Toruniu
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • Uniwersytet Warszawski
  • Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska
  • Wyższe Seminarium Duchowne w Pelplinie / Wydawnictwo Diecezjalne „Bernardinum" w Pelplinie

© 2021- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Deklaracja dostępności Sklep wydawnictwa